abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124330036
Hij komt hier alleen voor staatsbezoek, niet als Sultan om iedereen de les te lezen. Ik snap dat sommige het raar vinden dan Erdogan zijn mening geeft, maar meer dan z'n mening geven doet hij ook niet. Zijn we niet in Nederland niet fan van "freedom of speech"?

In de media wordt er ook verkeerde informatie verspreid. Erdogan heeft helemaal geen problemen met homo's en lesbo's. Hij vindt het alleen merkwaardig dat kinderen zomaar weggenomen kunnen worden. Turkije geeft niet alleen om zijn mensen in Turkije maar ook om zijn mensen in het buitenland.

Misschien is dat gewoon een cultuurveschil. Ik vind niet dat cultuurschillen moeten worden opgelost door te zeggen "houd gewoon maar je bek dicht" zoals die PVDA kneus zei. Hij zei het niet letterlijk natuurlijk maar figuurlijk. Misschien moeten we gewoon allemaal kalm blijven. Het zal best wel meevallen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:30:17 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_124330087
Hij geeft zijn mening, wij gaan ertegenin. Democratie.
pi_124330193
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef TNA het volgende:
Hij geeft zijn mening, wij gaan ertegenin. Democratie.
Dat klopt maar in de media wordt het afgebeeld dat hij hier in Nederland de les komt lezen. Dat is gewoon niet waar.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:33:52 #4
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_124330200
Het mooie is dat ook Erdogan net als iedereen mag zeggen wat ie wil, wat Nederlandse politici er ook van zeggen of vinden.

En natuurlijk zal de wereld er niet van vergaan en de pleuris er niet van uitbreken. Bezoek en dialoog is altijd goed, zelfs (of juist) als de gemiddelde nederlandse mening afwijkt van de turkse. Leve de dialoog en de vrije mening!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:34:54 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_124330226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat klopt maar in de media wordt het afgebeeld dat hij hier in Nederland de les komt lezen. Dat is gewoon niet waar.
Dat beeld heb ik niet meegekregen.
pi_124330244
Het gaat erom dat Turkije hun visie aan het Nederlandse jeugdzorgbeleid wil opleggen.

Als hij had gezegd "Ik vind het niet fijn dat dat jongetje door een lesbisch koppel wordt opgevoed, maar het is de keus van Nederland en ik heb daar niks over te zeggen." was er geen ophef geweest.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:35:41 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_124330254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:28 schreef Atak het volgende:
Turkije geeft niet alleen om zijn mensen in Turkije maar ook om zijn mensen in het buitenland.

En hier zit het probleem. Het zijn niet meer de mensen van Turkije. Het zijn mensen die vrijwillig zijn vertrokken of er niet eens geboren zijn maar er alleen op vakantie komen.

Laat Turkije eerst maar eens leren mensen los te laten in plaats van eeuwig invloed op ze uit te willen oefenen, dan praten we wel weer verder.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:37:32 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_124330312
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:28 schreef Atak het volgende:
Hij vindt het alleen merkwaardig dat kinderen zomaar weggenomen kunnen worden.
Zomaar? In Turkije is het normaal om je kind te mishandelen/verwaarlozen?
pi_124330346
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat beeld heb ik niet meegekregen.
Ik ben de naam vergeten van die PVDAer. Hij zei dat Erdogan er niet mee moest bemoeien. Volgens mij bemoeit Erdogan er zich helemaal niet mee. Tot nu toe heeft hij nog geen eens zijn mening geven.
pi_124330362
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En hier zit het probleem. Het zijn niet meer de mensen van Turkije. Het zijn mensen die vrijwillig zijn vertrokken of er niet eens geboren zijn maar er alleen op vakantie komen.

Laat Turkije eerst maar eens leren mensen los te laten in plaats van eeuwig invloed op ze uit te willen oefenen, dan praten we wel weer verder.
Goed, veel van die lui hebben natuurlijk nog de Turkse nationaliteit.

Maar waar een Turkije zich teveel bemoeit met expats, daar laat Nederland expats soms juist weer teveel in de schijt zakken. Had familie in het buitenland wonen en hun ervaring is dat ambassadepersoneel weinig behulpzaam is en je op geen enkele wijze assisteert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_124330372
Alsof de Nederlandse regering zich niet bezig houdt met Nederlanders in het buitenland..

Dat die kinderen hier geboren zijn doet niets af aan hun nationaliteit en afkomst. Terecht dat Erdogan zich er zorgen over maakt.

Las laatst nog iets van een achterlijke die meende dat kinderen 'blanco' geboren worden :') Tja..
pi_124330381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef DroogDok het volgende:
ezegd "Ik vind het niet fijn dat dat jongetje door een lesbisch koppel wordt opgevoed, maar het is de keus van Nederland en ik heb
Tot nu toe heeft hij helemaal niks gezegd. Er wordt ophef gemaakt door de media om niks.
pi_124330417
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Net zoals bij de Friezen zeker? haha
pi_124330429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef drijfhout het volgende:
Het mooie is dat ook Erdogan net als iedereen mag zeggen wat ie wil, wat Nederlandse politici er ook van zeggen of vinden.

En natuurlijk zal de wereld er niet van vergaan en de pleuris er niet van uitbreken. Bezoek en dialoog is altijd goed, zelfs (of juist) als de gemiddelde nederlandse mening afwijkt van de turkse. Leve de dialoog en de vrije mening!
helemaal mee eens
pi_124330437
quote:
15s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, er is geen enkel bewijs van die mishandeling/verwaarlozing, eerder het tegendeel. En die zijn nu juist door jeugdzorg genegeerd.
pleased to meet you
pi_124330468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar waar een Turkije zich teveel bemoeit met expats, daar laat Nederland expats soms juist weer teveel in de schijt zakken. Had familie in het buitenland wonen en hun ervaring is dat ambassadepersoneel weinig behulpzaam is en je op geen enkele wijze assisteert.
Ik heb liever een vaderland die wel om zijn expats geeft.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:42:54 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_124330472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat het zo goed als onmogelijk is om er vanaf te komen ja. Da's lekker makkelijk.

En je kan niet van expats spreken als het om de tweede of zelfs derde generatie is die niet in Turkije geboren is, maar die hebben wel automatisch de nationaliteit meegekregen dus vindt Turkije dat ze wat over die mensen te zeggen hebben. :').
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_124330517
Erdogan :')
Turkije :')

Wat moeten die radicalen nog in de EU :r
pi_124330537
quote:
15s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)-steken-vallen.dhtml.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:44:50 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_124330541
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, er is geen enkel bewijs van die mishandeling/verwaarlozing, eerder het tegendeel. En die zijn nu juist door jeugdzorg genegeerd.
Als er geen énkel bewijs was, waarom is ie dan bij z'n ouders weggehaald? Dat had je toch makkelijk kunnen aanvechten?
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:45:19 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_124330547
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb liever een vaderland die wel om zijn expats geeft.
Een expat is heel iets anders dan een emigrant.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:46:30 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_124330580
quote:
Ah oke, nou ja prima dat hij dat wil aankaarten, maar doe het dan in ieder geval in het algemeen en neem het niet alleen op voor Turkse kinderen + laat het deel over het soort ouders waar die kinderen terecht komen weg.
pi_124330586
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:42 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Omdat het zo goed als onmogelijk is om er vanaf te komen ja. Da's lekker makkelijk.

En je kan niet van expats spreken als het om de tweede of zelfs derde generatie is die niet in Turkije geboren is, maar die hebben wel automatisch de nationaliteit meegekregen dus vindt Turkije dat ze wat over die mensen te zeggen hebben. :').
Ja, op zich heb je gelijk. Maar ik heb er verder gewoon niet zoveel problemen mee. Denk dat ik ook niet thuishoor in deze discussie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_124330600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Als er geen énkel bewijs was, waarom is ie dan bij z'n ouders weggehaald? Dat had je toch makkelijk kunnen aanvechten?
HAHAHAHA. :D.

Even los van het Yunus-verhaal...
pi_124330602
quote:
tja, en dan vinden ze het raar dat Erdogan zijn aandacht richt op deze zaak. Die PVDAer wil gewoon populair doen. Het is hem gelukt hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')