Dat klopt maar in de media wordt het afgebeeld dat hij hier in Nederland de les komt lezen. Dat is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef TNA het volgende:
Hij geeft zijn mening, wij gaan ertegenin. Democratie.
Dat beeld heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat klopt maar in de media wordt het afgebeeld dat hij hier in Nederland de les komt lezen. Dat is gewoon niet waar.
En hier zit het probleem. Het zijn niet meer de mensen van Turkije. Het zijn mensen die vrijwillig zijn vertrokken of er niet eens geboren zijn maar er alleen op vakantie komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:28 schreef Atak het volgende:
Turkije geeft niet alleen om zijn mensen in Turkije maar ook om zijn mensen in het buitenland.
Zomaar? In Turkije is het normaal om je kind te mishandelen/verwaarlozen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:28 schreef Atak het volgende:
Hij vindt het alleen merkwaardig dat kinderen zomaar weggenomen kunnen worden.
Ik ben de naam vergeten van die PVDAer. Hij zei dat Erdogan er niet mee moest bemoeien. Volgens mij bemoeit Erdogan er zich helemaal niet mee. Tot nu toe heeft hij nog geen eens zijn mening geven.quote:
Goed, veel van die lui hebben natuurlijk nog de Turkse nationaliteit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hier zit het probleem. Het zijn niet meer de mensen van Turkije. Het zijn mensen die vrijwillig zijn vertrokken of er niet eens geboren zijn maar er alleen op vakantie komen.
Laat Turkije eerst maar eens leren mensen los te laten in plaats van eeuwig invloed op ze uit te willen oefenen, dan praten we wel weer verder.
Tot nu toe heeft hij helemaal niks gezegd. Er wordt ophef gemaakt door de media om niks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef DroogDok het volgende:
ezegd "Ik vind het niet fijn dat dat jongetje door een lesbisch koppel wordt opgevoed, maar het is de keus van Nederland en ik heb
Net zoals bij de Friezen zeker? hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hier zit het probleem. Het zijn niet meer de mensen van Turkije. Het zijn mensen die vrijwillig zijn vertrokken of er niet eens geboren zijn maar er alleen op vakantie komen.
Laat Turkije eerst maar eens leren mensen los te laten in plaats van eeuwig invloed op ze uit te willen oefenen, dan praten we wel weer verder.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef drijfhout het volgende:
Het mooie is dat ook Erdogan net als iedereen mag zeggen wat ie wil, wat Nederlandse politici er ook van zeggen of vinden.
En natuurlijk zal de wereld er niet van vergaan en de pleuris er niet van uitbreken. Bezoek en dialoog is altijd goed, zelfs (of juist) als de gemiddelde nederlandse mening afwijkt van de turkse. Leve de dialoog en de vrije mening!
Dat is het nou juist, er is geen enkel bewijs van die mishandeling/verwaarlozing, eerder het tegendeel. En die zijn nu juist door jeugdzorg genegeerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zomaar? In Turkije is het normaal om je kind te mishandelen/verwaarlozen?
Ik heb liever een vaderland die wel om zijn expats geeft.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, veel van die lui hebben natuurlijk nog de Turkse nationaliteit.
Maar waar een Turkije zich teveel bemoeit met expats, daar laat Nederland expats soms juist weer teveel in de schijt zakken. Had familie in het buitenland wonen en hun ervaring is dat ambassadepersoneel weinig behulpzaam is en je op geen enkele wijze assisteert.
Omdat het zo goed als onmogelijk is om er vanaf te komen ja. Da's lekker makkelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, veel van die lui hebben natuurlijk nog de Turkse nationaliteit.
http://www.volkskrant.nl/(...)-steken-vallen.dhtml.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zomaar? In Turkije is het normaal om je kind te mishandelen/verwaarlozen?
Als er geen énkel bewijs was, waarom is ie dan bij z'n ouders weggehaald? Dat had je toch makkelijk kunnen aanvechten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, er is geen enkel bewijs van die mishandeling/verwaarlozing, eerder het tegendeel. En die zijn nu juist door jeugdzorg genegeerd.
Een expat is heel iets anders dan een emigrant.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:42 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb liever een vaderland die wel om zijn expats geeft.
Ah oke, nou ja prima dat hij dat wil aankaarten, maar doe het dan in ieder geval in het algemeen en neem het niet alleen op voor Turkse kinderen + laat het deel over het soort ouders waar die kinderen terecht komen weg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-steken-vallen.dhtml.
Ja, op zich heb je gelijk. Maar ik heb er verder gewoon niet zoveel problemen mee. Denk dat ik ook niet thuishoor in deze discussie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat het zo goed als onmogelijk is om er vanaf te komen ja. Da's lekker makkelijk.
En je kan niet van expats spreken als het om de tweede of zelfs derde generatie is die niet in Turkije geboren is, maar die hebben wel automatisch de nationaliteit meegekregen dus vindt Turkije dat ze wat over die mensen te zeggen hebben..
HAHAHAHA.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er geen énkel bewijs was, waarom is ie dan bij z'n ouders weggehaald? Dat had je toch makkelijk kunnen aanvechten?
tja, en dan vinden ze het raar dat Erdogan zijn aandacht richt op deze zaak. Die PVDAer wil gewoon populair doen. Het is hem gelukt hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-steken-vallen.dhtml.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |