King Deltonquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
Even een van de beste albums dit jaar pluggen, al is de TT niet eens zo goed dan.
Ik weet ook niet of het een hit is (al is hij 75miljoen keer bekeken, dus past eigenlijk niet in dit Indie topic).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat een hit?Nooit eerder gehoord.
Vind het nogal Japans aandoen. Beetje heel erg over-the-top en niet zo boeiend.
Duidelijk ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
Goede TT
En een tof, goed album. Beste hiphop album van het jaar wat mij betreft
J.J. Calequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog wat toffe blues achtige acts (qua sound)?
Heel recent: Het nieuwe album van Israel Nash Gripka. Gaat hoog eindigen bij mij...for sure.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Darkside. Kennelijk lijkt een nummer op dat album op Mark Knopflerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoiets?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel wat nieuwe (underground) dingen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bedoel wat nieuwe (underground) dingen.
Darkside - Paper Trailsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Darkside. Kennelijk lijkt een nummer op dat album op Mark Knopfler
Ja! Helemaal verslaafd aan al! En dat nummer is Paper Trails geloof ik dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Darkside. Kennelijk lijkt een nummer op dat album op Mark Knopfler
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja! Helemaal verslaafd aan al! En dat nummer is Paper Trails geloof ik dan.
Geen verkeerd album, maar Deltron was echt een ander niveau.quote:
Als ik het nu weer luister, wat een toffe sound heeft die gast zeg. Toch wel bijzonder. Wat voor van die stijl muziek weet nou zo massaal door te breken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |