Raar toch dat een schijnheilig iemand zoals jij die niet eens in Nederland woont,de familie Diks en Sporrel niet eens kennen,alles van horen zeggen heeft, de plaats en plek niet eens kent zoiets schrijft. Ik doe niets verkeerd,ik "praat" alleen tegen iemand en niet over iemand. Speculeer niet en zeg zeker geen onwaarheden over deze zaak. Ik kom alleen misschien iets fel voor de familie op die mij zeer na staan en waar zo veel gruwelijke en onwaarheden over wordt geschreven dat de honden er geen brood van lusten.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:34 schreef Jik32 het volgende:
Ik kom klagen over het slotje op PatrickEr is maar 1 iemand echt bezig om de rest op te jutten. POEN die alles aan zijn laars lapt. Zelfs Gia doet alles op een veel betere manier uiten. En de rest ook.
Vind het jammer dat door eigenlijk maar 1 iemand er een slotje op moet.
Jeetje, dat je hier ruim een week later nog op terugkomt....Let it be johquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef Poen het volgende:
[..]
Raar toch dat een schijnheilig iemand zoals jij die niet eens in Nederland woont,de familie Diks en Sporrel niet eens kennen,alles van horen zeggen heeft, de plaats en plek niet eens kent zoiets schrijft. Ik doe niets verkeerd,ik "praat" alleen tegen iemand en niet over iemand. Speculeer niet en zeg zeker geen onwaarheden over deze zaak. Ik kom alleen misschien iets fel voor de familie op die mij zeer na staan en waar zo veel gruwelijke en onwaarheden over wordt geschreven dat de honden er geen brood van lusten.
En ook ik werd iets genuanceerder door Gia niet labiel te noemen maar niet stabiel.
Hoop op onweer zodat als er een menselijk lichaam ligt in de Put deze dan naar boven komt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jeetje, dat je hier ruim een week later nog op terugkomt....Let it be joh![]()
Succes met het vinden van P. Diks.
Donequote:Op maandag 15 april 2013 08:18 schreef Copycat het volgende:
Dubbel:
NWS / Paranoide nederlander vermoord britse in india
NWS / Nederlander bekent moord op vrouw in India
OP van dat nieuwe topic misschien even in oorspronkelijk topic plakken?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
NWS / FBI: " Hitler leeft nog".
Trolltopic
quote:Op maandag 15 april 2013 01:57 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Rookverbod #54
Zie opmerking daar. Er is onterecht een nieuw topic geopend.
Dat was er namelijk al: NWS / Rookverbod #54: Tweede Kamer verbiedt blauwe kamers
Waren al opgelost zie ik, maar bedankt voor het meldenquote:
Okee, maar er waren een paar anderen die bij een smiley "damn", "heftig" of soortgelijk erbij zetten, en dan is het blijkbaar wel okee, want die blijven staan.quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
een enkele smiley kan ik niet zoveel mee en ik verwacht nogal een drukte dus ik ga de reacties ook niet afwachten
Okee, dat neem ik dan maar aan. Het gaat om iets heel kleins, maar ook ik wil mijn schrik uit kunnen beeldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |