Hij is zeker geen Nederlander! Hij heeft zelf ook duidelijk gemaakt dat hij dit volk schandalig, en achterlijk vindquote:Op woensdag 3 april 2013 10:39 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Laat hij maar in Syrië blijven, een jihadist maar zeker geen Nederlander in mijn ogen.
Ik wil best schandalig en achterlijk zijn als ik en de staat daardoor geen islamistische terroristengroepen moet steunen.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:08 schreef sneeuwtjeemm het volgende:
[..]
Hij is zeker geen Nederlander! Hij heeft zelf ook duidelijk gemaakt dat hij dit volk schandalig, en achterlijk vind
Dennis.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:20 schreef JeMoeder het volgende:
Abdelkarim Honingwaarschijnlijk heet hij gewoon Johnny Honing of Jan Pieter Hendrick Honing
Dat kunnen we vast prima aan de regeringstroepen daar overlaten.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:39 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Laat hij maar in Syrië blijven, een jihadist maar zeker geen Nederlander in mijn ogen.
Ik zou dat het liefst ook zien, maar ik vrees dat jij en ik onderdeel zijn van een kleine minderheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:32 schreef Nielsch het volgende:
Ergens vind ik het wel krom dat we (nouja, onze politieke leiders) op politiek-bestuurlijk niveau steun verlenen aan het Syrische verzet in de vorm van wapens en geld maar dat we het niet kunnen verkroppen als individuen dit uit zichzelf doen.
Liever zou ik zien dat we juist op politiek-bestuurlijk vlak neutraal zouden blijven. Het geld dat we nu aan wapens besteden zie ik liever opgaan aan noodhulp aan de slachtoffers van die burgerloorlog. Daar hoor je echter bijna niemand over.
Wat zou je wel willen zien?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:34 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zou dat het liefst wel zien, maar ik vrees dat ik onderdeel ben van een kleine minderheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |