Wat heeft regelgeving dan uberhaupt nog voor zin?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:47 schreef Misty_eyes het volgende:
Aanvankelijk leek hij weinig kans te maken om in Nederland te blijven, maar na de grote media-aandacht werd er een tussenoplossing bedacht: Mauro kreeg een studievisum en kon voorlopig blijven. Dat visum is nu omgezet in een verblijfsvergunning.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:49 schreef DJKoster het volgende:
Mooi voor hem.
Hopelijk Helaas is hier van geleerd en zijn de procedures nu verbeterd versoepeld.
Ja, goed idee. Laten we uit voorzorg iedereen ter wereld die een kleurtje heeft bij voorbaat gewoon al een verblijfsvergunning geven. Scheelt een hoop rompslompquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Had dat dan meteen gedaan. Een hoop rompslomp voor niks.
Waarom niet? Waarom zou iemand na 9 jaar niet terug kunnen? Waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hij woonde hier al 9 jaar man, dan kan je niet meer iemand terugsturen.
Als je nog moet twijfelen om hem terug te sturen als iemand hier al 9 jaar woont, de taal spreekt en naar school gaat is gewoon triest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:51 schreef dashung het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Laten we uit voorzorg iedereen ter wereld die een kleurtje heeft bij voorbaat gewoon al een verblijfsvergunning geven. Scheelt een hoop rompslomp
Dat heeft NL toch al jaren? Men weet inmiddels donders goed dat je hier als je maar lang genoeg dwars ligt uiteindelijk toch wel mag blijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:52 schreef DrDentz het volgende:
Oei als dit maar niet een al te grote aanzuigende werking heeft op andere kansloze immigranten.
Hij was al eerder teruggestuurd hè, maar ze zijn altijd tegen blijven stribbelen en tijd aan het rekken geweest. Dit betekent dat als je dat maar lang genoeg doet je uiteindelijk wel een verblijfsvergunning krijgt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als je nog moet twijfelen om hem terug te sturen als iemand hier al 9 jaar woont, de taal spreekt en naar school gaat is gewoon triest.
Hij kent daar niemand, hij spreekt de taal niet. Als hij met 18 jaar hier was gekomen en dan na 9 jaar terug werd gestuurd had ik er ook geen probleem mee gehad. Maar kinderen/jongeren moet je anders over oordelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef dashung het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom zou iemand na 9 jaar niet terug kunnen? Waar slaat dat op?
Lijkt me juist een erg goed idee om mensen terug te sturen als de situatie dar veilig genoeg is.
De kennis die men hier heeft opgedaan die kan het land van oorsprong juist erg ten goede komen.
Ik zie niet in dat dat een reden is om iemand te laten blijven als de reden waarom hij hier in eerste instantie was niet gegrond was. Zo kan je iedereen wel naar Nederland halenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je nog moet twijfelen om hem terug te sturen als iemand hier al 9 jaar woont, de taal spreekt en naar school gaat is gewoon triest.
Net zo triest dat ie hier kwam vanuit een land waar die al jaren woonde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Allemaal het land uit donderen? Iemand die hier flink heeft kunnen profiteren van het makkelijk te misbruiken systeem mag best zn verantwoording nemen en zeggen, ik ga met de opgedane kennis mensen in mn thuisland helpenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef HRF_Makkum het volgende:
Dat jonge studeert volgens mij ook nog eens op de universiteit. Nou wat is beter? Hoogopgeleide buitenlanders opvangen of massa's criminele Marokkanen die 24/7 aan uitkering zitten?
Nou volgens mij doet hij MBO.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef HRF_Makkum het volgende:
Dat jonge studeert volgens mij ook nog eens op de universiteit. Nou wat is beter? Hoogopgeleide buitenlanders opvangen of massa's criminele Marokkanen die 24/7 aan uitkering zitten? Deze Mauro mag van mij mooi blijven
precies, dat houdt dus in dat je mensen ook nog eens enorm gaat stimuleren/belonen om vooral schijt te hebben aan Nederland.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:56 schreef DrDentz het volgende:
Hij was al eerder teruggestuurd hè, maar ze zijn altijd tegen blijven stribbelen en tijd aan het rekken geweest. Dit betekent dat als je dat maar lang genoeg doet je uiteindelijk wel een verblijfsvergunning krijgt.
Wat lul je nou...kijk naar rellen in HAREN en de rellen in hoek van holland...allemaal blank nederlands tuig die Nederland slopen...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:01 schreef dashung het volgende:
[..]
precies, dat houdt dus in dat je mensen ook nog eens enorm gaat stimuleren/belonen om vooral schijt te hebben aan Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |