quote:Op zondag 3 april 2005 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is vreemd ja
Mja, ik kan dat tentamen van morgen ook wel vergeten nu want ik kan echt niet en uur reizen
Vooral omdat het bijna 2 dagen helemaal weg is geweestquote:
Ik heb volgens mij nog nooit blaasontsteking gehad.Soort branderig gevoel krijg je dan toch?quote:Op zondag 3 april 2005 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vooral omdat het bijna 2 dagen helemaal weg is geweestwaar slaat dit nou op?
Oh, vandaag wordt wel als het goed is mn pc (tijdelijk) gerepareerd
Ja, het doet pijn, er komen 3 druppels uit en als je opstaat van de wc moet je gelijk weer. Dan zit je daar een paar minuten en komen er weer 3 druppels uit, leuke cirkel dusquote:Op zondag 3 april 2005 13:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit blaasontsteking gehad.Soort branderig gevoel krijg je dan toch?
Je lichaam reageert op stress door stuk te gaan.. zodat je bijna verplicht word rust te nemenquote:Op zondag 3 april 2005 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vooral omdat het bijna 2 dagen helemaal weg is geweestwaar slaat dit nou op?
Oh, vandaag wordt wel als het goed is mn pc (tijdelijk) gerepareerd
dus jij liters water drinken....quote:Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het doet pijn, er komen 3 druppels uit en als je opstaat van de wc moet je gelijk weer. Dan zit je daar een paar minuten en komen er weer 3 druppels uit, leuke cirkel dus
Nee idd, dat zal er zeker mee te maken hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
[..]
Je lichaam reageert op stress door stuk te gaan.. zodat je bijna verplicht word rust te nemen
natuurlijk heb je daar op dat moment geen tijd voor, anders had je die hele stress ook niet natuurlijk...
Nou ja, zoveel mogelijk proberen ja, maar 2 liter per dag is mij nog nooit geluktquote:
Ohja,je zou uit ergernis nog een luier aantrekkenquote:Op zondag 3 april 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het doet pijn, er komen 3 druppels uit en als je opstaat van de wc moet je gelijk weer. Dan zit je daar een paar minuten en komen er weer 3 druppels uit, leuke cirkel dus
quote:Op zondag 3 april 2005 13:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Ohja,je zou uit ergernis nog een luier aantrekken![]()
Of als je een laptop hebt op de wc gaan zitten fokken![]()
Dat is raar,dat het 's morgens juist heel erg is.Is dat omdat je dan heel de nacht niet naar de wc bent geweest ofzo?quote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Nu valt het wel weer even mee, het is vooral 's morgens heel erg.
Ik heb geen ideequote:Op zondag 3 april 2005 14:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is raar,dat het 's morgens juist heel erg is.Is dat omdat je dan heel de nacht niet naar de wc bent geweest ofzo?
Ja dat zou kunnen.quote:Op zondag 3 april 2005 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemisschien moet de boel daarna doorgespoeld worden ofzo want na een paar uur is het weer minder.
http://www.imageshack.usquote:
Zit je nu niet vreselijk te boerenquote:Op zondag 3 april 2005 14:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben bezig in zo kort mogelijke tijd een halve liter water te drinken
Ik zit al lang vol
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |