abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:58:37 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_126531247
http://www.geenstijl.nl/m(...)laffe_omarovers.html

Helaas (zeker voor Jellereppe) weer eens met de bekende stereotype daderprofielen. Maar hoe haal je het in je botte inteeltharses om met zijn drieen een oma te beroven? Hoe laf en van de pot gerukt ben je dan?

Er moet haast wel iets in de (non-)opvoeding zitten waardoor dit soort scumbags het gevoel krijgen dat ze alles kunnen maken tegenover de reguliere bevolking. Ze krijgen van huis uit een soort van haat mee tegen de samenleving waarin ze opgroeien, dat kan niet anders. Wat een gewetenloze kadavers zeg.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_126531311
En de buit was ook maar een magere 30 euro.
pi_126531459
broekhoest voor hun is dit een nobel beroep en zijn ze gewoon aan het werk...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_126531575
quote:
Er moet haast wel iets in de (non-)opvoeding zitten waardoor dit soort scumbags het gevoel krijgen dat ze alles kunnen maken tegenover de reguliere bevolking.
Hoeft niet persé in de opvoeding te zitten. Ik wil nog best geloven dat ouders hun kinderen bijbrengen dat beroven niet mag. Het punt is dat ze daadwerkelijk alles kunnen flikken. De pakkans is namelijk veel te laag. En als ze wél worden gepakt, komen ze weg met hilarisch lage straffen.

Criminelen, dus ook dit soort jong, crimineel tuig, doet bewust of onbewust aan risicoberekening:

P x S = R

P is de pakkans (nihil), S is de strafmaat. De uitkomst (R) is het risico dat ze lopen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:10:09 #5
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_126531700
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hoeft niet persé in de opvoeding te zitten. Ik wil nog best geloven dat ouders hun kinderen bijbrengen dat beroven niet mag. Het punt is dat ze daadwerkelijk alles kunnen flikken. De pakkans is namelijk veel te laag. En als ze wél worden gepakt, komen ze weg met hilarisch lage straffen.

Criminelen, dus ook dit soort jong, crimineel tuig, doet bewust of onbewust aan risicoberekening:

P x S = R

P is de pakkans (nihil), S is de strafmaat. De uitkomst (R) is het risico dat ze lopen.
Ook al was de pakkans 0%, ik zou het vroeger niet in mijn hoofd hebben gehaald om omaatjes te gaan beroven. Dus ligt het toch aan het normen- en waardenstelsel wat ze meekrijgen, hetzij van thuis, hetzij van de straat.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_126531861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

P x S = R

ik ben het vaak met je eens en soms gedeeltelijk, echter heb ik met deze post nogal wat moeite :{

ik denk dat het weldegelijk in de opvoeding zit zeg ik doordat de cijfers wel zo massaal zijn als het gaat om marokanen dat het bijna een uitzondering is als ze NIET met de politie in aanraking komen.

wat verder heel kenmerkend is en ik denk dat deze zaken zeker aan elkaar gerelateerd zijn is dat ik later in de avond alleen nog allochtone jongeren buiten zie. toen ik jong was kon ik het wel vergeten om zo laat nog buiten te spelen.

verder is taal een groot probleem de jongeren zijn de nederlandse taal wel machtig maar de ouders vaak niet wat het natuurlijk makkelijker maakt om met bepaalde zaken weg te komen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_126531881
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ook al was de pakkans 0%, ik zou het vroeger niet in mijn hoofd hebben gehaald om omaatjes te gaan beroven. Dus ligt het toch aan het normen- en waardenstelsel wat ze meekrijgen, hetzij van thuis, hetzij van de straat.
inderdaad!
pi_126531993
Snel, pak de hooivorken en fakkels!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_126532118
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef Rezania het volgende:
beter dan thee drinken want dat heeft 40 jaar lang gefaalt
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:21:03 #10
244933 trovey
Nachtoele
pi_126532168
Makkelijk slachtoffer...of zou je een vent van ruim 2 meter en net zo breed in de schouders verkiezen? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_126532220
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef Rezania het volgende:
Snel, trap die oma bitch nog even tegen d'r kop...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 14:25:39 #12
8781 crew  Frutsel
pi_126532360
NWS / Vrouw breekt arm bij beroving; daders in beeld

Ondanks dat deze eerder is... nemen we GS maar niet als bron in samenspan met een belachelijke OP

Al vermoed ik dat die andere ook niet lang open blijft....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')