Met 294 reacties issie niet vol hoor...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef Montagui het volgende:
Topic #2 was dicht omdat die vol was:
NWS / Vermist: Patrick Diks #2
quote:Op maandag 1 april 2013 00:21 schreef Jik32 het volgende:
brrrrrrrr, na deze link met laars krijg ik steeds meer het gevoel dat het Patrick is![]()
Tijd zal het leren. Denk dat als Monique nog niet op de hoogte is gebracht, dat ze het wel kan zien aan de laars......
quote:Het signalement van Patrick Diks is: Hij is 44 jaar oud en 1.93 meter lang. Hij heeft een grote neus en kort haar. Hij droeg een spijkerbroek, een beige trui, een donkere jas en zwarte moonboots.
Gelukkig niks van meegekregenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
er is na het slotje idd nog wat verwijderd, ging voornamelijk om vuilspuierij richting Gia (om het maar eens vriendelijk te zeggen) en dat wil ik in dit deel liever niet terugzien ongeacht wat je van haar mening vind
echt NWS is het niet meer namelijk en wat hier gebeurde accepteer ik sowieso niet
Ach ja Duck het is vergezocht, maar water en laars paste in het plaatjequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
De Waal bij Lent lijkt me wel heel bijzonder, stroomopwaarts en dan zo'n end meegesleept moeten worden. Ik geloof er niet in.
Dan moet je dat eerder modden en niet drie dagen na dato, zodat iedereen het allang heeft kunnen lezen. Nu is het nogal een beetje belachelijke mosterd na de maaltijd. Bovendien is jouw perceptie van vuilspuiterij dan wel belachelijk inconsequent, want Gia zelf mag dus blijkbaar wel vuilspuiterij uitoefenen aangaande de gedragingen van echtgenote van Patrick als ook zijn kinderen? Want die maakt ze even lekker met de grond gelijk, en beschuldigd ze van onbetamelijk, zelfs verwerpelijk gedrag. Dat staat er nog. Waarom?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
er is na het slotje idd nog wat verwijderd, ging voornamelijk om vuilspuierij richting Gia (om het maar eens vriendelijk te zeggen) en dat wil ik in dit deel liever niet terugzien ongeacht wat je van haar mening vind
echt NWS is het niet meer namelijk en wat hier gebeurde accepteer ik sowieso niet
De laars op de foto lijkt een 'gewone rubber laars' aan de schacht te zien...quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:06 schreef Jik32 het volgende:
http://www.dichtbij.nl/le(...)m_campaign=Telegraaf
weer niks..... Ik dacht echt dat het de man in de Waal was, maar als dat zo was, dan hadden ze vandaag niet weer gezocht toch...
Stond er alquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ar-patrick-diks.html
Ze hebben gister weer de lijkhonden los gelaten in de put.
En Gia zullen we het proberen alleen bij de feiten te houden? Zodat er niet weer een heel gebekvecht ontstaat op dit topic? Vergeet niet dat er een familie thuis zit, vrouw met 2 zoons, die met smart wachten op nieuws van of over hun man/vader.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Gia het volgende:
Nog maar een keer dan: ik beschuldig niemand ergens van, ik opper slechts een ander, mogelijk scenario. En ik ben niet de enige die anders durft te denken.
Iedereen mag het vermoeden uitspreken dat hij zelfmoord heeft gepleegd, wat een mogelijkheid is. Maar verdwijnen om een levensverzekering te kunnen innen, waarmee je uit de financiële problemen komt, dat mag niet als vermoeden geuit worden.
Dan moet er, schijnbaar gescholden worden, iets waartoe ik me hoogst zelden verlaag, maar anderen als discussie middel gebruiken, als ze er met argumenten niet meer uitkomen.
Daarnaast wordt me van alles in de mond gelegd, wat ik nooit gezegd heb.
Ik zeg A, Elizabeth zegt, oh dan bedoel je ook B.
Nee, als ik B bedoel, zeg ik ook B.
Ik gun het gezin het allerbeste, als hier sprake is van een dood door zelfmoord, moord
of een ongeluk.
Maar wegkomen met oplichting, als daarvan sprake zou zijn, gun ik niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |