Precies, gewoon keihard negeren! Dat moeten we doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Lpunt het volgende:
Wat is nou het hele punt van het bericht? Dat ze haar arm brak? Of dat we moeten kijken naar jongens die er zo uitzien en dan een melding maken?
Stemmen winnen voor de PVV.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Lpunt het volgende:
Wat is nou het hele punt van het bericht? Dat ze haar arm brak? Of dat we moeten kijken naar jongens die er zo uitzien en dan een melding maken?
Wat wil jij doen dan? Naar Voorschoten gaan en die gozers zoeken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:09 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Precies, gewoon keihard negeren! Dat moeten we doen.
Is dat de keuze, of negeren of naar voorschoten gaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat wil jij doen dan? Naar Voorschoten gaan en die gozers zoeken?
Ja. Want wat kan je nog meer met dit bericht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Is dat de keuze, of negeren of naar voorschoten gaan?
Ter informatie aannemen en eventueel wel of niet je afkeur over uitspreken tegen anderen. En mocht er dan draagvlak voor ontstaan door een te grote hoeveelheid van dit soort berichten kan je verdere stappen ondernemen, bijvoorbeeld politiek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Want wat kan je nog meer met dit bericht?
Ik denk dat je die eerder vindt dan Ruben en Julian.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat wil jij doen dan? Naar Voorschoten gaan en die gozers zoeken?
Ik denk dat ze dat meer van de straat meekrijgen dan van huis uit. Niet zelden is er trouwens sprake van oudere broers die ook al jaren crimineel zijn en ongestoord hun gang kunnen gaan. Door zo soft te zijn, creëren we voortdurend nieuwe monsters: het is dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ook al was de pakkans 0%, ik zou het vroeger niet in mijn hoofd hebben gehaald om omaatjes te gaan beroven. Dus ligt het toch aan het normen- en waardenstelsel wat ze meekrijgen, hetzij van thuis, hetzij van de straat.
Smakeloosquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Snel, trap die oma bitch nog even tegen d'r kop...
Ja, want dit soort berichten monden altijd uit in een discussie van hoog niveau. Tuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ter informatie aannemen en eventueel wel of niet je afkeur over uitspreken tegen anderen. En mocht er dan draagvlak voor ontstaan door een te grote hoeveelheid van dit soort berichten kan je verdere stappen ondernemen, bijvoorbeeld politiek.
(Waarom heb ik het idee dat ik tegen een kleuter aan het praten ben met de 'eeuwige waarom vragen'). Think for yourself!
Ze zien er anders fysiek gezond uit, waar haal jij weg dat ze aan een dodelijke celmutatie lijden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Elan het volgende:
Kankerlijers zeg. Hopelijk komt er weer zo'n publieke klopjacht en moeten deze laffe honden diep, diep door het stof.
Eej, dont shoot the messenger. Ik vul alleen Rezania aan.quote:
Helemaal niet, jij begint met 'als je niet voor me bent, dan ben je tegen me' gelul in de trent van: als je geen heksenjacht wilt op deze 3 mocro's dan schop je het omaatje maar gelijk dood.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Eej, dont shoot the messenger. Ik vul alleen Rezania aan.
Je vult me verkeerd aan dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Eej, dont shoot the messenger. Ik vul alleen Rezania aan.
Nee hoor, ik demonstreer alleen de overtreffende trap van het compleet negeren van dit soort berichten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij begint met 'als je niet voor me bent, dan ben je tegen me' gelul in de trent van: als je geen heksenjacht wilt op deze 3 mocro's dan schop je het omaatje maar gelijk dood.
Pure onzin en onderbuikgevoelens.
Ik denk niet dat allochtone jongeren crimineel gedrag krijgen aangeleerd als onderdeel van hun opvoeding. Ik denk wél dat ouders veel te weinig zicht en grip hebben op met name hun zoons. Er wordt onvoldoende gecorrigeerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ben het vaak met je eens en soms gedeeltelijk, echter heb ik met deze post nogal wat moeite![]()
ik denk dat het weldegelijk in de opvoeding zit zeg ik doordat de cijfers wel zo massaal zijn als het gaat om marokanen dat het bijna een uitzondering is als ze NIET met de politie in aanraking komen.
wat verder heel kenmerkend is en ik denk dat deze zaken zeker aan elkaar gerelateerd zijn is dat ik later in de avond alleen nog allochtone jongeren buiten zie. toen ik jong was kon ik het wel vergeten om zo laat nog buiten te spelen.
verder is taal een groot probleem de jongeren zijn de nederlandse taal wel machtig maar de ouders vaak niet wat het natuurlijk makkelijker maakt om met bepaalde zaken weg te komen.
Ik vermoed dat het allemaal Nederlanders zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:31 schreef Lpunt het volgende:
Volgens mij is de middelste een Nederlander...
Niet waar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Lpunt het volgende:
Overvallen worden ook het meeste door Nederlanders gepleegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |