debiel of niet, probeer t maar is morgen!quote:Op zondag 3 april 2005 02:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je denkt toch echt niet dat ik dat debiele liedje in ga tikken he`,ik hou het wel bij damian rice even
quote:Op zondag 3 april 2005 02:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
debiel of niet, probeer t maar is morgen!![]()
* mother-mother ziet t al helemaal voor zich![]()
zijn maar 4 zinnen!quote:Op zondag 3 april 2005 02:39 schreef Nano het volgende:
[..]
hè gelukkig,ik verwachtte al een songtekst die ik dan weer helemaal moet gaan zitten lezen,bleh![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 02:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
debiel of niet, probeer t maar is morgen!![]()
* mother-mother ziet t al helemaal voor zich![]()
nou typ ze dan toch maar evenquote:Op zondag 3 april 2005 02:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zijn maar 4 zinnen!
maar die 4 zinnen kunnen wel je hele leven veranderen
ode aan die zinnen![]()
Deze blijft het leukstquote:Op zondag 3 april 2005 02:42 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zijn toch veel leukere/positivere smileys?
kom op je kan t !quote:
Ik ken hem geeneens meerquote:Op zondag 3 april 2005 02:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kom op je kan t !
je bent niet meteen n mietje als je 4 zinnen intikt![]()
kom maar , doe maar![]()
zal ik helpen?![]()
laatste smiley slaat nergens op maar die wilde ik ook s gebruiken
Alweer dat kleffe gedoe.Ik wist niet dat stalkers zo klef warenquote:Op zondag 3 april 2005 02:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kom op je kan t !
je bent niet meteen n mietje als je 4 zinnen intikt![]()
kom maar , doe maar![]()
zal ik helpen?![]()
laatste smiley slaat nergens op maar die wilde ik ook s gebruiken
ik ben een hele lieve stalkerquote:Op zondag 3 april 2005 02:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Alweer dat kleffe gedoe.Ik wist niet dat stalkers zo klef waren![]()
Het lijkt wel zo'n kind dat voor het eerst naar de basisschool gaat."Kom maar liefie,je kan het!"quote:Op zondag 3 april 2005 02:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
welles kom maar toe maar tik maar in!![]()
Ja en die verekken het ook danquote:Op zondag 3 april 2005 02:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n kind dat voor het eerst naar de basisschool gaat."Kom maar liefie,je kan het!"
ach ja moedertje he, kan t niet helpenquote:Op zondag 3 april 2005 02:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n kind dat voor het eerst naar de basisschool gaat."Kom maar liefie,je kan het!"
jij snapt hetquote:Op zondag 3 april 2005 02:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja of ze slaan en schoppen de juffrouw.Net als mijn broertje
Ik deed dat niet.Ik rende juist keihard naar buiten.Het schoolplein op,achter mijn moeder aan.Had mijn moeder me net teruggebracht,ging ik weer achter haar aan.quote:
Welterusten!quote:Op zondag 3 april 2005 02:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik ga slapen mensen tot morgenen slaap lekker alvast
![]()
oooooooooh van spook!quote:
Ook niet van spookjequote:Op zondag 3 april 2005 02:52 schreef mother-mother het volgende:
[..]
oooooooooh van spook!
nou vat ik m![]()
moet je snel zijn hij gaat naar bed lees ik net
dan kan ik ook eindelijk
pffffff het leven van stalker is zwaar!
truste spook
![]()
![]()
ow ja dan zou ik ook huilenquote:Op zondag 3 april 2005 02:55 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,maar ik kan nou geen kusje van hem krijgen![]()
nou ga er lekker van dromen danquote:Op zondag 3 april 2005 02:56 schreef Nano het volgende:
[..]
ja![]()
Maar ik heb vanavond al een hele hoop kusjes van hem gehad![]()
![]()
welterustenquote:Op zondag 3 april 2005 02:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou ga er lekker van dromen dan
ik ga iig wel naar bed nu
truste alvast doeiiiii![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 06:31 schreef Zhenar het volgende:
-Tapperij = PHAT! (toch, Niksan & Mark_03?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |