quote:Op maandag 1 april 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
NWS / Geert Al-Wilders bekeert zich tot de Islam
deels, als er binnen een paar pagina's mensen doodgewenst worden dan ben ik geneigd om het op slot te doen en de sleutel weg te gooienquote:
Ja, daar zit op zich ook wel wat in.quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
deels, als er binnen een paar pagina's mensen doodgewenst worden dan ben ik geneigd om het op slot te doen en de sleutel weg te gooien
Schopje SPT.quote:maar je hebt gelijk, ik weet het niet, ik heb de discussie niet gevolgd en ik moet me er niet mee bemoeien
* sp3c runs away
Hij zat niet in de reeks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Beste mods, is het topic over de vermiste Patrick Diks definitief dicht? Ik volgde het met belangstelling, dus vraag me af waarom het niet meer open is/mag.
Ik heb even bij gelezen en het is er wel meer dan één maar je hebt een punt... opgeschoond en we kijken het nog ff aan. Is weer openquote:Op woensdag 3 april 2013 15:34 schreef Jik32 het volgende:
Ik kom klagen over het slotje op PatrickEr is maar 1 iemand echt bezig om de rest op te jutten. POEN die alles aan zijn laars lapt. Zelfs Gia doet alles op een veel betere manier uiten. En de rest ook.
Vind het jammer dat door eigenlijk maar 1 iemand er een slotje op moet.
Dankjewelquote:Op woensdag 3 april 2013 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb even bij gelezen en het is er wel meer dan één maar je hebt een punt... opgeschoond en we kijken het nog ff aan. Is weer open
precies zo iets dacht ik ook, maar ja. als moderators hun geduld verliezen dan houd het op he...quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Of je kukelt de tweewanken er even een dag vanaf Sp3c. Als ik zo vlug even kijk gaat het om Poen en ElizabethR wat jou betreft, toch?
Zou de angel eruithalen en dan kan de rest gewoon verder.
Lente, bloemblaadjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |