done dealquote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik wou er net over beginnen maar je bent mij voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:49 schreef Dagonet het volgende:
NWS / Duizenden Turken demonstreren donderdag in Rotterdam......
Mag wel een bezempje doorheen met dat over en weer gebash.
Ik kijk even mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:57 schreef Disana het volgende:
In het protesterende-Turkentopic zit iemand ongegeneerd voortdurend haat en vooroordelen te spuien. Die posts blijven staan, terwijl slechts één reactie erop van mij wel werd gewist. Dat begrijp ik niet goed.
Sorry dat het niet binnen 25 seconden wasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:57 schreef Disana het volgende:
In het protesterende-Turkentopic zit iemand ongegeneerd voortdurend haat en vooroordelen te spuien. Die posts blijven staan, terwijl slechts één reactie erop van mij wel werd gewist. Dat begrijp ik niet goed.
We nemen dit mee in de functioneringsgesprekken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry dat het niet binnen 25 seconden was
Foei!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee joh, daar gaat het me niet om. Maar die poster was al anderhalf topic bezig dus ik snapte niet waarom er wel werd gemod maar niet op hem. Is intussen opgelostquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwah, het topic gaat meer over het ouderschap van stellen met een gelijk geslacht. De TT is wellicht onhandig gekozen, maar het kan wat mij betreft wel als achtergrond discussie over een nieuwsfeit.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:29 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / Yunus
Er lopen hier echt al 2 reeksen over. Dit erbij is een beetje teveel van het goede.
Beter laat dan nooit he.quote:
nah ik had achter de schermen bij GC gevraagd of ze het wilde hebben maar er is nog geen reactie, denk dat ze er niet zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef De_Guidance het volgende:
Sp3c mag mij niet dus hij negeert mijn klacht.
Echt een gemenerd.
donequote:Op maandag 18 maart 2013 00:19 schreef Arcee het volgende:
NWS / Bankrun op Cyprus na besluit reddingsplan
NWS / Bankrun op Cyprus na besluit reddingsplan #2
Reeks graag.
donequote:
donequote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef DeParo het volgende:
NWS / Pukkelpop - First names
Lijkt me geen NWS.
Verzonnen slotje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:41 schreef Specularium het volgende:
Verzonnen topic.
NWS / Wellink: 'Fatale bankrun op komst'
het is een reeks tot deel 21, daar kan ik op de een of andere manier niets meequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:08 schreef Arcee het volgende:
NWS / Toch celstraf in Deventer Moordzaak #1
NWS / Deventer Moordzaak #2 : Ernest L. onschuldig vast?
NWS / Deventer Moordzaak #3: Louwes onschuldig vast?
NWS / Deventer Moordzaak #4: DNA is toch voordeliger.
NWS / Deventer Moordzaak #5: herziening of niet?
NWS / Deventer Moordzaak #6: Vindt Louwes de hond in de pot?
NWS / Deventer Moordzaak #7: Vindt Louwes de hond in de pot?
NWS / Deventer Moordzaak #8: Is 'Louwes' de moordenaar ?
NWS / Deventer Moordzaak #9: Louwes wordt steeds ongeloofwaardiger
NWS / Deventer Moordzaak #10: Louwes, de aanhang & de hele mickmek
NWS / Deventer Moordzaak #11: Louwes sings the blouse.
NWS / Deventer Moordzaak #12: bekender dan Deventer koek!
NWS / Deventer Moordzaak #13: Wie kan het anders zijn dan Louwes?
BNW / Deventer Moordzaak #14: Louwes is een liegende hond
BNW / Deventer Moordzaak #15: Zwart boek of zwart gat?
BNW / Deventer Moordzaak #16: Wie geeft Louwes een TomTom?
BNW / Deventer Moordzaak #17 De mening van betrokken burgers
BNW / Deventer moordzaak #18: Politiek spel van Maurice?
BNW / Deventer Moordzaak #19: Louwes moet maar eens bekennen
BNW / Deventer Moordzaak #20: Stan, Maurice en Wim zijn blind
MIS / Deventer Moordzaak #21:De fora blijven verontrusten.
NWS / Deventer Moordzaak # 22 Snoert Maurice mensen de mond?
NWS / Deventer Moordzaak #23: Nieuwe feiten pleiten Ernest Louwes vrij.
Reeks graag.
Ordnung muss sein. Clash of digital civilizations.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef Dagonet het volgende:
NWS / Boeddhisten en moslims op de vuist in Myanmar
Mag hier de TT aangepast naar 20 doden bij rellen in Myanmar oid?
Het staat nu zo knullig terwijl het er best heftig aan toegaat blijkbaar.
van mij mag hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef Dagonet het volgende:
NWS / Boeddhisten en moslims op de vuist in Myanmar
Mag hier de TT aangepast naar 20 doden bij rellen in Myanmar oid?
Het staat nu zo knullig terwijl het er best heftig aan toegaat blijkbaar.
Durf jij dat wel? Het is geen Hollandsche pot.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef sp3c het volgende:
ik ook niet koken vandaag
vraag me af of er een redelijke Surinamer in de buurt zit hier
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Durf jij dat wel? Het is geen Hollandsche pot.
Nog niet voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik krijg nog geen topic gevonden over het nieuwe project van Rob Wijnberg 'De Correspondent'. Is er al een topic over?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik krijg nog geen topic gevonden over het nieuwe project van Rob Wijnberg 'De Correspondent'. Is er al een topic over?
www.corr.esquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:59 schreef sp3c het volgende:
denk het niet
geen idee
nooit van gehoord
go for it
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Ja, is het druk op je zolderkamer met al je vrienden?
Deze was eerder en daar is men ook weer verder gegaan met de discussie:quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan deze gereekst worden alstublieft?
NWS / Conflict in Syrie #21 Met westerse steun en chemishe wapens
NWS / Crisis in Syrië #20 Met westerse steun en chemische wapens?
Hij is ook bezig in het forum over Marianne Vaatstra, vrij smakeloos.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:55 schreef Elfletterig het volgende:
Kan iemand even een klooncheckje op deze user loslaten?
dashung
Iets zegt mij dat dit een oude bekende is. Dat leid ik af uit zijn postgedrag hier: NWS / Groenlinks 8 maanden voor oud en nieuw al op VERBIEDTtour (en de daarop volgende berichten)
Overigens hoeft "etterige elf" niet weggemod te worden hoor. Ik vind het wel aandoenlijk.
TS had ook die reeks gewoon omhoog moeten schoppen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:36 schreef Dagonet het volgende:
Een beetje zonde om dat topic nu nog te sluiten omdat jij een half uur later de reeks omhoog schopt na een stilte van maanden.
Waarom, niet alles hoeft gereekst.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
TS had ook die reeks gewoon omhoog moeten schoppen.
Omdat je dan alle nieuws over het onderwerp bij elkaar houdt in plaats dat het versnipperd wordt over verschillende losse topics.quote:
Dat ga ik nu doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:43 schreef Dagonet het volgende:
Zo'n slot scheelt natuurlijk wel dat je niet hoeft te modereren.
Over het algemeen wordt er wel een opstart tot een discussie verwacht in de vorm van een mening of een vraagstelling van meer dan een paar woorden ja, "nieuwsdumps" zijn niet zo welkom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:46 schreef Selfless het volgende:
Ik heb een vraag. Is het verplicht als je een nieuwsartikel herschrijft en plaatst om dan een mening over te hebben of mag je het gewoon gaan posten zonder een mening te hebben. Mijn doel is om nieuws te posten en te informeren aan Fokkers, maar dan met een positieve bril.
Wat denk je wel niet dat Trouw is, een lokaal schoolkrantje? Of wat ik ook al heb gehoord in het topic door mensen die het nieuws niet aanstaat: dat het een 1 april grap is?quote:Op zondag 31 maart 2013 04:55 schreef Dagonet het volgende:
NWS / Turkse moslims eisen 'halal' donormelk
Wat ik zo lees in het artikel dat de_guidance heeft gelinked klopt het bericht niet, of is het op z'n minst erg onzorgvuldig in de nederlandse media terecht gekomen (het is sowieso iets dat een maand of langer geleden speelde in Turkije).
Aangezien er verdomd weinig mensen zin hebben om op het eigenlijke bericht in te gaan en men liever gewoon one-liners spuwt over Turkije, helemaal nu met pleegkinderen en Erdogan en die idioterie, is het niet handiger om het topic gewoon weg te keilen? Discussie komt er toch niet.
Het (tendentieus, slordig geschreven) bericht staat ook alleen in Trouw en is overgenomen door RTL, er is geen enkele andere bron in het Nederlands of Engels te vinden.
Openlaten is alleen maar MDI-bait.
Je zou dus ook kunnen zeggen dat Trouw trots mag zijn op zijn columnist in Istanbul, die stukken schrijft over zaken die normaal het nieuws niet halen. Ik ben het met je eens dat het topic niet de fraaiste reacties op heeft geleverd, maar het wegzetten als een opruiend onzinbericht is niet terecht. De schrijver van het artikel geeft vaker commentaar op de gang van zaken in Turkije en toont zich daarin kritisch op de toenemende invloed van de islam aldaar. In die trend past ook dit stuk.quote:Op zondag 31 maart 2013 04:55 schreef Dagonet het volgende:
Het (tendentieus, slordig geschreven) bericht staat ook alleen in Trouw en is overgenomen door RTL, er is geen enkele andere bron in het Nederlands of Engels te vinden.
Trouw is niet heilig. Het bericht is zo zwaar aangedikt dat het gewoon niet meer klopt.quote:Op zondag 31 maart 2013 07:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet dat Trouw is, een lokaal schoolkrantje? Of wat ik ook al heb gehoord in het topic door mensen die het nieuws niet aanstaat: dat het een 1 april grap is?
Het is een van de grootste Nederlandse kranten met een reputatie en die gaan echt niet voor de grap schrijven dat er jaarlijks duizenden kinderen in Turkije onnodig sterven vanwege een achterlijk idee in hun geloof. Zoiets suggereren is pas een belediging.
Ik weet niet welke link je van D_G bedoeld en met alle respect voor D_G, maar ik heb maar 1 link naar een turks bericht gezien die mij echt niet aan het twijfelen zet over een halve pagina groot Trouw bericht.
Het bericht is niet een maand oud maar juist uiterst actueel.
Waarom je verder Erdogan en in jouw woorden 'die idioterie' erbij haalt is ook onduidelijk. Erdogan is zonder enig twijfel een van de grotere nieuwsitems in Nederland geweest en zulke kwalificaties zeggen louter iets over jouw nieuwsopvattingen.
Er zijn oneliners, maar dat is overal. Uitlatingen die alleen bedoeld zijn om te kwetsend en volkomen offtopic zijn die zullen net als overal verwijderd worden, maar die heb ik nog maar amper gezien.
Ik ben bijvoorbeeld oprecht geïnteresseerd in zulk soort nieuwsitems en ik vind het wel prettig om over zo'n topic te lezen. Over eventuele oneliners die in elk topic voorkomen lees ik gewoon overheen.
Dat het een nieuwsbericht is dat jij liever niet zou willen zien, dat is me nu duidelijk. Maar dat doet niets af aan de nieuwswaarde en dat jij de bronnen van dit bericht in twijfel trekt is al helemaal lachwekkend.
Ja, wat is het nu volgens jou? Feitelijk onjuist of ontspoord?quote:Op maandag 1 april 2013 09:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Trouw is niet heilig. Het bericht is zo zwaar aangedikt dat het gewoon niet meer klopt.
Het slotje ging er niet op vanwege de betrouwbaarheid van het bericht maar omdat het topic weer eens was ontspoord.
Er is inderdaad meer religie in Turkije zichtbaar dan voorheen en daar mag je best over praten. Maar als een bericht gewoon feitelijk onjuist is dan mag dat ook gewoon worden gezegd.
Het is zeker een opruiend onzinbericht/poging makkelijk te scoren.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zou dus ook kunnen zeggen dat Trouw trots mag zijn op zijn columnist in Istanbul, die stukken schrijft over zaken die normaal het nieuws niet halen. Ik ben het met je eens dat het topic niet de fraaiste reacties op heeft geleverd, maar het wegzetten als een opruiend onzinbericht is niet terecht. De schrijver van het artikel geeft vaker commentaar op de gang van zaken in Turkije en toont zich daarin kritisch op de toenemende invloed van de islam aldaar. In die trend past ook dit stuk.
Beide.quote:Op maandag 1 april 2013 09:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, wat is het nu volgens jou? Feitelijk onjuist of ontspoord?
Het is een nieuwsbericht van een betrouwbare bron. Dat voorop.quote:Op maandag 1 april 2013 09:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beide.
Maar onjuist zijn is geen reden tot een slotje, of wel?
Maar dat is het nu juist. Kan je niet geloven dat het een serieus stuk is waar Trouw en de lezers van Trouw oprecht in geïnteresseerd in kunnen zijn ipv het af te doen als een onzinbericht dat slechts geschreven is om te kunnen 'scoren'?quote:Op maandag 1 april 2013 09:50 schreef De_Guidance het volgende:
Trouw kan het zich prima permitteren. Het is door een correspondent geschreven en men wil nu graag geloven dat Turkije religieus aan het doorslaan is.
Zo kun je dus prima een verhaal aandikken om mee te scoren. Geen haan die er naar kraait.
Ik zag de behoefte om het te willen geloven ook in jouw reacties. De aannames over de artsen bijvoorbeeld. En ook de behoefte het te willen linken met de Yunus-zaak.
Verder maakt het mij niet heel veel uit of het slotje erafgaat. Zoveel onzinberichten hebben al een topic.
Daar ben je zo achter als je dat wil weten, even je postcode intoetsen op justeat.nl en je krijgt een mooi overzicht van wat er bij jou in de buurt allemaal te knagen valt. Ik heb even gekeken en bij mij in de buurt zitten maar liefst 5 Surinamers, ik woon geloof ik in roti paradise.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef sp3c het volgende:
ik ook niet koken vandaag
vraag me af of er een redelijke Surinamer in de buurt zit hier
Moet het topic dan op slot omdat het opgeklopte melk is? Ik vind opgeklopte melk wel lekker, wat me er aan herinnert dat de koffie klaar is.quote:Op maandag 1 april 2013 10:25 schreef Copycat het volgende:
Het blijft natuurlijk vreemd dat er verder niets te vinden is over deze kwestie. Maakt het idee van opgeklopte melk toch wat geloofwaardiger imo.
quote:Op maandag 1 april 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
NWS / Geert Al-Wilders bekeert zich tot de Islam
deels, als er binnen een paar pagina's mensen doodgewenst worden dan ben ik geneigd om het op slot te doen en de sleutel weg te gooienquote:
Ja, daar zit op zich ook wel wat in.quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
deels, als er binnen een paar pagina's mensen doodgewenst worden dan ben ik geneigd om het op slot te doen en de sleutel weg te gooien
Schopje SPT.quote:maar je hebt gelijk, ik weet het niet, ik heb de discussie niet gevolgd en ik moet me er niet mee bemoeien
* sp3c runs away
Hij zat niet in de reeks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Beste mods, is het topic over de vermiste Patrick Diks definitief dicht? Ik volgde het met belangstelling, dus vraag me af waarom het niet meer open is/mag.
Ik heb even bij gelezen en het is er wel meer dan één maar je hebt een punt... opgeschoond en we kijken het nog ff aan. Is weer openquote:Op woensdag 3 april 2013 15:34 schreef Jik32 het volgende:
Ik kom klagen over het slotje op PatrickEr is maar 1 iemand echt bezig om de rest op te jutten. POEN die alles aan zijn laars lapt. Zelfs Gia doet alles op een veel betere manier uiten. En de rest ook.
Vind het jammer dat door eigenlijk maar 1 iemand er een slotje op moet.
Dankjewelquote:Op woensdag 3 april 2013 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb even bij gelezen en het is er wel meer dan één maar je hebt een punt... opgeschoond en we kijken het nog ff aan. Is weer open
precies zo iets dacht ik ook, maar ja. als moderators hun geduld verliezen dan houd het op he...quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Of je kukelt de tweewanken er even een dag vanaf Sp3c. Als ik zo vlug even kijk gaat het om Poen en ElizabethR wat jou betreft, toch?
Zou de angel eruithalen en dan kan de rest gewoon verder.
Lente, bloemblaadjes![]()
Jammer Sp3c dat je zo stug het slotje erop houd.......quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:14 schreef Montagui het volgende:
Ik heb zojuist alle 4 de topics doorgelezen en (buiten dat Poen de forumregeltjes en de 'normale' gang van zaken op een forum niet helemaal doorheeft) is het me opgevallen dat alleen ElizabethR GEEN ENKELE nuttige bijdrage heeft geleverd en alleen maar bezig is met persoonlijke aanvallen op (ook weer alleen) Gia. En dan hebben we het niet alleen over de verwijderde reacties, je kunt het ook nog nalezen op de nog open gebleven reacties.
Ik vind het absurd dat dit topic dicht moet daar het geflame en getrol van 1 persoon.
hihi Gia, maar dat was binnen een uur al klaar hier en met of zonder topic gebeurde dat toch wel hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:23 schreef Gia het volgende:
Och ja, hebben we weer tijd voor het huishouden!
Ehhhh, alhoewel Spec de suggestie doet dat het aan mij ligt dat het topic op slot is nu, heb ik volledig ontopic gepost in de laatste post die hij heeft weggehaald. Ik heb een artikel gepost uit de pers, en daar mijn commentaar ondergezet. Plus ik ik had het 'my bad' van Spek gequote en daarbij gezet dat ik het daarmee eens was, en dat ik hem partijdig vind, en een prutsmod.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Of je kukelt de tweewanken er even een dag vanaf Sp3c. Als ik zo vlug even kijk gaat het om Poen en ElizabethR wat jou betreft, toch?
Zou de angel eruithalen en dan kan de rest gewoon verder.
Lente, bloemblaadjes![]()
Nou dan begrijp ik al helemaal niet waarom hij er een slot op gedaan heeft !!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ehhhh, alhoewel Spec de suggestie doet dat het aan mij ligt dat het topic op slot is nu, heb ik volledig ontopic gepost in de laatste post die hij heeft weggehaald. Ik heb een artikel gepost uit de pers, en daar mijn commentaar ondergezet. Plus ik ik had het 'my bad' van Spek gequote en daarbij gezet dat ik het daarmee eens was, en dat ik hem partijdig vind, en een prutsmod.
Da's alles, en dan haalt ie die post weg en post dat het mijn schuld is dat er een slot op komt. Dat is behoorlijke censuur toegepast, en ik heb dus blijkbaar geen vrijheid van meningsuiting in dat topic.
Verder heb ik niets tegen Spec, ik vind hem/haar alleen een zeer slechte, inconsequente en partijdige mod. Dat mag toch gezegd worden?
Och, laten we gewoon wachten op nieuws en pas dan weer een topic openen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Nou dan begrijp ik al helemaal niet waarom hij er een slot op gedaan heeft !!Post jij eens on topic :p is het alsnog allemaal jouw schuld. Vond het juist zo goed gaan gisteren. Sp3c kwam er geen 1 keer tussen. Behalve een kleine discussie tussen mij en Gia en ver later een OFF topic post van Poen was er niks aan de hand. . . .
Raar hoor
Ja daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, laten we gewoon wachten op nieuws en pas dan weer een topic openen.
Een herhaling van zetten schiet ook niet op.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)erche-weer-hoop.htmlquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ja daar moet ik je gelijk in gevenDus dan maar wachten op nieuws. . .
Dit is helemaal geen nieuws, ze zeggen dat ze gewoon even afwachten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)erche-weer-hoop.html
Zou dit genoeg nieuws zijn?![]()
Nieuwe tips van bekenden van de heer P.
Ruimte genoeg voor speculatie![]()
Aan u de eer mevrouw
of hadden we die al?![]()
Of als ze weer gericht gaan zoeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
de man moet wel echt gevonden worden voor ik erover na ga denken het topic weer open te gooien ...
Hoe serieus de zaak ook is, ik moest gniffelen om jequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)erche-weer-hoop.html
Zou dit genoeg nieuws zijn?![]()
Nieuwe tips van bekenden van de heer P.
Ruimte genoeg voor speculatie![]()
Aan u de eer mevrouw
of hadden we die al?![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn eerste 2 topics hadden al een slotje, maar deze user is traag van begrip.
NWS / Hollandse bekeerde jihadist doet zijn verhaal (bekend van de EO)
NWS / Nieuw filmpje van bekeerling die in Syrië strijd
Derde topic exact hetzelfde 'nieuws'onderwerp
NWS / Hollandse Jihadist wordt enkele uren voor vertrek geïnterviewd
Bingo!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Nu maar wachten op zijn 4e topic
Done.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef Scorpie het volgende:
NWS / Mike beschoten door 7 kogels
Kan de TT van dit artikel alsjeblieft aangepast wordener zitten nu alleen maar droeftoeters die daadwerkelijk denken dat de politie 7 kogels in zijn rug geschoten hebben, terwijl dat nergens staat.
Omdat jij het vraagt; nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:27 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie niet even de bezem halen door NWS / Noord-Koreaanse Spierballentaal #8: over Noord Korea enzo - het gaat ondertussen zo ongeveer over alles behalve de escalatie op het Koreaanse schiereiland, terwijl het nog steeds zeer actueel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik zag alleen Pierre zeiken, daarna heb ik niet weer gelezen, tot je melding hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:30 schreef remlof het volgende:
Je was er net al dwaas, is het je ontgaan?
Fixed.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals al terecht door Freako opgemerkt, klopt de topictitel niet:
NWS / (Spook-)raadsleden
TS citeert EénVandaag, maar die hebben zelf inmiddels ook hun fout hersteld.
(Spook)raadsleden zijn namelijk geen ambtenaren.
Het eerste, soms heb ik helemaal geen zin of tijd om de bron te checken.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
Ik weet niet wat ik vervelender vindt, dat die sjappie dat mag blijven doen hier of dat de rest van de posters te lam is om de bron te checken.
Raar toch dat een schijnheilig iemand zoals jij die niet eens in Nederland woont,de familie Diks en Sporrel niet eens kennen,alles van horen zeggen heeft, de plaats en plek niet eens kent zoiets schrijft. Ik doe niets verkeerd,ik "praat" alleen tegen iemand en niet over iemand. Speculeer niet en zeg zeker geen onwaarheden over deze zaak. Ik kom alleen misschien iets fel voor de familie op die mij zeer na staan en waar zo veel gruwelijke en onwaarheden over wordt geschreven dat de honden er geen brood van lusten.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:34 schreef Jik32 het volgende:
Ik kom klagen over het slotje op PatrickEr is maar 1 iemand echt bezig om de rest op te jutten. POEN die alles aan zijn laars lapt. Zelfs Gia doet alles op een veel betere manier uiten. En de rest ook.
Vind het jammer dat door eigenlijk maar 1 iemand er een slotje op moet.
Jeetje, dat je hier ruim een week later nog op terugkomt....Let it be johquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef Poen het volgende:
[..]
Raar toch dat een schijnheilig iemand zoals jij die niet eens in Nederland woont,de familie Diks en Sporrel niet eens kennen,alles van horen zeggen heeft, de plaats en plek niet eens kent zoiets schrijft. Ik doe niets verkeerd,ik "praat" alleen tegen iemand en niet over iemand. Speculeer niet en zeg zeker geen onwaarheden over deze zaak. Ik kom alleen misschien iets fel voor de familie op die mij zeer na staan en waar zo veel gruwelijke en onwaarheden over wordt geschreven dat de honden er geen brood van lusten.
En ook ik werd iets genuanceerder door Gia niet labiel te noemen maar niet stabiel.
Hoop op onweer zodat als er een menselijk lichaam ligt in de Put deze dan naar boven komt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jeetje, dat je hier ruim een week later nog op terugkomt....Let it be joh![]()
Succes met het vinden van P. Diks.
Donequote:Op maandag 15 april 2013 08:18 schreef Copycat het volgende:
Dubbel:
NWS / Paranoide nederlander vermoord britse in india
NWS / Nederlander bekent moord op vrouw in India
OP van dat nieuwe topic misschien even in oorspronkelijk topic plakken?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
NWS / FBI: " Hitler leeft nog".
Trolltopic
quote:Op maandag 15 april 2013 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Rookverbod #54
Zie opmerking daar. Er is onterecht een nieuw topic geopend.
Dat was er namelijk al: NWS / Rookverbod #54: Tweede Kamer verbiedt blauwe kamers
Waren al opgelost zie ik, maar bedankt voor het meldenquote:
Okee, maar er waren een paar anderen die bij een smiley "damn", "heftig" of soortgelijk erbij zetten, en dan is het blijkbaar wel okee, want die blijven staan.quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
een enkele smiley kan ik niet zoveel mee en ik verwacht nogal een drukte dus ik ga de reacties ook niet afwachten
Okee, dat neem ik dan maar aan. Het gaat om iets heel kleins, maar ook ik wil mijn schrik uit kunnen beeldenquote:
Is al gebeurd zie ikquote:
quote:
Het maakt mij dus niet uit over welke bevolkingsgroep/land je het hebt. Dit was in jouw tijd ook niet gewenstquote:en paar kilometer de zee op en in.
Bullshit. En dan was het hooguit een edit en een waarschuwing, niet een delete en een kansloze note.quote:Op zondag 21 april 2013 14:13 schreef paddy het volgende:
Het maakt mij dus niet uit over welke bevolkingsgroep/land je het hebt. Dit was in jouw tijd ook niet gewenst
Volgens mij is een andere mod daarmee bezigquote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef TeleportingKing het volgende:
NWS / Explosies bij marathon in Boston #45 Zonder complotten
Ondanks herhaaldelijke verzoeken blijven sommigen maar met complot-onzin komen. Kan hier niet wat aan gedaan worden?
Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 22 april 2013 10:52 schreef Disana het volgende:
NWS / Rappers dreigen met aanslag op 30 april
NWS / Rappers willen koninginnedag verzieken.
Een heleboel rappers.
Andries Knevel en een wortel of dikke hotdog, denk ik.quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef sp3c het volgende:
ik was er mee bezig maar halverwege dwaalde mijn aandacht af naar iets anders (ik weet niet meer wat het was)
Inkoppertje.quote:Op maandag 22 april 2013 16:02 schreef sp3c het volgende:
wat een wereld leven we ook eigenlijk in he![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef sp3c het volgende:
ik was er mee bezig maar halverwege dwaalde mijn aandacht af naar iets anders (ik weet niet meer wat het was)
is de klacht nog steeds actueel?
Dat kan je wel aan me overlaten.quote:
voorschrift loopt hem wel ff na, ik ben druk vandaagquote:
Wat moet ik nalopen?quote:Op maandag 22 april 2013 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
voorschrift loopt hem wel ff na, ik ben druk vandaag
Zal het even aan die mods voorleggen, maar ben het met je eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:05 schreef Snapcount2 het volgende:
NWS / NASA : CO2 koelt de atmosfeer, hoort volgens mij thuis in BNW.
Ik ben wellicht wat socialer als mod dan jij was dan.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef Dagonet het volgende:
Dan hoef je het ook niet voor te leggen. Je hoeft geen toestemming te vragen om topics te schoppen, alleen om te kapen.
Heeft niets met sociaal zijn te maken maar alles met wat het beste is voor het topic. Als een topic overduidelijk niet in het forum thuishoort, zoals deze, dan gaat het ook niet zo goed lopen als het zou doen in het juiste forum. Zeker zoals nu het om een topic van Lambiekje gaat, dan weet je dat er gezeik op gaat komen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben wellicht wat socialer als mod dan jij was dan.
Maar niet verplicht. Zie [diverse topics van Shmoopy]quote:Vragen is netjes he.
Ik red me wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heeft niets met sociaal zijn te maken maar alles met wat het beste is voor het topic. Als een topic overduidelijk niet in het forum thuishoort, zoals deze, dan gaat het ook niet zo goed lopen als het zou doen in het juiste forum. Zeker zoals nu het om een topic van Lambiekje gaat, dan weet je dat er gezeik op gaat komen.
[..]
Maar niet verplicht. Zie [diverse topics van Shmoopy]
Opschonen (indien nodig) en verplaatsen, klaar.
Beweer ik iets anders dan?quote:
Nee, ik probeer gewoon netjes een eind aan de discussie te maken.quote:
Je kan wel even overleggen met je collega's of het bij hun past natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef Dagonet het volgende:
Dan hoef je het ook niet voor te leggen. Je hoeft geen toestemming te vragen om topics te schoppen, alleen om te kapen.
Maar dat is bij Lambiekje altijd overduidelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je kan wel even overleggen met je collega's of het bij hun past natuurlijk.
En dat ene topic is al 10 jaar oud, zie ik, waar blijft de tijd?
Niet zo geïrriteerd doen jochie.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
Vraag het jezelf in de spiegel, ik behandel enkel een melding op een manier wat ik fatsoenlijk acht. Wat jij er van vindt kan me eerlijk gezegd niet interesseren. Maar ga gerust door hoor.
Ik kan er zo snel maar eentje vinden.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar dat is bij Lambiekje altijd overduidelijk.
De tijd vliegt, maar het is niet bij één topic gebleven hoor, je hebt het vaker geroepen.
Heb je een highlight op je naam of heeft Voorschrift mama erbij geroepen?.
Voorschrift is niet zo'n fan van kleine kinderen meen ik ergens gelezen te hebben ...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef Dagonet het volgende:
Touchy. Wat is er precies waar je zo gevoelig voor bent?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef sp3c het volgende:
Voorschrift is niet zo'n fan van kleine kinderen meen ik ergens gelezen te hebben ...
Tof.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik kan er zo snel maar eentje vinden.
En nee, Voorschrift heeft mij niet geroepen, ik ben alomtegenwoordig.
gedraag je dan alstjeblieft ook niet zo in mijn feedbacktopicquote:
Het is weekend ja, een beetje een lolletje maken mag best.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
gedraag je dan alstjeblieft ook niet zo in mijn feedbacktopic
NIET IN MIJN FEEDBACKTOPIC!!!!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is weekend ja, een beetje een lolletje maken mag best.
*Biertje voor sp3c klaarzet.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
NIET IN MIJN FEEDBACKTOPIC!!!!
tot ik ook weekend heb
sp3cje tochquote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef sp3c het volgende:
volgende is in Amsterdam, Tiek weet wanneer het is ... ik heb geen idee, niemand is verbaasd
eind mij dacht ik
Die krijg je al helemaal niet in de buurt van het ESF.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef sp3c het volgende:
doe dan?
anders ga ik het aan tiek vragen, dan moet je wel mee
ok nu mag hetquote:Op donderdag 25 april 2013 11:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is weekend ja, een beetje een lolletje maken mag best.
*plopquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Weer geen Nederlandse TT en weer vergeet Medi het centrale topic.
Wat een patroon, sneu gewoon.
Dank jequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef Disana het volgende:
NWS / Vermiste jackpotwinnaar meldt zich
NWS / Vermiste jackpotwinnaar meldt zich
Het is er toch echt maar één.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Disana het volgende:
NWS / Kampbewaarder Auschwitz opgepakt in Duitsland
was eerder dan
NWS / 93 Jarige bewaker van Auschwitz gearresteerd
Goed idee, zal 'm overplaatsen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hoi, beste moderators, ik zat te denken over dit topic: NWS / Dankzij Mark Rutte 1% extra structurele economische groei
Is op zich wel opzienbarend nieuws als het waar is. Echter het topic wordt in dit subforum een beetje ondergesneeuwd door het geweld van de dagelijkse actualiteit. Misschien is het derhalve een goed idee om het topic in POL te plaatsen?
Ta, matey.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed idee, zal 'm overplaatsen.
Danku.
At your service.quote:
Druk, maar nu even weekend, vrouwlief morgen werken (lang en zwaar)...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
At your service.
Hoe staat het leven met u en vrouwlief?
Oh kijk aan, naja ik hoop dat jullie er van genieten dan van die paar vrije dagen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Druk, maar nu even weekend, vrouwlief morgen werken (lang en zwaar)....
Morgen huishoudelijke dingen doen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh kijk aan, naja ik hoop dat jullie er van genieten dan van die paar vrije dagen.![]()
Neem het er van.
Moet ook gebeuren.quote:
Zal 'm even sticky maken, maar wil je dan even de OP updaten nu? Want bij sticky wil ik 'm op slot zetten in ieder geval zodat er niet op gereageerd kan worden. Dan zet ik de "uiteindelijke" versie wel op sticky.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Arcee het volgende:
NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Ideetje om dit topic sticky te maken?
Nouja zeg.quote:
Geylquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Arcee het volgende:
NWS / [TOOL] Automatische nieuwsberichtenparser.
Ideetje om dit topic sticky te maken?
Ik wou alles volgens de boekjes doen.quote:
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
ow ik zie het al, gewoon ff sticky/open laten zodat er nog feedback over het apparaat binnen kan komen leek mij beter juist?
er zijn geen boekjes op fok!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wou alles volgens de boekjes doen.
Jij bent de senior mod hier, ik leg me er bij neer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
ow ik zie het al, gewoon ff sticky/open laten zodat er nog feedback over het apparaat binnen kan komen leek mij beter juist?
Valt wel mee, is zo weer over..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
Offtopic gezeik in NWS / Drie ontvoerde meisjes na tien jaar gevonden!
quote:[quote]Op vrijdag 10 mei 2013 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je niet relevante postjes lekker naar onzin moet verplaatsenDit is een serieus topic en geen ONZ-topic. En jammer dat je je kleine plasser moet compenseren door een zwaktebod over mijn uiterlijk.
Het vernaggelt de serieuze toon van dat topic.quote:
Uiteraard, ik ben net zo schuldig. Daarom reageer ik nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je wakkert het zelf trouwens nogal aan met dit soort opmerkingen:
[..]
Mooi. Volgens mij is het nu wel gestopt zo...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben net zo schuldig. Daarom reageer ik nu ook niet meer.
Jij moet er ook weer op reageren met je 'hilarische' posts. Dus misschien ben je de verkeerde persoon om de moraalridder te spelen hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je wakkert het zelf trouwens nogal aan met dit soort opmerkingen:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nee hoor. Dat was pas ver nadat ze lekker aan het rollebollen waren. En daar word je ff melig van. Dat mag als een mod er toch een tijd niets aan doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij moet er ook weer op reageren met je 'hilarische' posts. Dus misschien ben je de verkeerde persoon om de moraalridder te spelen hier.
O sorry, je wil een aai hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was pas ver nadat ze lekker aan het rollebollen waren. En daar word je ff melig van. Dat mag als een mod er toch een tijd niets aan doet.
En daarna postte ik weer een paar nieuwsberichten om het topic weer OT te brengen. En wie post er nou nog serieuze posts in dat topic? Volgens mij ikWeet wel waar je het over hebt dan he
Moeilijk hè, gewoon erkennen dat je er deel aan namquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was pas ver nadat ze lekker aan het rollebollen waren. En daar word je ff melig van. Dat mag als een mod er toch een tijd niets aan doet.
En daarna postte ik weer een paar nieuwsberichten om het topic weer OT te brengen. En wie post er nou nog serieuze posts in dat topic? Volgens mij ikWeet wel waar je het over hebt dan he
*aaiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moeilijk hè, gewoon erkennen dat je er deel aan nam
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo, iedereen weer blij, laten we het hier nou maar gewoon bij laten
Toch doorgaan he? Toch weer ruzie zoekenquote:
Euh.. op welke manier spreek ik jou daar dan aan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Toch doorgaan he? Toch weer ruzie zoeken![]()
Nee, ik las de berichten te snel... ok, surry vriendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Euh.. op welke manier spreek ik jou daar dan aan?. Ik refereer daar naar mezelf als getrooste baby
Je voelt je te snel aangesproken
Merci.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef Dagonet het volgende:
NWS / Fatale sex met wespen......
Onzinbericht.
Je zou bijna het AD gaan diskwalificeren als nieuwsbron, zoveel onzin kopieren ze tegenwoordig van britse meukkranten.
Dat ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:54 schreef Specularium het volgende:
Dat ouwe wijf met haar Godwin award ging nergens over, maar goed.
Waarom doe je zo denigrerend over " dat oude wijf" ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:54 schreef Specularium het volgende:
Dat ouwe wijf met haar Godwin award ging nergens over, maar goed.
Chill, zo bedoelde hij het niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom doe je zo denigrerend over " dat oude wijf" ?
Heeft ze jou iets aangedaan ?
Nooit aan gedacht aan dit: ze kan licht dementerend zijn, ouderen zijn vaker overgevoelig voor iets, ouderen zitten in een eigen wereldje. Een oorlogstrauma is er al 70 jaar .
Is Jodenhaat ineens cool geworden ofzo ?
Kom nou....de TS begon met antisemitisme. Daarom is dat topic nu dicht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Chill, zo bedoelde hij het niet.
Iemand een oud wijf noemen kan meerdere betekenissen hebben, zoiets als zeurpiet. Niet meteen dat antisemitisme kaartje trekken.
Ja prima wat jij er bij wilt verzinnen, maar ik zie geen antisemitisme in Specularium's post. Klaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom nou....de TS begon met antisemitisme. Daarom is dat topic nu dicht.
Je kunt ook zeggen dat S. denigrerend doet over een bejaarde vrouw .
Hij kent haar situatie niet, maar veroordeelt haar heel snel.
(even net doen alsof haar joodszijn er niks te maken heeft )
Ik let wel even op, vooralsnog valt het wel mee, ook al is het niveau discutabel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:02 schreef Djibril het volgende:
Ik heb een klacht over spacechinees2.
In de topic van Irak scheldt spacechinees2 mij uit voor het een en ander. De jongen kan totaal niet tegen kritiek op zijn grote leider. Zou fijn zijn als een mod een kijkje wil nemen.
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |