quote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dan ben je dus ook geen vriend, mongooltje.
Open zelf een topic met je stompzinnige gebazel, in plaats van dit topic over een doodgeslagen homo in Rusland te verzieken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:12 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Logisch, het zijn je eigen gedachte(n) waar je moeite mee hebt, open een eigen topic bozo..
Verzieken? Daar heeft FOK! minderjarige pubertjes zoals jou voor, die hebben zelf nog levenservaringen en probeerde toch al met de grote mensen mee te doen..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Open zelf een topic met je stompzinnige gebazel, in plaats van dit topic over een doodgeslagen homo in Rusland te verzieken.
Trollololollllllllquote:Op zondag 12 mei 2013 11:56 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Je mag best "homo" zijn, als je er maar niet mee tekoop loopt..
Verder is mishandeling nooit goed te praten, ze hadden hem ook gewoon weg kunnen sturen..
Als een maat van me zegt dat ie "homo" is, heb ik daar vrede mee, al zal ik er vervolgens (denk ik) niet zo snel meer 'iets mee gaan drinken'..
Ho ho, ben ''zwaar gelovig'' maar ook een homo. Vind het altijd irritant dat homofobie altijd gelijk gelinkt word met gelovigen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trollololollllllll
Of je bent een zwaar gelovige...
Sorry, ik was aan het trollenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ho ho, ben ''zwaar gelovig'' maar ook een homo. Vind het altijd irritant dat homofobie altijd gelijk gelinkt word met gelovigen.
Ik bepaal gewoon zelf wie mijn vrienden zijn en in welke verstandhouding.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trollololollllllll
Of je bent een zwaar gelovige...
Als jong kind moest ik verplicht mee naar de kerk, op de zondagsschool werd er uitgelegd wat Sodom en Gomorrah inhield, waarom het was gebeurd. Uiteraard nog te jong al had ik natuurlijk toen al wel bepaalde gevoelens die je natuurlijk helemaal niet kunt plaatsen dat terzijde. Op latere leeftijd ook in de kerk geweest, echter vrijwel niemand wie wet dat ik op mannen val.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het trollen![]()
Maar ff serieus: ik verwoorde me verkeerd. Ik bedoelde "Troll of je verkeert in zwaar religieuze kringen waar je wordt gelynched als je homo bent".
Verder respectGa je veel naar de kerk en weten ze daar dat je homo bent? Zo ja, wordt je geaccepteerd of behandeld als een zwart schaap? puur interesse dit, als je het niet kwijt wilt no biggies natuurlijk
Ik zou eerst Nederlands leren. En wanneer je dan een foutloze zin kunt schrijven, probeer dan maar eens een topic in ONZ te openen. Doei!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Verzieken? Daar heeft FOK! minderjarige pubertjes zoals jou voor, die hebben zelf nog levenservaringen en probeerde toch al met de grote mensen mee te doen..
Was de vermoeidheid., jullie zijn ook zo saai.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou eerst Nederlands leren. En wanneer je dan een foutloze zin kunt schrijven, probeer dan maar eens een topic in ONZ te openen. Doei!(Ja, dit was een hint)
Het ongenoegen is geheel wederzijds. Doeiquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Was de vermoeidheid., jullie zijn ook zo saai.
Debieletjes..
Ja, soms gebeurt dat helaas, een triest gegeven.quote:Op maandag 13 mei 2013 03:25 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
dus als jij met je 2 beste vrienden gaat zuipen en ineens zegt er 1 ik ben homo , dan maak je hem af?
Hoezo? je bent ook van de ''verkeerde kant'' zoals de mannen dat in de kroeg zouden benoemen?quote:Op maandag 13 mei 2013 03:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee, maar dat was dan de laatste keer dat ik met deze persoon ga zuipen..
Het ongenoegen kwam geheel van jullie zijde hoor, maar zo weinig jij weet..quote:Op maandag 13 mei 2013 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ongenoegen is geheel wederzijds. Doei
Mannetjeshonden springen wel op elkaar dus je bewering gaat al mank.quote:Op maandag 13 mei 2013 03:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga het anders zeggen, Ik heb nooit 2 katers zien neuken. Homofolie is tegen de wetten van de natuur in.
Iemand die zo denkt kan toch niet anders dan zelf gevoelens hebben die hij krampachtig onderdrukt?quote:Op maandag 13 mei 2013 03:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee, maar dat was dan de laatste keer dat ik met deze persoon ga zuipen..
Troll, vlieg opquote:Op maandag 13 mei 2013 03:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga het anders zeggen, Ik heb nooit 2 katers zien neuken. Homofolie is tegen de wetten van de natuur in.
Homofolie ligt in de supermarkt, vlak naast aluminiumfolie.quote:Op maandag 13 mei 2013 03:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |