Ja die welquote:Op zondag 3 april 2005 02:13 schreef Orginial het volgende:
Skaai behoort nu tot de echte Showchatters
ohja,tis al nacht hoorquote:Op zondag 3 april 2005 02:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
* mother-mother is vanavond Ghostbusters persoonlijke stalker
![]()
Dat is waar,maar ik bedoel maar......quote:Op zondag 3 april 2005 02:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
een goeie stalker is nooit vrij!![]()
Ik vind het zielig voor ghostbuster,hem stalkenquote:Op zondag 3 april 2005 02:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja spookie daar sta je ff over te denken he!![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 02:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor ghostbuster,hem stalken![]()
stiekum vind ie t wel leuk hoorquote:Op zondag 3 april 2005 02:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor ghostbuster,hem stalken![]()
De Skaaifanclub maakt zijn intrede!quote:Op zondag 3 april 2005 02:32 schreef Scandalous het volgende:
Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ja man, Skaai is mijn homegirl.quote:
ja vechten met vrouwen is not done he`quote:Op zondag 3 april 2005 02:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat komt nog harder aan als echt vechten!![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 02:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wow zal ik je anders maar weer ff slappen!
ja en hij weet mn zwakke plekquote:Op zondag 3 april 2005 02:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat komt nog harder aan als echt vechten!![]()
Viola Holt,alsjeblieft zegquote:Op zondag 3 april 2005 02:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja vechten met vrouwen is not done he`,of het moet Viola holt zijn
![]()
quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 02:36 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ga s lachen
lachen is gezond
spook kent er nog een leuk liedje over!
vertel s spook...................
ik hou ook van jouquote:Op zondag 3 april 2005 02:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
* Ghostbuster mompelt is over kilo`s
Je denkt toch echt niet dat ik dat debiele liedje in ga tikken he`quote:Op zondag 3 april 2005 02:36 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ga s lachen
lachen is gezond
spook kent er nog een leuk liedje over!
vertel s spook...................
quote:Op zondag 3 april 2005 02:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
echt hoor wordt je helemaal blij van!![]()
hè gelukkig,ik verwachtte al een songtekst die ik dan weer helemaal moet gaan zitten lezen,blehquote:Op zondag 3 april 2005 02:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je denkt toch echt niet dat ik dat debiele liedje in ga tikken he`,ik hou het wel bij damian rice even
debiel of niet, probeer t maar is morgen!quote:Op zondag 3 april 2005 02:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je denkt toch echt niet dat ik dat debiele liedje in ga tikken he`,ik hou het wel bij damian rice even
quote:Op zondag 3 april 2005 02:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
debiel of niet, probeer t maar is morgen!![]()
* mother-mother ziet t al helemaal voor zich![]()
zijn maar 4 zinnen!quote:Op zondag 3 april 2005 02:39 schreef Nano het volgende:
[..]
hè gelukkig,ik verwachtte al een songtekst die ik dan weer helemaal moet gaan zitten lezen,bleh![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 02:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
debiel of niet, probeer t maar is morgen!![]()
* mother-mother ziet t al helemaal voor zich![]()
nou typ ze dan toch maar evenquote:Op zondag 3 april 2005 02:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zijn maar 4 zinnen!
maar die 4 zinnen kunnen wel je hele leven veranderen
ode aan die zinnen![]()
Deze blijft het leukstquote:Op zondag 3 april 2005 02:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zijn toch veel leukere/positivere smileys?
kom op je kan t !quote:
Ik ken hem geeneens meerquote:Op zondag 3 april 2005 02:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kom op je kan t !
je bent niet meteen n mietje als je 4 zinnen intikt![]()
kom maar , doe maar![]()
zal ik helpen?![]()
laatste smiley slaat nergens op maar die wilde ik ook s gebruiken
Alweer dat kleffe gedoe.Ik wist niet dat stalkers zo klef warenquote:Op zondag 3 april 2005 02:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kom op je kan t !
je bent niet meteen n mietje als je 4 zinnen intikt![]()
kom maar , doe maar![]()
zal ik helpen?![]()
laatste smiley slaat nergens op maar die wilde ik ook s gebruiken
ik ben een hele lieve stalkerquote:Op zondag 3 april 2005 02:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Alweer dat kleffe gedoe.Ik wist niet dat stalkers zo klef waren![]()
Het lijkt wel zo'n kind dat voor het eerst naar de basisschool gaat."Kom maar liefie,je kan het!"quote:Op zondag 3 april 2005 02:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
welles kom maar toe maar tik maar in!![]()
Ja en die verekken het ook danquote:Op zondag 3 april 2005 02:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n kind dat voor het eerst naar de basisschool gaat."Kom maar liefie,je kan het!"
ach ja moedertje he, kan t niet helpenquote:Op zondag 3 april 2005 02:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n kind dat voor het eerst naar de basisschool gaat."Kom maar liefie,je kan het!"
jij snapt hetquote:Op zondag 3 april 2005 02:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja of ze slaan en schoppen de juffrouw.Net als mijn broertje
Ik deed dat niet.Ik rende juist keihard naar buiten.Het schoolplein op,achter mijn moeder aan.Had mijn moeder me net teruggebracht,ging ik weer achter haar aan.quote:
Welterusten!quote:Op zondag 3 april 2005 02:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik ga slapen mensen tot morgenen slaap lekker alvast
![]()
oooooooooh van spook!quote:
Ook niet van spookjequote:Op zondag 3 april 2005 02:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
oooooooooh van spook!
nou vat ik m![]()
moet je snel zijn hij gaat naar bed lees ik net
dan kan ik ook eindelijk
pffffff het leven van stalker is zwaar!
truste spook
![]()
![]()
ow ja dan zou ik ook huilenquote:Op zondag 3 april 2005 02:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,maar ik kan nou geen kusje van hem krijgen![]()
nou ga er lekker van dromen danquote:Op zondag 3 april 2005 02:56 schreef Nano het volgende:
[..]
ja![]()
Maar ik heb vanavond al een hele hoop kusjes van hem gehad![]()
![]()
welterustenquote:Op zondag 3 april 2005 02:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou ga er lekker van dromen dan
ik ga iig wel naar bed nu
truste alvast doeiiiii![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 06:31 schreef Zhenar het volgende:
-Tapperij = PHAT! (toch, Niksan & Mark_03?)
Eindelijk de erkenning!!quote:Op zondag 3 april 2005 06:31 schreef Zhenar het volgende:
-Ik vind het uber gaaf dat Bupa zijn 20.000ste post heeft geplaatst en die zelfs aan SC heeft besteed. Laat 1 ding duidelijk zijn: Bupatih heerscht!![]()
Ik werd rood door de hele dag in de tuin zitten.quote:
Hij is jou gewoon lomp vergeten hequote:
1 - Ik was dronkenquote:
Maar Skaai's naam trekt weer mensen aan... dus daar ligt 't niet aanquote:Op zondag 3 april 2005 13:04 schreef Nano het volgende:
Nou we zijn nog niet echt veel verder.
Volgens mij schrikt mijn naam de mensen gewoon af!
Ja maar Skaai en mijn naam samen stoot weer mensen af.Mijn naam staat toch als eerste en als ze dan beginnen met lezen zijn ze alweer weg voordat ze Skaai gelezen hebben.quote:Op zondag 3 april 2005 13:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar Skaai's naam trekt weer mensen aan... dus daar ligt 't niet aan
Ik zei al.Mijn naam schrikt mensen af,dus als jij er achter had gestaan hadden ze jou naam niet eens gelezen,want ze gaan al weg als ze de eerste letter van mijn naam zien.quote:Op zondag 3 april 2005 13:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja man. En dat terwijl ik zo boeiend ben! Hoe durft ie!![]()
Speciaal voor jou aangevraagd.quote:Op zondag 3 april 2005 13:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja man. En dat terwijl ik zo boeiend ben! Hoe durft ie!![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 13:31 schreef timbob het volgende:
waarom krijg ik nooit een ode
en ik ben nog wel zo'n lieve knul
* timbob aait missbliss' blaasquote:Op zondag 3 april 2005 13:39 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen, mijn blaasontsteking is dubbel zo hard terug
Dat is vreemd jaquote:Op zondag 3 april 2005 13:40 schreef timbob het volgende:
[..]
* timbob aait missbliss' blaas
ook vreemd
quote:Op zondag 3 april 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is vreemd ja
Mja, ik kan dat tentamen van morgen ook wel vergeten nu want ik kan echt niet en uur reizen
Vooral omdat het bijna 2 dagen helemaal weg is geweestquote:
Ik heb volgens mij nog nooit blaasontsteking gehad.Soort branderig gevoel krijg je dan toch?quote:Op zondag 3 april 2005 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vooral omdat het bijna 2 dagen helemaal weg is geweestwaar slaat dit nou op?
Oh, vandaag wordt wel als het goed is mn pc (tijdelijk) gerepareerd
Ja, het doet pijn, er komen 3 druppels uit en als je opstaat van de wc moet je gelijk weer. Dan zit je daar een paar minuten en komen er weer 3 druppels uit, leuke cirkel dusquote:Op zondag 3 april 2005 13:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit blaasontsteking gehad.Soort branderig gevoel krijg je dan toch?
Je lichaam reageert op stress door stuk te gaan.. zodat je bijna verplicht word rust te nemenquote:Op zondag 3 april 2005 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vooral omdat het bijna 2 dagen helemaal weg is geweestwaar slaat dit nou op?
Oh, vandaag wordt wel als het goed is mn pc (tijdelijk) gerepareerd
dus jij liters water drinken....quote:Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het doet pijn, er komen 3 druppels uit en als je opstaat van de wc moet je gelijk weer. Dan zit je daar een paar minuten en komen er weer 3 druppels uit, leuke cirkel dus
Nee idd, dat zal er zeker mee te maken hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
[..]
Je lichaam reageert op stress door stuk te gaan.. zodat je bijna verplicht word rust te nemen
natuurlijk heb je daar op dat moment geen tijd voor, anders had je die hele stress ook niet natuurlijk...
Nou ja, zoveel mogelijk proberen ja, maar 2 liter per dag is mij nog nooit geluktquote:
Ohja,je zou uit ergernis nog een luier aantrekkenquote:Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het doet pijn, er komen 3 druppels uit en als je opstaat van de wc moet je gelijk weer. Dan zit je daar een paar minuten en komen er weer 3 druppels uit, leuke cirkel dus
quote:Op zondag 3 april 2005 13:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Ohja,je zou uit ergernis nog een luier aantrekken![]()
Of als je een laptop hebt op de wc gaan zitten fokken![]()
Dat is raar,dat het 's morgens juist heel erg is.Is dat omdat je dan heel de nacht niet naar de wc bent geweest ofzo?quote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Nu valt het wel weer even mee, het is vooral 's morgens heel erg.
Ik heb geen ideequote:Op zondag 3 april 2005 14:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is raar,dat het 's morgens juist heel erg is.Is dat omdat je dan heel de nacht niet naar de wc bent geweest ofzo?
Ja dat zou kunnen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemisschien moet de boel daarna doorgespoeld worden ofzo want na een paar uur is het weer minder.
http://www.imageshack.usquote:
Zit je nu niet vreselijk te boerenquote:Op zondag 3 april 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben bezig in zo kort mogelijke tijd een halve liter water te drinken
Ik zit al lang vol
Jaquote:
Ja ik hoop het ookquote:
quote:
PSV is toch way to goed.quote:Op zondag 3 april 2005 15:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]Ik was nog wel zo voor AZ, dat ze kampioen zouden worden ...
Tuurlijk niequote:Op zondag 3 april 2005 15:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is Danny Blind al weer ontslagen?
Leeg??quote:Op zondag 3 april 2005 15:02 schreef MissBliss het volgende:
*burp*
Gat is maar 4 puntjes, dus alles kan nog met AZ... maarja, als ze vandaag verliezenquote:Op zondag 3 april 2005 15:03 schreef BVO het volgende:
[..]
PSV is toch way to goed..
En Feyenoord mag de CL wel weer eens in..
Je bedoelt gouden gids leaguequote:Op zondag 3 april 2005 15:08 schreef Duiveltja het volgende:
AJAX zit ff in een dip.
Volgend jaar spelen we gewoon CL zoals het hoort
Doen ze niet, want ze worden geen tweedequote:Op zondag 3 april 2005 15:08 schreef Duiveltja het volgende:
AJAX zit ff in een dip.
Volgend jaar spelen we gewoon CL zoals het hoort
Het was maar een halvequote:
Zuipschuitquote:
De lampjes worden kampioen en AJAX 2e.quote:Op zondag 3 april 2005 15:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Doen ze niet, want ze worden geen tweede
Whehe, na gister zekerquote:Op zondag 3 april 2005 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De lampjes worden kampioen en AJAX 2e.
*gaat weer naar wc*quote:
Whehe, dies wel grappigquote:Op zondag 3 april 2005 15:25 schreef Tania18 het volgende:
[[url=http://img140.exs.cx/img140/6483/lisy5px.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn lieve hondje![]()
Heb zo'n type hond nog nooit gezien geloof ikquote:
Heel irritant jaquote:Op zondag 3 april 2005 15:30 schreef Duiveltja het volgende:
Dat zijn van die irritante keffertjes geloof ik
Morgen toch nog niet?quote:Op zondag 3 april 2005 15:45 schreef Duiveltja het volgende:
Volgende week maandag en dinsdag is het schijtweer
minder
Dat doet ie toch niet ... hij maakt je uit voor lamaquote:
quote:Op zondag 3 april 2005 17:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik dacht toch zeker dat ik iets hoorde..![]()
Markquote:Op zondag 3 april 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat doet ie toch niet ... hij maakt je uit voor lama![]()
Net of dat zo aardig isquote:Op zondag 3 april 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat doet ie toch niet ... hij maakt je uit voor lama![]()
Hey moederquote:Op zondag 3 april 2005 17:33 schreef babette21 het volgende:
dag kinders.....
kent iemand van jullie toevallig nog 'n mannetje in omg. Den Haag die leuk autootjes kan uitdeuken?!
Nee, was net ff stukje Life & Cooking aan 't kijken, toen heb ik 'm afgezetquote:
moeder.......quote:
ooooooh...... wat heb ik nou aan jou......??quote:Nee ik ben niet bekend in den Haag![]()
Weet je dat je de enige Fok SHO babe bent waar ik nog geen foto van heb gezien?quote:
Ja als je die zonnebril op laat staan denk je meteen dat Irene en Carlo uit Afrika komenquote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, was net ff stukje Life & Cooking aan 't kijken, toen heb ik 'm afgezet
Maar 't is wel een hele hippe zonnebril... zonde om 'm niet op te zetten
Ik heb bij mijn duizendste post een foto geplaatst!quote:Op zondag 3 april 2005 17:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet je dat je de enige Fok SHO babe bent waar ik nog geen foto van heb gezien?
Ik heb ook een coole zonnebril foto in me fotoboekquote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, was net ff stukje Life & Cooking aan 't kijken, toen heb ik 'm afgezet
Maar 't is wel een hele hippe zonnebril... zonde om 'm niet op te zetten
Ff kijken of de mijne hipper isquote:Op zondag 3 april 2005 17:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb ook een coole zonnebril foto in me fotoboek
En ook op je smiley nuquote:Op zondag 3 april 2005 17:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sex?quote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
moeder.......
[..]
ooooooh...... wat heb ik nou aan jou......??
De mijne is veel meer BLiNg BliNgquote:Op zondag 3 april 2005 17:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Laat jouwes dan eens zienquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De mijne is veel meer BLiNg BliNg
(ben gehersenspoeld door die TMF/BreEzAh kutjeugd)
Post m nog s danquote:Op zondag 3 april 2005 17:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn duizendste post een foto geplaatst!
Heb geen batterijen meer voor m'n camera ... sorryquote:
Thanksquote:Op zondag 3 april 2005 17:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb geen batterijen meer voor m'n camera ... sorry
Moet al weken achter die dingen aan, komt er steeds niet van... zal t ff op m'n hand schrijven voor je
*kuch*quote:Op zondag 3 april 2005 17:36 schreef mark_03 het volgende:
Weet je dat je de enige Fok SHO babe bent waar ik nog geen foto van heb gezien?
Wat ben je aan 't doen johquote:Op zondag 3 april 2005 17:43 schreef Nano het volgende:
[[url=http://img27.exs.cx/img27/7398/nadinejongerenplaza5rr.jpg]afbeelding][/URL]
Is al wel weer van een jaartje terug.
Zo erg!
Ze speelt ook in Scream 2 ... heb ik vanochtend ff bekekenquote:
Volgens mij iets van cake aan het makenquote:
¤ 199 tochquote:
Dat is duurquote:Op zondag 3 april 2005 17:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
¤ 199 toch
Voor 7 buffy Seizoenen betaal je:
¤ 45 X 6= ¤ 270
¤ 30 X 1= ¤ 30
Dus ongeveer 300 ¤
Friends is dus EN goedkoper EN beter En je hebt meer babes voor minder geldquote:Op zondag 3 april 2005 17:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
¤ 199 toch
Voor 7 buffy Seizoenen betaal je:
¤ 45 X 6= ¤ 270
¤ 30 X 1= ¤ 30
Dus ongeveer 300 ¤
Meer babes denk het niet:quote:Op zondag 3 april 2005 17:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Friends is dus EN goedkoper EN beter En je hebt meer babes voor minder geld
600 wat?quote:Op zondag 3 april 2005 17:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Meer babes denk het niet:
-Sarah Michelle Gellar
-Alysion Hanighan
-Charisma Carpenter...
En één Buffy seizoen is ongeveer 18 uur kijkplezier en één Friends seizoen maar 600 ofzo
Lisa Kudrowquote:Op zondag 3 april 2005 17:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Meer babes denk het niet:
-Sarah Michelle Gellar
-Alysion Hanighan
-Charisma Carpenter...
En één Buffy seizoen is ongeveer 18 uur kijkplezier en één Friends seizoen maar 600 ofzo
Dat ji nou van 35/40 +ers houquote:Op zondag 3 april 2005 17:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Lisa Kudrow
Jennifer Aniston
Courtney Cox
en elke aflevering een nieuw schatje van Joey
Dus:quote:
Yeah!!!quote:Op zondag 3 april 2005 17:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dus:
Buffy: 6X1000=6000 minuten+600(1ste seizoen)=6600 minuten=110 uur
friends:10x600=6000 Minuten=100 uur
Buffy wint!!
Nou en ... ik kijk er toch niet naarquote:
eeh ja.......Buffy jaquote:
Je moest eens de allereerste 2 alfevering kijen:quote:Op zondag 3 april 2005 18:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nou en ... ik kijk er toch niet naarW
Friends
Wtf... wat is dat voor schoolquote:Op zondag 3 april 2005 18:01 schreef Nano het volgende:
[..]
eeh ja.......Buffy ja![]()
Eigenlijk vind ik friends ook wel leuk![]()
Kijken we altijd op school,bij godsdienst![]()
Whehe, ik heb aan een foto van Sarah MG al genoeg om niet te kijken. Op zich is ze wel leuk, maar niet als vampierenjager ... zo ongeloofwaardigquote:Op zondag 3 april 2005 18:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je moest eens de allereerste 2 alfevering kijen:
Zo begon het mij ook, heel onschuldig van: Ahh waarom ook niet proberen...
Maar na 2 aflevering was ik al verkocht
Ja maar dat is ook een hele leuke wending het verhaalquote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe, ik heb aan een foto van Sarah MG al genoeg om niet te kijken. Op zich is ze wel leuk, maar niet als vampierenjager ... zo ongeloofwaardig
Maar het beeld welquote:Op zondag 3 april 2005 18:04 schreef babette21 het volgende:
wat 'n gedoe zeg, om al die dvd's...
heb alle aflevering van Friends op tape...
kost niks [op de vhs'jes na dan] en de humor is er niet minder om
Dan koop je toch een poster van Jennifer!quote:Op zondag 3 april 2005 18:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar het beeld wel
En de hoes met Jennifer Aniston
Uh, Seizoen 10 vind ik erg sterk. Die aflevering met Ross in dat zonnebank-hokjequote:Op zondag 3 april 2005 18:05 schreef babette21 het volgende:
Mark, wat is je favo aflevering van Friends?!?
je mag er maar 1 noemen he... die 't eerst in je opkomt!!!
Die was leuk ja!quote:Op zondag 3 april 2005 18:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, Seizoen 10 vind ik erg sterk. Die aflevering met Ross in dat zonnebank-hokje
Idd, erg flauwquote:Op zondag 3 april 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
die is zóóó flauw...maar wél leuk: one Missassippi, two Mississippi....
Of als Joey Frans praatquote:Op zondag 3 april 2005 18:09 schreef babette21 het volgende:
ik vond Seizoen 10 trouwens niet zo heel sterk, zaten wel 'n paar goeie bij maar overall vond ik de begin jaren toch 't leukst... toen Joey en Chandler nog roommates waren
in seizoen 10 vond ik die aflevering met de mannelijke Nanny trouwens wel errug leuk!!!
Gezellig tochquote:Op zondag 3 april 2005 18:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Peri er ook al bij kliek wat doen jullie
![]()
Ze is nu een van onsquote:Op zondag 3 april 2005 18:09 schreef Ghostbuster het volgende:
![]()
We moeten wel even over contractbreuk praten maatquote:
Wow zekers ja!quote:Op zondag 3 april 2005 18:11 schreef Zhenar het volgende:
Zo. Nu heb ik alweer iemand helpen verhuizen. Dat zijn 3 verhuizingen in 8 dagen!
Ik ben echt een held!![]()
Ja, dies ook wel leukquote:Op zondag 3 april 2005 18:11 schreef babette21 het volgende:
één van de toppers blijft toch wel die met Rachels zus Jill, die achter Ross aanzit
dat hele gesprek in Central Perk, tussen de zusjes Green:
"The only thing I can't have, is dairy!!!" & "You made me doubt about my fashion!!!"
Helaas, ik ben nu echt helemaal uitgeput van het verhuizen en feesten. Moet de komende tijd even rust nemen.quote:Op zondag 3 april 2005 18:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Wow zekers ja!![]()
Morgen help je mij zeker wel even?
We kregen Skaai er geloof ik gratis bijquote:Op zondag 3 april 2005 18:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We moeten wel even over contractbreuk praten maat![]()
Voor hoeveel flippo`s hebben jullie die 2 overgenomen![]()
Ik ga ook helemaal niet verhuizenquote:Op zondag 3 april 2005 18:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helaas, ik ben nu echt helemaal uitgeput van het verhuizen en feesten. Moet de komende tijd even rust nemen.![]()
da's een klassieker!!!quote:Op zondag 3 april 2005 18:13 schreef mark_03 het volgende:
Of met die quiz, dat ze van appartement moeten ruilen
What's Chandler's profession?
Iedereen die hip en leuk is, is welkomquote:Op zondag 3 april 2005 18:09 schreef Ghostbuster het volgende:
![]()
Dat scheelt dan weer!quote:
Chick an the duckquote:Op zondag 3 april 2005 18:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's een klassieker!!!
en de aflevering dat de Chick en de Duck hun intrede doen, toen heb ik echt op de grond gelegen!
quote:Op zondag 3 april 2005 18:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
We kregen Skaai er geloof ik gratis bij
Dat hoort ook niet. Een Girlband waarvan alle meisje dezelfde haarkleur hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 17:56 schreef mark_03 het volgende:
Hoe heet de nieuwe single van Girls Aloud trouwens?
[afbeelding]
Bamboozledquote:Op zondag 3 april 2005 18:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dies ook wel leuk
Of met die quiz, dat ze van appartement moeten ruilen
What's Chandler's profession?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |