SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg er oogkanker van.quote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef Made-In-Holland het volgende:
Het is pas drie kwartier 1 april en die grappen zijn nou al slecht hier op FOK!
100 gulden werden in de omgangstaal een meier genoemd, en termeier is een plat woord voor prostituéquote:
Haha, dat wist ik niet. Maar ben het wel met je eens. Ik vind hem wel passen op het biljet.quote:Op maandag 1 april 2013 01:55 schreef moussie het volgende:
[..]
100 gulden werden in de omgangstaal een meier genoemd, en termeier is een plat woord voor prostitué
@ Monologo .. kan beide heb ik ooit eens geleerd, met r is de Amsterdamse spelling.
Dat betekent dus prostitué?quote:Op maandag 1 april 2013 02:04 schreef Flow3r het volgende:
Volgens mij bedoelt Moussie een temeier zonder R dus
Dat kost dan een meier. Wilders staat op het bankbiljet en dus is blondje een hoer, ofwel een temeier. Duidelijk. Hij past er wel mooi op. Als ze een referendum uitschrijven om nogmaals voor een keer een biljet uit te geven met Wilders erop, dan hebben ze mijn stem.quote:Op maandag 1 april 2013 02:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, een meier= 100 gulden
een temeier = een hoer
Nah, lijkt me geen goed planquote:Op maandag 1 april 2013 02:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat kost dan een meier. Wilders staat op het bankbiljet en dus is blondje een hoer, ofwel een temeier. Duidelijk. Hij past er wel mooi op. Als ze een referendum uitschrijven om nogmaals voor een keer een biljet uit te geven met Wilders erop, dan hebben ze mijn stem.
Nope, nooit van gehoord. Waarschijnlijk voor mijn tijd. Ben niet heel erg thuis in Nederlandstalig muziek.quote:Op maandag 1 april 2013 02:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nah, lijkt me geen goed plan![]()
Ken je de woordspeling met Anita Meyer?
Ofwel: Annie temeier , als je het snel uitspreekt
Redelijk, redelijk. Beter dan de meeste Nederlandse zangers vandaag de dag.quote:Op maandag 1 april 2013 02:18 schreef Flow3r het volgende:
Ik had het nog aangepast met ' zangeres'![]()
1 van haar mooiste nummers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |