abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126531326
Vrouw breekt arm bij beroving; daders in beeld

Een 74-jarige vrouw brak op zaterdag 13 april haar arm toen zij in Voorschoten door drie jongens werd beroofd van haar tas. Van de daders zijn beelden vrijgegeven.

De drie zijn op station Den Haag Centraal met de vrouw in dezelfde sprinter gestapt en gingen in de trein schuin tegenover haar zitten. Op het moment dat zij op station Voorschoten uitstapte, bleken de drie de trein ook te hebben verlaten.

Toen de vrouw vanaf het station naar huis liep, merkte ze al snel dat de jongens haar achtervolgden. Vanaf het station liep ze via de taxistandplaatsen naar de Rouboslaan richting de Juliana van Stolberglaan. Aan het begin van de straat omsingelden de jongens haar plotseling en een van hen trok de tas met een harde beweging van haar schouder. De vrouw viel, waarbij ze haar arm brak en de jongens renden met de tas weg de Juliana van Stolberglaan in.

Herken jij de mannen? Neem dan contact op met de politie via 0900-8844

Dichtbij
pi_126531456
Wat is nou het hele punt van het bericht? Dat ze haar arm brak? Of dat we moeten kijken naar jongens die er zo uitzien en dan een melding maken?
pi_126531670
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Lpunt het volgende:
Wat is nou het hele punt van het bericht? Dat ze haar arm brak? Of dat we moeten kijken naar jongens die er zo uitzien en dan een melding maken?
Precies, gewoon keihard negeren! Dat moeten we doen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_126531677
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Lpunt het volgende:
Stemmen winnen voor de PVV.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_126531713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:09 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Precies, gewoon keihard negeren! Dat moeten we doen.
Wat wil jij doen dan? Naar Voorschoten gaan en die gozers zoeken? :')
pi_126531768
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat de keuze, of negeren of naar voorschoten gaan?
pi_126531825
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Is dat de keuze, of negeren of naar voorschoten gaan?
Ja. Want wat kan je nog meer met dit bericht?
pi_126532049
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Want wat kan je nog meer met dit bericht?
Ter informatie aannemen en eventueel wel of niet je afkeur over uitspreken tegen anderen. En mocht er dan draagvlak voor ontstaan door een te grote hoeveelheid van dit soort berichten kan je verdere stappen ondernemen, bijvoorbeeld politiek.

(Waarom heb ik het idee dat ik tegen een kleuter aan het praten ben met de 'eeuwige waarom vragen'). Think for yourself!
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:23:28 #9
3542 Gia
User under construction
pi_126532259
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik denk dat je die eerder vindt dan Ruben en Julian.

Hopelijk worden deze ratten snel opgeborgen.
  Redactie Frontpage woensdag 15 mei 2013 @ 14:24:57 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_126532331
Doodnormale berberbargoenenbaan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_126532346
Ander topic dicht. Dan maar hierheen...

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ook al was de pakkans 0%, ik zou het vroeger niet in mijn hoofd hebben gehaald om omaatjes te gaan beroven. Dus ligt het toch aan het normen- en waardenstelsel wat ze meekrijgen, hetzij van thuis, hetzij van de straat.
Ik denk dat ze dat meer van de straat meekrijgen dan van huis uit. Niet zelden is er trouwens sprake van oudere broers die ook al jaren crimineel zijn en ongestoord hun gang kunnen gaan. Door zo soft te zijn, creëren we voortdurend nieuwe monsters: het is dweilen met de kraan open.

Ik zou het ook niet in m'n hoofd hebben gehaald om anderen te beroven, maar je moet je wel blijven realiseren dat hetzelfde ook geldt voor een substantieel deel van de allochtone jongeren in Nederland. Ik heb dus niet zo veel met het wegzetten van mensen omdat ze onderdeel zijn van een bepaalde bevolkingsgroep. Ik kijk liever naar individueel gedrag. Dat is trouwens niet hetzelfde als de problemen met groepen allochtonen wegwimpelen, want die zijn er wel degelijk. En ze zijn ook groot.
pi_126532355
Kankerlijers zeg. Hopelijk komt er weer zo'n publieke klopjacht en moeten deze laffe honden diep, diep door het stof.
blablablabla
  Redactie Frontpage woensdag 15 mei 2013 @ 14:25:55 #13
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_126532370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:22 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Snel, trap die oma bitch nog even tegen d'r kop...
Smakeloos :r
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_126532387
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ter informatie aannemen en eventueel wel of niet je afkeur over uitspreken tegen anderen. En mocht er dan draagvlak voor ontstaan door een te grote hoeveelheid van dit soort berichten kan je verdere stappen ondernemen, bijvoorbeeld politiek.

(Waarom heb ik het idee dat ik tegen een kleuter aan het praten ben met de 'eeuwige waarom vragen'). Think for yourself!
Ja, want dit soort berichten monden altijd uit in een discussie van hoog niveau. Tuurlijk.
  Redactie Frontpage woensdag 15 mei 2013 @ 14:26:38 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_126532400
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Elan het volgende:
Kankerlijers zeg. Hopelijk komt er weer zo'n publieke klopjacht en moeten deze laffe honden diep, diep door het stof.
Ze zien er anders fysiek gezond uit, waar haal jij weg dat ze aan een dodelijke celmutatie lijden?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_126532427
Wat een pleurislijers. Mooi dat die kut koppen van ze in beeld komen.Weet meteen hun omgeving hoe ze aan die schoenen komen. :r
pi_126532433
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Smakeloos :r
Eej, dont shoot the messenger. Ik vul alleen Rezania aan.
  Redactie Frontpage woensdag 15 mei 2013 @ 14:28:16 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_126532471
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Helemaal niet, jij begint met 'als je niet voor me bent, dan ben je tegen me' gelul in de trent van: als je geen heksenjacht wilt op deze 3 mocro's dan schop je het omaatje maar gelijk dood.

Pure onzin en onderbuikgevoelens.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_126532490
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je vult me verkeerd aan dan.
pi_126532508
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Helemaal niet, jij begint met 'als je niet voor me bent, dan ben je tegen me' gelul in de trent van: als je geen heksenjacht wilt op deze 3 mocro's dan schop je het omaatje maar gelijk dood.

Pure onzin en onderbuikgevoelens.
Nee hoor, ik demonstreer alleen de overtreffende trap van het compleet negeren van dit soort berichten.
pi_126532510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik ben het vaak met je eens en soms gedeeltelijk, echter heb ik met deze post nogal wat moeite :{

ik denk dat het weldegelijk in de opvoeding zit zeg ik doordat de cijfers wel zo massaal zijn als het gaat om marokanen dat het bijna een uitzondering is als ze NIET met de politie in aanraking komen.

wat verder heel kenmerkend is en ik denk dat deze zaken zeker aan elkaar gerelateerd zijn is dat ik later in de avond alleen nog allochtone jongeren buiten zie. toen ik jong was kon ik het wel vergeten om zo laat nog buiten te spelen.

verder is taal een groot probleem de jongeren zijn de nederlandse taal wel machtig maar de ouders vaak niet wat het natuurlijk makkelijker maakt om met bepaalde zaken weg te komen.
Ik denk niet dat allochtone jongeren crimineel gedrag krijgen aangeleerd als onderdeel van hun opvoeding. Ik denk wél dat ouders veel te weinig zicht en grip hebben op met name hun zoons. Er wordt onvoldoende gecorrigeerd.

En de jongens zien in hun omgeving dat criminaliteit loont. Ze zien het aan oudere buurjongens of broers die nagenoeg ongestoord een "succesvolle carrière" als crimineel opbouwen, ze zien het ook aan ons strafrecht. De straffen zijn zo hilarisch laag dat ze simpelweg lachwekkend zijn.
pi_126532591
Volgens mij is de middelste een Nederlander...
pi_126532675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:31 schreef Lpunt het volgende:
Volgens mij is de middelste een Nederlander...
Ik vermoed dat het allemaal Nederlanders zijn.
pi_126532796
Sowieso is het overgrote deel Nederlands als we spreken over geweld tegenover vrouwen.

Overvallen worden ook het meeste door Nederlanders gepleegd.

Hoe dit te voorkomen is, weet ik niet. Ik vind het heel erg naar en ik denk dat we het ook moeten zoeken bij de gemeenschap. Niet per definitie familieleden maar alle Nederlanders samen; naar ons willen ze luisteren en wij zijn ook wel verantwoordelijk.
pi_126532825
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Lpunt het volgende:

Overvallen worden ook het meeste door Nederlanders gepleegd.

Niet waar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Misty_eyes op 16-05-2013 19:13:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')