quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoe meer van die bekeerlingen zich als kanonnenvoer aandienen, hoe beter!
waarom zo`n haat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Rode_banaan het volgende:
Zo'n vieze kutaap zou je één keer per dag keihard op zijn bek moeten rossen.
Dat moet jij nodig zeggen, als slachtoffer van vroegtijdige religieuze hersenspoeling. Je weet zelf zo bar weinig; alleen datgene wat jou als kind met de paplepel is ingegoten.quote:
Dat iemand met religie groot gebracht wordt wil niet zeggen dat hij compleet is gehersenspoeld. Dat is egoistisch om te zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb twee fragmenten van 5 seconden bekeken. En op basis daarvan is duidelijk dat deze persoon rijp is voor de psychiatrische inrichting.
[..]
Dat moet jij nodig zeggen, als slachtoffer van vroegtijdige religieuze hersenspoeling. Je weet zelf zo bar weinig; alleen datgene wat jou als kind met de paplepel is ingegoten.
Ik vind het niet erg hoor, dat jouw kleine denkwereldje zich beperkt tot de indoctrinatie die "islam" heet, maar verwijt dan in vredesnaam anderen geen onwetendheid. Je zet jezelf ermee voor gek.
Ik heb nergens gezegd dat mensen die met religie zijn grootgebracht compleet gehersenspoeld zijn. Ik sprak specifiek De_Ilias aan. En daar heb ik zo mijn redenen voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat iemand met religie groot gebracht wordt wil niet zeggen dat hij compleet is gehersenspoeld. Dat is egoistisch om te zeggen.
Je kunt de onwetendheid van anderen zien als je zelf heel goed weet wat hij zegt daadwerkelijk betekent etc. Als iemand 1+1=3 rekent, en je claimt dat hij dus daarover onwetend is, dan zet jij jezelf niet voor gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |