King Deltonquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
Even een van de beste albums dit jaar pluggen, al is de TT niet eens zo goed dan.
Ik weet ook niet of het een hit is (al is hij 75miljoen keer bekeken, dus past eigenlijk niet in dit Indie topic).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat een hit?Nooit eerder gehoord.
Vind het nogal Japans aandoen. Beetje heel erg over-the-top en niet zo boeiend.
Duidelijk ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
Goede TT
En een tof, goed album. Beste hiphop album van het jaar wat mij betreft
J.J. Calequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog wat toffe blues achtige acts (qua sound)?
Heel recent: Het nieuwe album van Israel Nash Gripka. Gaat hoog eindigen bij mij...for sure.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Darkside. Kennelijk lijkt een nummer op dat album op Mark Knopflerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoiets?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel wat nieuwe (underground) dingen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel wat nieuwe (underground) dingen.
Darkside - Paper Trailsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Darkside. Kennelijk lijkt een nummer op dat album op Mark Knopfler
Ja! Helemaal verslaafd aan al! En dat nummer is Paper Trails geloof ik dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Darkside. Kennelijk lijkt een nummer op dat album op Mark Knopfler
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja! Helemaal verslaafd aan al! En dat nummer is Paper Trails geloof ik dan.
Geen verkeerd album, maar Deltron was echt een ander niveau.quote:
Als ik het nu weer luister, wat een toffe sound heeft die gast zeg. Toch wel bijzonder. Wat voor van die stijl muziek weet nou zo massaal door te breken?quote:
Haalt het nog niet echt bij die eerste plaat voor me die ik ook torenhoog heb zitten. Mogelijk eens wat meer luisteren.quote:
Wij indoctrineren jou al genoeg!!! Maar heb je A Ghost is Born van Wilco al eens geprobeerd????quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
O ik ga trouwens een hele hoop albums binnenhengelen, dus mocht je mij persoonlijk altijd al iets hebben willen aanraden is nu het moment.
Black Keys kwamen juist pas met hun laatste album bij het echt grote publiekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ik het nu weer luister, wat een toffe sound heeft die gast zeg. Toch wel bijzonder. Wat voor van die stijl muziek weet nou zo massaal door te breken?Het verveelt een beetje snel, en hij gebruikt steeds hetzelfde trucje..maar goed..dat is blues sowieso wel een beetje. Black Keys vervelen ook na teveel nummers
Bombino echt tof
Deap Vallyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
O ik ga trouwens een hele hoop albums binnenhengelen, dus mocht je mij persoonlijk altijd al iets hebben willen aanraden is nu het moment.
Naja, met Brothers braken ze echt door. Maar stiekem hebben ze er heel erg lang over gedaan jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Black Keys kwamen juist pas met hun laatste album bij het echt grote publiekMag er graag naar luisteren
Was live ook een geweldige show trouwens.
Stond ik 2e rij midden, iedereen springen enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja, met Brothers braken ze echt door. Maar stiekem hebben ze er heel erg lang over gedaan ja
Ik vind ze trouwens niet zoveel, op basis van bovenstaande opmerking. Maar zo op zijn tijd is het wel zeer fijn
Ach, ik luister toch zelden naar teksten, en als ik dat al doe versta ik ze nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:31 schreef Moody het volgende:
Bombino idd erg fijn. Ook prettig dat we de teksten niet verstaan, geeft toch een extra laag aan de muziek.
Brothers idd, maar Attack & Release was al een dingetje destijds hoor. Paar keer in Nederland opgetreden in 2009. Ken je het solo album van Dan Auerbach ook al? Echt geweldig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Black Keys kwamen juist pas met hun laatste album bij het echt grote publiekMag er graag naar luisteren
Was live ook een geweldige show trouwens.
Hmm de eerste heeft wel echt legendarische nummers hoor. 3030 is de beste ooit naar mijn mening en Mastermind is ook echt bijna perfect. Maar denk dat Event II constanter in niveau is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Haalt het nog niet echt bij die eerste plaat voor me die ik ook torenhoog heb zitten. Mogelijk eens wat meer luisteren.
Ah goede reminder, moest altijd nog meer van Wilco proberen. Jesus, Etc. heb ik ondertussen al 60 keer geluisterd, maar de rest van Yankee Hotel Foxtrot pakt me toch minder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij indoctrineren jou al genoeg!!! Maar heb je A Ghost is Born van Wilco al eens geprobeerd????
Deap Vally had ik al gehad na een tip hier, vond het niet slecht, maar zou er niet vaker naar luisteren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deap Vallysoort Black Keys + Jack White + tieten.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hmm de eerste heeft wel echt legendarische nummers hoor. 3030 is de beste ooit naar mijn mening en Mastermind is ook echt bijna perfect. Maar denk dat Event II constanter in niveau is.
[..]
Ah goede reminder, moest altijd nog meer van Wilco proberen. Jesus, Etc. heb ik ondertussen al 60 keer geluisterd, maar de rest van Yankee Hotel Foxtrot pakt me toch minder.
[..]
Deap Vally had ik al gehad na een tip hier, vond het niet slecht, maar zou er niet vaker naar luisteren.
Alleen bij Hip-Hop vind ik het echt belangrijk dat ik de teksten versta, maar daarnaast ga ik puur af op hoe het klinkt hoor. Als ik alle muziek die ik luister ook op teksten zou beoordelen zouden een hele hoop muzikaal geniale dingen opeens niks meer waard zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, ik luister toch zelden naar teksten, en als ik dat al doe versta ik ze niet
Album From Here to There komt eraan.quote:
Bombino is Afrikaans, bedoel je dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
Zal ik doen.
Er was trouwens ook iemand die een Keniaanse band postte laatst? Welke band was dat?
Nee Bombino komt uit Niger, ligt maar helemaal aan de andere kant van Afrikaquote:
Hey dit is leukquote:
Die vind ik al minder....quote:
Het zou sowieso geen band geweest zijn die zou beklijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |