Met 294 reacties issie niet vol hoor...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef Montagui het volgende:
Topic #2 was dicht omdat die vol was:
NWS / Vermist: Patrick Diks #2
quote:Op maandag 1 april 2013 00:21 schreef Jik32 het volgende:
brrrrrrrr, na deze link met laars krijg ik steeds meer het gevoel dat het Patrick is![]()
Tijd zal het leren. Denk dat als Monique nog niet op de hoogte is gebracht, dat ze het wel kan zien aan de laars......
quote:Het signalement van Patrick Diks is: Hij is 44 jaar oud en 1.93 meter lang. Hij heeft een grote neus en kort haar. Hij droeg een spijkerbroek, een beige trui, een donkere jas en zwarte moonboots.
Gelukkig niks van meegekregenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
er is na het slotje idd nog wat verwijderd, ging voornamelijk om vuilspuierij richting Gia (om het maar eens vriendelijk te zeggen) en dat wil ik in dit deel liever niet terugzien ongeacht wat je van haar mening vind
echt NWS is het niet meer namelijk en wat hier gebeurde accepteer ik sowieso niet
Ach ja Duck het is vergezocht, maar water en laars paste in het plaatjequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
De Waal bij Lent lijkt me wel heel bijzonder, stroomopwaarts en dan zo'n end meegesleept moeten worden. Ik geloof er niet in.
Dan moet je dat eerder modden en niet drie dagen na dato, zodat iedereen het allang heeft kunnen lezen. Nu is het nogal een beetje belachelijke mosterd na de maaltijd. Bovendien is jouw perceptie van vuilspuiterij dan wel belachelijk inconsequent, want Gia zelf mag dus blijkbaar wel vuilspuiterij uitoefenen aangaande de gedragingen van echtgenote van Patrick als ook zijn kinderen? Want die maakt ze even lekker met de grond gelijk, en beschuldigd ze van onbetamelijk, zelfs verwerpelijk gedrag. Dat staat er nog. Waarom?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
er is na het slotje idd nog wat verwijderd, ging voornamelijk om vuilspuierij richting Gia (om het maar eens vriendelijk te zeggen) en dat wil ik in dit deel liever niet terugzien ongeacht wat je van haar mening vind
echt NWS is het niet meer namelijk en wat hier gebeurde accepteer ik sowieso niet
De laars op de foto lijkt een 'gewone rubber laars' aan de schacht te zien...quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:06 schreef Jik32 het volgende:
http://www.dichtbij.nl/le(...)m_campaign=Telegraaf
weer niks..... Ik dacht echt dat het de man in de Waal was, maar als dat zo was, dan hadden ze vandaag niet weer gezocht toch...
Stond er alquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ar-patrick-diks.html
Ze hebben gister weer de lijkhonden los gelaten in de put.
En Gia zullen we het proberen alleen bij de feiten te houden? Zodat er niet weer een heel gebekvecht ontstaat op dit topic? Vergeet niet dat er een familie thuis zit, vrouw met 2 zoons, die met smart wachten op nieuws van of over hun man/vader.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Gia het volgende:
Nog maar een keer dan: ik beschuldig niemand ergens van, ik opper slechts een ander, mogelijk scenario. En ik ben niet de enige die anders durft te denken.
Iedereen mag het vermoeden uitspreken dat hij zelfmoord heeft gepleegd, wat een mogelijkheid is. Maar verdwijnen om een levensverzekering te kunnen innen, waarmee je uit de financiële problemen komt, dat mag niet als vermoeden geuit worden.
Dan moet er, schijnbaar gescholden worden, iets waartoe ik me hoogst zelden verlaag, maar anderen als discussie middel gebruiken, als ze er met argumenten niet meer uitkomen.
Daarnaast wordt me van alles in de mond gelegd, wat ik nooit gezegd heb.
Ik zeg A, Elizabeth zegt, oh dan bedoel je ook B.
Nee, als ik B bedoel, zeg ik ook B.
Ik gun het gezin het allerbeste, als hier sprake is van een dood door zelfmoord, moord
of een ongeluk.
Maar wegkomen met oplichting, als daarvan sprake zou zijn, gun ik niemand.
Dat bedoel ik dus ook. Maar aangezien Gia wel steeds de gene is die het voor elkaar krijgt de rest tegen haar te krijgen is het misschien verstandiger voor haar om dus wat meer respect te tonen f hoe zeg je dat, respectvoller om te gaan met haar meningen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef sp3c het volgende:
nee dit kwam echt niet van twee kanten, Gia heeft er hier zo haar mening over en ze werd compleet afgemaakt door een mannetje of 3, 4 zonder daar zelf in mee te gaan
ik vind wat ze zegt ook een tikje vergezocht maar dit is en blijft in de eerste plaats een discussieforum en er moet ook ruimte zijn voor die andere (misschien vergezochte) mening want als dat niet kan zonder scheldpartijen dan gaat hij opslot en verwijs ik het door naar opsporing-verzocht.nl (ofzo, ik zoek de juiste link er tegen die tijd wel bij)
Aha ok dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
Gia dr uitspraken zijn simpelweg niet tegen de regels, gescheld is dat duidelijk wel
daarnaast is er helemaal niet zoveel weggehaald, ging vooral om posts van ene Poen en reacties daarop
Zei je wat Duck?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
Pardon? Waar scheld ik?? Helemaal nergens. Heb een straffe mening. Maar die heeft Gia ook. Zo lafjes om alleen over mijn uitspraken te vallen... erg slechte en subjectieve moderatie. Er valt niet te discussieren hier. Dus tabeh
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
Gia dr uitspraken zijn simpelweg niet tegen de regels, gescheld is dat duidelijk wel
daarnaast is er helemaal niet zoveel weggehaald, ging vooral om posts van ene Poen en reacties daarop
Pffffffffquote:
Wat ik al helemaal niet begrijp is logischerwijs. Dit heeft zelfs niet eens te maken met speculeren maar zieke gedachtes voor waar aannemen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb de hele discussie paar dagen gevolgd. Met gemengde gevoelens want hoewel soms nogal wat bot gezegd kan ik me Gia's gedachtengang ergens voorstellen hoewel haar manier waarop wel iets zachter mag.... Verder ben ik niet van de complot-theorie maar de hele zaak is wel op zijn minst verdacht en zeker een soort van merkwaardig.
Daar er twee kinderen bij betrokken zijn welke hun pappa missen kan ik enkel hopen dat ze hem vinden, dood of levend, áls er maar duidelijkheid komt. Dat lijkt mij vooralsnog het belangrijkste want eerlijk: het is véél erger niets te weten en een geliefde vermist te weten dan zekerheid te hebben dat hij er niet meer is. En in dat laatste geval is het niet aan ons om te bepalen hoe, wat en waarom.
Verder dus respect voor ieders' insteek, een vermissing van een volwassen man, zeker in dit geval vráágt nu eenmaal logischerwijs om speculaties.
Laten we hopen, zeker voor de kinderen en zijn vrouw dat er duidelijkheid komt.
Mag ik ween wat ik dan verkeerd doe. Ik ben nl iemand die wel van de feiten op de hoogte is. En het doet gewoon pijn deze volkomen onzin te lezen van Giaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
je krijgt niet de schuld, het ging vooral om Poen die mijlen veel te ver ging
Dit is een forum, mensen mogen speculeren. Dat jij de feiten weet doet daar niks aan af.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef Poen het volgende:
[..]
Mag ik ween wat ik dan verkeerd doe. Ik ben nl iemand die wel van de feiten op de hoogte is. En het doet gewoon pijn deze volkomen onzin te lezen van Gia
ik begrijp de emotie maar er is hier op fok! nu eenmaal plek voor allerhande meningen, als je het er niet mee eens bent kun je twee dingen doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef Poen het volgende:
[..]
Mag ik ween wat ik dan verkeerd doe. Ik ben nl iemand die wel van de feiten op de hoogte is. En het doet gewoon pijn deze volkomen onzin te lezen van Gia
Door heel die irritante discussie (die men weer gewoon opnieuw lijkt te gaan voeren ondanks dat al drie keer is gezegd verder te gaan in NWS FB als dat dan echt moet...) kan ik misschien wat posts over het hoofd gezien hebben die WEL hierover gaan (quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef 200013 het volgende:
De foto met laars is gelukkig niet van Patrick,
Dat zullen ze echt wel al gedaan hebben hoor! Die weten, voor zover het bekend is, echt wel wat er allemaal heeft plaatsgevonden op die dag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef 200013 het volgende:
hoop dat de politie de dag dat Patrick verdween in kaart gaat brengen, misschien hebben ze dat al gedaan, maar misschien dat ze nu weken later erachter komen dat ze iets over het hoofd hebben gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |