Eindelijk de erkenning!!quote:Op zondag 3 april 2005 06:31 schreef Zhenar het volgende:
-Ik vind het uber gaaf dat Bupa zijn 20.000ste post heeft geplaatst en die zelfs aan SC heeft besteed. Laat 1 ding duidelijk zijn: Bupatih heerscht!![]()
Ik werd rood door de hele dag in de tuin zitten.quote:
Hij is jou gewoon lomp vergeten hequote:
1 - Ik was dronkenquote:
Maar Skaai's naam trekt weer mensen aan... dus daar ligt 't niet aanquote:Op zondag 3 april 2005 13:04 schreef Nano het volgende:
Nou we zijn nog niet echt veel verder.
Volgens mij schrikt mijn naam de mensen gewoon af!
Ja maar Skaai en mijn naam samen stoot weer mensen af.Mijn naam staat toch als eerste en als ze dan beginnen met lezen zijn ze alweer weg voordat ze Skaai gelezen hebben.quote:Op zondag 3 april 2005 13:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar Skaai's naam trekt weer mensen aan... dus daar ligt 't niet aan
Ik zei al.Mijn naam schrikt mensen af,dus als jij er achter had gestaan hadden ze jou naam niet eens gelezen,want ze gaan al weg als ze de eerste letter van mijn naam zien.quote:Op zondag 3 april 2005 13:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja man. En dat terwijl ik zo boeiend ben! Hoe durft ie!![]()
Speciaal voor jou aangevraagd.quote:Op zondag 3 april 2005 13:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja man. En dat terwijl ik zo boeiend ben! Hoe durft ie!![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 13:31 schreef timbob het volgende:
waarom krijg ik nooit een ode
en ik ben nog wel zo'n lieve knul
* timbob aait missbliss' blaasquote:Op zondag 3 april 2005 13:39 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen, mijn blaasontsteking is dubbel zo hard terug
Dat is vreemd jaquote:Op zondag 3 april 2005 13:40 schreef timbob het volgende:
[..]
* timbob aait missbliss' blaas
ook vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |