Infantiele mongool, stomme niksnut, je gaat wel lekker of niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Oh wacht, je bent een vrouw en je probeerde me te frustreren en als zogenaamde homofoob neer te zetten..
Ik ben je toch echt voor gebleven hoor, lees dit topic nog maar eens (3x) begrijpend door, stomme niksnut..
Dat klopt, houd mijn waffel daarom gewoon dicht. Ach ik mis ook weer niets aan heel de gay-scene dus dat scheelt.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwil, kun je in grote delen van de wereld inderdaad beter niet vertellen dat je homo bent. Zelfs in NL ligt het nog best gevoelig.
Aan de ene kant triest, maar het is niet anders. Grote delen van de wereld trouwens.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dat klopt, houd mijn waffel daarom gewoon dicht. Ach ik mis ook weer niets aan heel de gay-scene dus dat scheelt.
En dat tegen een homoquote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef DjinN het volgende:
schelden wat je wil, het interesseert me geen drol
bwahahhaquote:
Het gaat om niks, we leven allemaal op dezelfde aarde. Alleen door de grenzen, geloof en cultuur is wat ons scheid, ons mensen. Ondanks de vooruitgang zijn wij stiekem nog steeds beesten als het ons uitkomt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Aan de ene kant triest, maar het is niet anders. Grote delen van de wereld trouwens.
Waar heb jij gelezen in 1 of meerdere van mijn posts dat ik 'niet met mijn homofiele vrienden in een ruimte wil zijn'..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Infantiele mongool, stomme niksnut, je gaat wel lekker of niet?
Jij komt homofoob over ja. Gezien het feit dat je niet eens met je homoseksuele vrienden alleen in een ruimte wil zijn. Hoe simpel wil je het uitgelegd hebben ?
En ik ben idd een vrouw ja. Is dat relevant voor dit topic? Ik zie hier genoeg mannen die er hetzelfde over denken hoor
Je mening is en blijft uiterst bekrompen en homofoob. Kan je hoog en laag springen, schelden wat je wil, het interesseert me geen drol
Oooh ohja wacht, je wil niet 1 op 1 met ze spreken. Dat was het!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen in 1 of meerdere van mijn posts dat ik 'niet met mijn homofiele vrienden in een ruimte wil zijn'..
Geef het op fakebitch..
We hebben omgangsnormen, beleefdheidsnormen, etiquette, tafelmanieren etc. etc. Dat allemaal bij elkaar opgeteld doet ons denken dat we geen dieren zijn, netjes zijn, maar uiteraard blijven we ook zoogdieren.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Het gaat om niks, we leven allemaal op dezelfde aarde. Alleen door de grenzen, geloof en cultuur is wat ons scheid, ons mensen. Ondanks de vooruitgang zijn wij stiekem nog steeds beesten als het ons uitkomt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oooh ohja wacht, je wil niet 1 op 1 met ze spreken. Dat was het!
Er valt voor mij niks op te geven. Jij blijft jezelf alleen maar klemlullen hoor vriend
Normen uit een oud boek, welke geschreven en herschreven zijn in de afgelopen honderden jaren. Het word tijd dat deze boeken worden herschreven niet morgen, maar vandaag. Wij pretenderen enkel...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben omgangsnormen, beleefdheidsnormen, etiquette, tafelmanieren etc. etc. Dat allemaal bij elkaar opgeteld doet ons denken dat we geen dieren zijn, netjes zijn, maar uiteraard blijven we ook zoogdieren.
Dat stiekeme kun je wel weglaten. Zeker als je dit bericht (en ook andere) leest.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Het gaat om niks, we leven allemaal op dezelfde aarde. Alleen door de grenzen, geloof en cultuur is wat ons scheid, ons mensen. Ondanks de vooruitgang zijn wij stiekem nog steeds beesten als het ons uitkomt.
Nou breekt mijn klompquote:Op zondag 12 mei 2013 20:11 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]Een vrouw die denkt dat ze verstand van mannen heeft + nepmannen..
Tja, die verander je niet zomaar. Veel normen zijn een gewoonte geworden. Mensen beseffen het niet eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Normen uit een oud boek, welke geschreven en herschreven zijn in de afgelopen honderden jaren. Het word tijd dat deze boeken worden herschreven niet morgen, maar vandaag. Wij pretenderen enkel...
Dat ben ik met je eens, echter zou ik stiekem ook een beest kunnen zijn. Wanneer ik oog in oog kom te staan met mijn vijanden. Echter een mens als mij zal niet doden maar dan enkel zijn eigen leven nemen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat stiekeme kun je wel weglaten. Zeker als je dit bericht (en ook andere) leest.
Wat mensen niet beseffen is dat daardoor mensen onnodig sterven. Anderen onnodig lijden door de verliezen die ervaren worden. Ben zelf gelovig zeker, echter verwerp velen stukken die in boeken staan.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, die verander je niet zomaar. Veel normen zijn een gewoonte geworden. Mensen beseffen het niet eens.
Ook een paar keer meegemaakt in Utrecht. Verschrikkelijk was dat. Helemaal omdat ik zelf niet tegen druktes kan. Uiteindelijk alsnog de bus richting Gouda kunnen nemen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben omgangsnormen, beleefdheidsnormen, etiquette, tafelmanieren etc. etc. Dat allemaal bij elkaar opgeteld doet ons denken dat we geen dieren zijn, netjes zijn, maar uiteraard blijven we ook zoogdieren.
Heb het een keer mogen meemaken op Utrecht Centraal. Destijds lag het hele landelijke treinverkeer bijna stil. Veel, zeer veel mensen moesten vervoerd worden naar verschillende plekken door het land. Na een aantal uren wachten en telkens als er een bus kwam, was het proppen geblazen, om er toch maar te zorgen dat jij een plekje had in de trein. Zelfs een oudere dame riep 'rustig aan, er zit ook een kind tussen'. Tja...... Ik zelf wist nadat ik in de eerste twee bussen geen plekje kon bemachtigen, na 4/5 uur wachten, met veel duwen en voordringen een plekje te bemachtigen in een propvolle bus.
Nee, jij reageerde tegen mij alsof je dacht dat je me kon veranderen, dat heb je verkeerd gedacht..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nou breekt mijn klomp
Vertel eens wat dit nou weer met het onderwerp te maken heeft ???
JIJ loopt onzin te lullen hier, zo te merken zijn er hier heel wat mensen die het blijkbaar ook niet met je eens zijn.
Vervolgens begin je als een driftige kleuter te schelden, en nu kom je met een of ander non-argument aan ?? Eentje die totaal niet relevant is en NIETS maar dan ook niets met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft![]()
Ik denk dat iedereen wel een beest in zich heeft, alleen kan de een het beest beter temmen dan de ander.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, echter zou ik stiekem ook een beest kunnen zijn. Wanneer ik oog in oog kom te staan met mijn vijanden. Echter een mens als mij zal niet doden maar dan enkel zijn eigen leven nemen.
[..]
Wat mensen niet beseffen is dat daardoor mensen onnodig sterven. Anderen onnodig lijden door de verliezen die ervaren worden. Ben zelf gelovig zeker, echter verwerp velen stukken die in boeken staan.
Als je nagaat hoeveel mensen er door de geschiedenis heen en vandaag de dag sterven door religieuze conflicten, dan zijn wij als mens gewoon beesten. Zolang de mens bestaat zal er oorlog zijn, oorlog zit gewoon in ons. Sommige mensen genieten er zelfs van als er ergens doden vallen of laten dat doorschijnen, uiteraard wel in alle anonimiteit.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef FAUSTI het volgende:
Wat mensen niet beseffen is dat daardoor mensen onnodig sterven. Anderen onnodig lijden door de verliezen die ervaren worden. Ben zelf gelovig zeker, echter verwerp velen stukken die in boeken staan.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik je kan veranderen dus ook dat argument slaat nergens opquote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Nee, jij reageerde tegen mij alsof je dacht dat je me kon veranderen, dat heb je verkeerd gedacht..
Ik heb omschreven hoe ik ben en hoe ik in bepaalde situaties zou reageren met betrekking tot het topic en het gebeurde, ben je het niet met me eens, heb ik daar dus echt geen boodschap aan..
Zeker waarheid in de zin welke jij nu net schrijft, zeker.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel een beest in zich heeft, alleen kan de een het beest beter temmen dan de ander.
Klik even mijn Youtube linkje aan, dan snap je ook hoe ik daar over denkquote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als je nagaat hoeveel mensen er door de geschiedenis heen en vandaag de dag sterven door religieuze conflicten, dan zijn wij als mens gewoon beesten. Zolang de mens bestaat zal er oorlog zijn, oorlog zit gewoon in ons. Sommige mensen genieten er zelfs van als er ergens doden vallen of laten dat doorschijnen, uiteraard wel in alle anonimiteit.
Klopt. Ik heb het een keer mogen meemaken bij een landelijke treinstoring. Dan is het zelfs nog een stukje erger.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ook een paar keer meegemaakt in Utrecht. Verschrikkelijk was dat. Helemaal omdat ik zelf niet tegen druktes kan. Uiteindelijk alsnog de bus richting Gouda kunnen nemen.
Maar in ieder geval, je merkt inderdaad dat mensen dan egoistisch worden. Niet netjes in een rij wachten, maar in een grote prop in de bus wurmen.
Ah, het linkje was mij niet eens opgevallen. Zal ik zo even bekijken. Luther King, zie ik. Wat een spreker was dat.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zeker waarheid in de zin welke jij nu net schrijft, zeker.
[..]
Klik even mijn Youtube linkje aan, dan snap je ook hoe ik daar over denk
Nee Tong, ze had het tegen mij, niet tegen jou, rustig maar..quote:
Jouw bevindingen..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik je kan veranderen dus ook dat argument slaat nergens opIk heb gezegd dat ik je een slechte vriend vind en ook duidelijk de reden waarom.
Dat jij dan als een of andere frusti gaat schelden kan ik niks aan doenDat zegt meer over jou dan over mij
En Gandhi uiteraardquote:Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, het linkje was mij niet eens opgevallen. Zal ik zo even bekijken. Luther King, zie ik. Wat een spreker was dat.
De vredelievende en groot geschiedkundige figuur/man. Zelf ook als uitschot behandeld op basis van zijn huidskleur. Sindsdien is er eigenlijk nog steeds niet veel veranderd wat dat betreft.quote:
Ik zorg er met mijn methode voor dat ik met al mijn vrienden gewoon goed overweg kan en heb nog nooit klachten gehad..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik je kan veranderen dus ook dat argument slaat nergens opIk heb gezegd dat ik je een slechte vriend vind en ook duidelijk de reden waarom.
Dat jij dan als een of andere frusti gaat schelden kan ik niks aan doenDat zegt meer over jou dan over mij
Daarom, eveneens draag ik een bepaald geheim bij mij. Wat zeer veel overeenkomsten heeft met dit topic. Er is sinds die dag ook niets veranderd toch houd ik hoop,quote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De vredelievende en groot geschiedkundige figuur/man. Zelf ook als uitschot behandeld op basis van zijn huidskleur. Sindsdien is er eigenlijk nog steeds niet veel veranderd.
En dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren ook. Zelfs als je kijkt op dit forum naar bepaalde reacties.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De vredelievende en groot geschiedkundige figuur/man. Zelf ook als uitschot behandeld op basis van zijn huidskleur. Sindsdien is er eigenlijk nog steeds niet veel veranderd wat dat betreft.
Mooi, heel mooi. Het zet mij ook gelijk aan het denken als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Daarom, eveneens draag ik een bepaald geheim bij mij. Wat zeer veel overeenkomsten heeft met dit topic. Er is sinds die dag ook niets veranderd toch houd ik hoop,
We cannot walk alone. And as we walk, we must make the pledge that we shall always march ahead.We cannot turn back. Let us not wallow in the valley of despair, I say to you today, my friends. And so even though we face the difficulties of today and tomorrow, I still have a dream!
Nee, dat zal nooit veranderen. Mensen, we doen idiote dingen, en zullen dat blijven doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren ook. Zelfs als je kijkt op dit forum naar bepaalde reacties.
Dat is het allerbelangrijkstequote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooi, heel mooi. Het zet mij ook gelijk aan het denken als ik eerlijk ben.
Die tekst is gemaakt uit zinnen welke MLK JR, heeft gesproken. Heb zelf op basis van meerdere preken van hem deze tekst gemaaktquote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wel bedankt voor dat laatste. Van wie komt het?
Dat doe je goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Die tekst is gemaakt uit zinnen welke MLK JR, heeft gesproken. Heb zelf op basis van meerdere spreken van hem deze tekst gemaakt
Doe mijn bestquote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat doe je goed.Dat kunnen weinig mensen denk ik.
Een mens als mij zal velen hobby's moeten hebben om dagelijks zijn toevlucht in te kunnen zoeken, verberg mij achter deze grote muur gebouwd uit verdriet, rouw. En natuurlijk als zo de hele dag op FOK! zou reageren zouden ze haast denken dat ik een geloof prediker.quote:
Misschien een idee om er een soort boekwerk van te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Een mens als mij zal velen hobby's moeten hebben om dagelijks zijn toevlucht in te kunnen zoeken, verberg mij achter deze grote muur gebouwd uit verdriet, rouw. En natuurlijk als zo de hele dag op FOK! zou reageren zouden ze haast denken dat ik een geloof prediker.
Echter mijn geloof is universeel, eveneens als het feit dat het niet aan mijn ligt een ander te veroordelen op, zijn geloof. Zijn voorkeuren of zijn manier van leven. Je veroordeeld een mens om zijn daden goed of slecht wij zijn immer dezelfde zwart of wit, islamitisch of katholiek dan welk ander geloof wij dragen. Wij zijn een, een op deze aarde eenzelfde mens. Echter grenzen geloof, en cultuur scheid ons.
Deze moet ik dus nog eens goed uitwerken
Neequote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien een idee om er een soort boekwerk van te maken.
Ah, duidelijk. Het zou wel mooi zijn, maar ieder zijn keuze. Begrijpelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Het zijn mijn emoties na aanleiding van wat gebeurd is.
dan ben je dus ook geen vriend, mongooltje.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:46 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij blijft op mijn verjaardag komen en ik bij hem en regelmatig zijn we samen te vinden in een cafe en op terras met al onze vrienden enzo andere kennissen en als hij kan klussen klust ie lekker mee, maar zijn geaardheid is voor mij geen onderwerp..
Maar ik hoef dus geen 1 op 1 gesprek met hem, zo ben ik..
Pas maar op, dadelijk begint ie weer te schuimbekkenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dan ben je dus ook geen vriend, mongooltje.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dan ben je dus ook geen vriend, mongooltje.
Open zelf een topic met je stompzinnige gebazel, in plaats van dit topic over een doodgeslagen homo in Rusland te verzieken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:12 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Logisch, het zijn je eigen gedachte(n) waar je moeite mee hebt, open een eigen topic bozo..
Verzieken? Daar heeft FOK! minderjarige pubertjes zoals jou voor, die hebben zelf nog levenservaringen en probeerde toch al met de grote mensen mee te doen..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Open zelf een topic met je stompzinnige gebazel, in plaats van dit topic over een doodgeslagen homo in Rusland te verzieken.
Trollololollllllllquote:Op zondag 12 mei 2013 11:56 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Je mag best "homo" zijn, als je er maar niet mee tekoop loopt..
Verder is mishandeling nooit goed te praten, ze hadden hem ook gewoon weg kunnen sturen..
Als een maat van me zegt dat ie "homo" is, heb ik daar vrede mee, al zal ik er vervolgens (denk ik) niet zo snel meer 'iets mee gaan drinken'..
Ho ho, ben ''zwaar gelovig'' maar ook een homo. Vind het altijd irritant dat homofobie altijd gelijk gelinkt word met gelovigen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trollololollllllll
Of je bent een zwaar gelovige...
Sorry, ik was aan het trollenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ho ho, ben ''zwaar gelovig'' maar ook een homo. Vind het altijd irritant dat homofobie altijd gelijk gelinkt word met gelovigen.
Ik bepaal gewoon zelf wie mijn vrienden zijn en in welke verstandhouding.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trollololollllllll
Of je bent een zwaar gelovige...
Als jong kind moest ik verplicht mee naar de kerk, op de zondagsschool werd er uitgelegd wat Sodom en Gomorrah inhield, waarom het was gebeurd. Uiteraard nog te jong al had ik natuurlijk toen al wel bepaalde gevoelens die je natuurlijk helemaal niet kunt plaatsen dat terzijde. Op latere leeftijd ook in de kerk geweest, echter vrijwel niemand wie wet dat ik op mannen val.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het trollen![]()
Maar ff serieus: ik verwoorde me verkeerd. Ik bedoelde "Troll of je verkeert in zwaar religieuze kringen waar je wordt gelynched als je homo bent".
Verder respectGa je veel naar de kerk en weten ze daar dat je homo bent? Zo ja, wordt je geaccepteerd of behandeld als een zwart schaap? puur interesse dit, als je het niet kwijt wilt no biggies natuurlijk
Ik zou eerst Nederlands leren. En wanneer je dan een foutloze zin kunt schrijven, probeer dan maar eens een topic in ONZ te openen. Doei!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Verzieken? Daar heeft FOK! minderjarige pubertjes zoals jou voor, die hebben zelf nog levenservaringen en probeerde toch al met de grote mensen mee te doen..
Was de vermoeidheid., jullie zijn ook zo saai.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou eerst Nederlands leren. En wanneer je dan een foutloze zin kunt schrijven, probeer dan maar eens een topic in ONZ te openen. Doei!(Ja, dit was een hint)
Het ongenoegen is geheel wederzijds. Doeiquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Was de vermoeidheid., jullie zijn ook zo saai.
Debieletjes..
Ja, soms gebeurt dat helaas, een triest gegeven.quote:Op maandag 13 mei 2013 03:25 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
dus als jij met je 2 beste vrienden gaat zuipen en ineens zegt er 1 ik ben homo , dan maak je hem af?
Hoezo? je bent ook van de ''verkeerde kant'' zoals de mannen dat in de kroeg zouden benoemen?quote:Op maandag 13 mei 2013 03:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee, maar dat was dan de laatste keer dat ik met deze persoon ga zuipen..
Het ongenoegen kwam geheel van jullie zijde hoor, maar zo weinig jij weet..quote:Op maandag 13 mei 2013 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ongenoegen is geheel wederzijds. Doei
Mannetjeshonden springen wel op elkaar dus je bewering gaat al mank.quote:Op maandag 13 mei 2013 03:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga het anders zeggen, Ik heb nooit 2 katers zien neuken. Homofolie is tegen de wetten van de natuur in.
Iemand die zo denkt kan toch niet anders dan zelf gevoelens hebben die hij krampachtig onderdrukt?quote:Op maandag 13 mei 2013 03:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee, maar dat was dan de laatste keer dat ik met deze persoon ga zuipen..
Troll, vlieg opquote:Op maandag 13 mei 2013 03:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga het anders zeggen, Ik heb nooit 2 katers zien neuken. Homofolie is tegen de wetten van de natuur in.
Homofolie ligt in de supermarkt, vlak naast aluminiumfolie.quote:Op maandag 13 mei 2013 03:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |