quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido wilde iets zeggen van het wangedrag van Tanja op het matje. Chantal vraagt zich af waarom ze het niet zei. DIdo toont respect voor het feit dat iemand het moeilijk heeft.
Zak hooi die vent.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef srblackbird het volgende:
Rob is het verhaal van klein duimpje aan het vertellen
Dildo is een beetje softie, behalve bij ....quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido wilde iets zeggen van het wangedrag van Tanja op het matje. Chantal vraagt zich af waarom ze het niet zei. DIdo toont respect voor het feit dat iemand het moeilijk heeft.
Ralph zegt ook iets. Geen idee wat.
Dan viel ze uit haar rol.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef NG het volgende:
Tanja zat te stralen
Ik hoop t. Niet omdat ik sensatie wil zien maar omdat ik gewoon nu al medelij heb met de ongeborene. Dat klinkt trouwens alsof het kind heilig is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Tanja heeft volgens mij écht haar laatste beetje krediet verbruikt.
Dit kan nooit lang meer durenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Tanja heeft volgens mij écht haar laatste beetje krediet verbruikt.
Dat Tanja hier hoort op te bloeien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat zei Ingrid nou? Iets met benen wijd?
Zwakken af natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
wat denken jullie? Gaan ze het zeggen óf zwakken ze straks alles weer af en wordt er niets gedaan...
Ze beginnen voorzichtig en als ze daar negatief op reageert dan gaat de vlam in de panquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
wat denken jullie? Gaan ze het zeggen óf zwakken ze straks alles weer af en wordt er niets gedaan...
Daar denken de bewoners anders over.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef regenworm het volgende:
Wordt nu wel tijd dat Tanja wakker wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |