Waarom is nieuws uit Amerika nieuws in Nederland?quote:
Door de Finse dader.quote:
Dat vraag ik mij ook geregeld af. Het AD wordt meer en meer een soort retweetkrantje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom is nieuws uit Amerika nieuws in Nederland?
lol, blijkbaar kunnen ze bij het AD de L en I niet uit elkaar houdenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:44 schreef Nibb-it het volgende:
Waar ligt Leper? Is dat waar de leprozen wonen?
Dat is misschien wel een oplossing: er burgers van maken. Lekker op een broodje met wat sla, uitjes en sausquote:
Ze hebben geen doodstraf.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
Goh een Marokkaan, wat een verassing
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een oplossing: er burgers van maken. Lekker op een broodje met wat sla, uitjes en sausWin-win.
Je vergat de bacon. Heerlijk, knapperig varkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een oplossing: er burgers van maken. Lekker op een broodje met wat sla, uitjes en sausWin-win.
De gemiddelde Marokkaan beheerst de Nederlandse spelling beter denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
Goh een Marokkaan, wat een verassing
Wat hebben de Joden nu weer gedaan ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:11 schreef _GdR_ het volgende:
Echt waar van mij mag er een nieuwe hitler opstaan.
Om dit soort opmerkingen heb ik laatst een ban gekregen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:11 schreef _GdR_ het volgende:
Had die kut hoer hem maar niet van school moeten sturen.
Echt waar van mij mag er een nieuwe hitler opstaan. Dat tuig is echt niet te filmen. Alleen maar gezeik en ellende met dat tuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:14 schreef rouletteking het volgende:
[..]
Om dit soort opmerkingen heb ik laatst een ban gekregen.Apart hoor, als je oproept tot genocide op een bevolkingsgroep. Eigenlijk zou FOK! ook nog aangifte moeten doen tegen malloten als jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |