Constant aangeven helpt, er wordt dan een dossier opgebouwdquote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:
Op het moment hebben wij enorm last van gewone Nederlandse jongeren welke andere jongeren bedreigen en zonder afleidbare reden in elkaar slaan daarnaast ook proberen te beroven. Word even goed door niemand wat aangedaan.
Echt serieus, en in de buurt staat de boel op springen. Ook steeds meer jongeren welke wapens dragen en dan woon ik in een gat waar je niet eens dood gevonden wil worden. Kwam hier voor mijn rust wonenquote:
De jongeren durven dat niet want dan staan ze bekend als een mietje in de buurt. En zijn ze een makkelijk doelwit.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Constant aangeven helpt, er wordt dan een dossier opgebouwd
Dat is dan heel jammer, en niet erg slim....quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Echt serieus, en in de buurt staat de boel op springen. Ook steeds meer jongeren welke wapens dragen en dan woon ik in een gat waar je niet eens dood gevonden wil worden. Kwam hier voor mijn rust wonen![]()
[..]
De jongeren durven dat niet want dan staan ze bekend als een mietje in de buurt. En zijn ze een makkelijk doelwit.
Daar gaan we geen thee bij drinken maar bierquote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:
Op het moment hebben wij enorm last van gewone Nederlandse jongeren welke andere jongeren bedreigen en zonder afleidbare reden in elkaar slaan daarnaast ook proberen te beroven. Word even goed door niemand wat aangedaan.
Ben zelf niet zo van de politie mochten ze ruzie zoeken lossen wij dat nog ouderwets op. Een pak rammel kunnen ze krijgen. Doe niemand iets maar probeer geen ruzie met mij te zoeken anders ga je het bezuren. Zie ik het gebeuren hebben ze helemaal een probleem want dat flikken ze maar een keer.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is dan heel jammer, en niet erg slim....
Heb jij er persoonlijk last van? Zo ja, dan kan jij toch aangifte doen? En dan niet 1x maar elke keer wanneer het voorkomt.
Drink geen bier en thee? Niet in het gezelschap van anderen,quote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Daar gaan we geen thee bij drinken maar bier
Daar wonen zeker ook die gasten die het in den haag voor het zeggen hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Deze overval was in een wijk met 99% Nederlanders
Ben homo schat.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Misty_eyes het volgende:
"Is eigenlijk homo, toch stiekem wil ik eens een vrouw daten. PM voor meer informatie"
![]()
Meer info graag.
Kinderen zijn gelukkig erg veerkrachtig als het aankomt mbt het herstel van opgelopen letsel. Jop hetzelfde.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef fratsman het volgende:
Een meisje wat nog op de basisschool zit. Heeft dat tuig nou echt geen greintje gevoel in hun donder?En dan ook nog een bloeding in de hersenen. Ik hoop van ganser harte dat het arm kind er niks aan over houdt.
Dat wel, maar geestelijk zal het zeker een traumatische ervaring zijn voor het kind.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:19 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ben homo schat.
[..]
Kinderen zijn gelukkig erg veerkrachtig als het aankomt mbt het herstel van opgelopen letsel. Jop hetzelfde.
Zeker en uit eigen verleden weet ik dat maar al te goed. Het is allemaal niet nodig en toch gebeurt het alleen steeds vaker jammerlijk genoeg.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat wel, maar geestelijk zal het zeker een traumatische ervaring zijn voor het kind.
Nou dan kijk je niet goed, ik woon in centrum en ik zie ze wel. Heb ze zelf ook als buren (en nee normaal kunnen ze niet doen).quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Ik woon drie seconden vanaf die plek waar het is gebeurd en ik heb nog nooit een groepje Marokkanen gezien in de 18 jaar dat ik in Krimpen a/d IJssel woon, grote kans dat het geen Mocro's maar een andere soort allochtonen waren
Just sayin
Betwijfel of die groepen daadwerkelijk allemaal Marokkanen zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nou dan kijk je niet goed, ik woon in centrum en ik zie ze wel. Heb ze zelf ook als buren (en nee normaal kunnen ze niet doen).
Onbegrijpelijk inderdaad..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef DeRakker. het volgende:
Mooi om te zien hoe mensen bij dit soort berichten de aandacht weer weten af te leiden naar buitenlanders.
Het is heel simpel, er is een Marokkanenprobleem en om dat op te lossen moeten er gerichte acties worden gehouden tegen deze probleemgroep.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Flow3r het volgende:
...
Dus harde aanpak? Hoe dan en door wie?
Wetten en regels zijn leuk in theorie, maar degene die ze uit moet voeren zit er mee te kijken.
En dus gebeurt het niet.
Gast, toen ik dit bericht postte wist is niet eens dat er allochtonen bij betrokken was. En ik weet het nog steeds niet aangezien ik hun paspoorten niet heb gezien. Jij weet blijkbaar meer dan wij. Heb je ook een bron?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:22 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad..
Oh en Good_Luck (TS) is een troll die alleen maar topics opent m.b.t. allochtonen. 'Waar gaat het heen met ons Nederlanders' is gewoon een open deur omdat hij weet hoe daar op gereageerd wordt. Of hij nou links of rechts is zou ik niet durven zeggen.. het is natuurlijk geen probleem dat hij nieuwsfeiten post maar buiten dat zou ik geen aandacht aan zijn standpunten besteden want je wordt getrolld.
http://www.politie.nl/nie(...)ond-na-beroving.htmlquote:Op vrijdag 12 april 2013 05:14 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Gast, toen ik dit bericht postte wist is niet eens dat er allochtonen bij betrokken was. En ik weet het nog steeds niet aangezien ik hun paspoorten niet heb gezien. Jij weet blijkbaar meer dan wij. Heb je ook een bron?
Dat heb ik hem op 21:34 uur al gezegt maar dat gaat er bij hem niet in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:22 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad..
Oh en Good_Luck (TS) is een troll die alleen maar topics opent m.b.t. allochtonen. 'Waar gaat het heen met ons Nederlanders' is gewoon een open deur omdat hij weet hoe daar op gereageerd wordt. Of hij nou links of rechts is zou ik niet durven zeggen.. het is natuurlijk geen probleem dat hij nieuwsfeiten post maar buiten dat zou ik geen aandacht aan zijn standpunten besteden want je wordt getrolld.
Ik denk de waarheid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:42 schreef arjan1212 het volgende:
dit
De redactie heeft besloten het reactieveld onder dit bericht te sluiten. Dit besluit is genomen omdat er te veel reacties werden geplaatst die onze fatsoensnormen overschrijden. - Redactie Rijnmond.nl
staat onder het nieuwsbericht op rijnmond.nl
wat zou hier gestaan hebben.....
Ik blijf het maar zeggen: Nederland is verwijfd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Flow3r het volgende:
Maar wat zou de politiek kunnen doen? Nog meer leuke wetten en verboden maken?
Die moeten dan gehandhaafd worden door onze ambtenaren, geloof het maar niet![]()
Mijn vriendin moet werklozen aan het werk zetten met behoud van uitkering.Een paar van die lui zijn al gaan flippen, heel agressief tegen anderen op de werkvloer. Te gevaarlijk voor anderen om hem heen en de veiligheid voor de werknemers moet gewaarborgd blijven nietwaar? Volgt er een gesprek met de casemanager en krijgt diegene een stempel onbemiddelbaar in zijn dossier, hoeft niet meer te werken en kan op straat rondlummelen zoveel ie wil.Goeie smoes om er onderuit te komen; doe effe hartstikke gestoord en je bent er van af.
De ouderen van boven de 50, moeders met kinderen worden wel aan het werk gezet .Dat durven die ambtenaren namelijk wel.
Mijn vriendin geeft het ruiterlijk toe; ze heeft geen zin in gedoe en schrijft ze liever af zodat ze anderen die zich wel gedragen aan de bak kan helpen en daarmee helpt ze zichzelf natuurlijk ook aan het werk.
Hetzelfde geldt voor de politieambtenaar die liever niet het kamp op gaat en dus maar een oogje dichtknijpt.
Of jeugdzorg die op de hoogte is van brandgevaarlijke internaten gebeurt ook niks mee.
Mensen zijn bang en denken alleen aan hun eigen belang.
Dus harde aanpak? Hoe dan en door wie?
Wetten en regels zijn leuk in theorie, maar degene die ze uit moet voeren zit er mee te kijken.
En dus gebeurt het niet.
Liechtensteiners zeg ik je, het waren de Liechtensteiners!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Vier tegen 1? Goh, welke bevolkingsgroep zou dat nou geweest zijn...
wahahahahahahaaquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Liechtensteiners zeg ik je, het waren de Liechtensteiners!
Wel een Marokkaans accent waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
En die ene blanke dader dan? Heeft hij ook een imam?
Ja precies, jij snapt het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik blijf het maar zeggen: Nederland is verwijfd.
We lullen graag een slag in de ronde, omdat we onszelf daarmee fucking importend voelen, maar aanpakken is te veel werk. Zittend op een stoel praten we ons het mannetje, eenmaal op straat staande gaan we erbij zitten. In de praktijk zie je dan diegenen die wat minder lullen maar als ze wat zeggen, wat banaler schreeuwen, zo over ons heen lopen. Hense agressief volkje. Resultaat is niks doen of in de schulp kruipen om dan vervolgens nadien op internet met gevat en bijdehand doen de problemen weg te wuiven.
Ofwel de opsomming van de escalatie de afgelopen 10-20 jaar.
Het kromme is dat we wel jaren roepen dat "respect" voor gezag verloren is. Men weet geen oplossing.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja precies, jij snapt het.
Niks te maken met " Marokkanenprobleem' , er zijn immers genoeg problemen met allerlei soorten mensen, van luie uitkeringstrekkers tot brandgevaarlijke internaten. Jeugdzorg faalt, de politie faalt.Zelfs de leerkracht kan zijn klasje niet aan en zit met een burnout thuis.Allemaal mensen die zogenaamd goed zouden moeten doen maar aan hun eigen hachie denken.
Degenen die de wetten/regels moeten handhaven laten het afweten.
We hebben een handhaafprobleem/laffe ambtenarenprobleem.
Dat ligt ook aan het systeem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het kromme is dat we wel jaren roepen dat "respect" voor gezag verloren is. Men weet geen oplossing.
Maar het probleem/de oorzaak bij de ballen knijpen zoals ik het benoem is in eigen voet schieten ofcourse. Dus dat ontwijken ze liever.
als ze bekennen wel maar als ze alle zeggen van ik heb niets gedaan was er alleen maar bij wordt het toch moeilijkquote:
Oh. Molukkers en een witneus?quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:07 schreef arjan1212 het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)ond-na-beroving.html
Jij bent geen voorstander van dat verbod op de 'opvoedkundige tik', begrijp ik?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
tuig heeft 0 respect voor autoriteiten en dat moet erin geslagen worden.
Want Nederlandse jeugd doet nooooit iets. Rot toch een eind op. Door er op voorhand al van uit te gaan dat het Marokkaanse Nederlanders zijn lijkt het inderdaad alsof alle criminaliteit afkomstig is van rotte appels met die afkomst. Het is niet fair.quote:
Ik neem aan dat dit niet alleen als een roof, maar ook als een poging tot doodslag wordt behandeld, en gewoon volgens het volwassenenrecht? Althans, dat mag ik toch wel hopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:22 schreef Misty_eyes het volgende:
Tieners melden zich na beroving meisje (9)
KRIMPEN AAN DEN IJSSEL - Vier jongens hebben zich gemeld bij de politie in verband met de gewelddadige beroving van een 9-jarig meisje. Het slachtoffer raakte ernstig gewond.
Het gaat om een 16-jarige jongen, twee 17-jarigen en een jongen van 18 uit Krimen aan den IJssel. Het viertal is aangehouden en wordt momenteel verhoord, dat meldt Hart van Nederland.
Vier jongens belaagden het meisje woensdag op de Zomereik in Krimpen. Zij eisten geld, sloegen het meisje en gooiden haar op de grond. Toen een onbekende vrouw het meisje te hulp schoot, vluchtten de daders zonder buit.
Het slachtoffer ging naar huis, waar ze onwel werd. Ze bleek in het ziekenhuis een zware hersenschudding en een bloeding in haar hersenen te hebben.
Telegraaf
Hoogstwaarschijnlijk komt er 'zware mishandeling' op hun strafblad (Justitiële documentatie register) te staan. Poging tot doodslag zal niet slagen voor de rechter. De Officier van Justitie zal het dus waarschijnlijk primair gooien op zware mishandeling.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet alleen als een roof, maar ook als een poging tot doodslag wordt behandeld, en gewoon volgens het volwassenenrecht? Althans, dat mag ik toch wel hopen?
Nee hoor, we leven in Nederland dus die vier staan morgen weer buiten. Ze zullen elkaar de schuld geven en gaan dus vrijuit bij gebrek aan bewijs.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet alleen als een roof, maar ook als een poging tot doodslag wordt behandeld, en gewoon volgens het volwassenenrecht? Althans, dat mag ik toch wel hopen?
Gaat hem niet worden in dit knuffellandje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij snapt het helemaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:49 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Nee hoor, we leven in Nederland dus die vier staan morgen weer buiten. Ze zullen elkaar de schuld geven en gaan dus vrijuit bij gebrek aan bewijs.
ik zie eigenlijk niemand die dit nou echt zo zegt, behalve een bepaalde bevolkingsgroep dan he...quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden in dit knuffellandje.
" niet meer doen jongens "
" dit doet Aziz nooit, is een hele lieve jongen eigenlijk "
Tja en dat meisje lokt het natuurlijk ook zelf uit
Wat een land leven wij in....en word erger en erger en erger en niemand noemt beestje bij de naam.
Neuh we hebben geen Marokanenprobleem
Dream On
Wat klopt er niet aan mijn verhaal????quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie eigenlijk niemand die dit nou echt zo zegt, behalve een bepaalde bevolkingsgroep dan he...
dat de enige mensen die dit zo zeggen meestal mensen zoals jij zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef thedarkpoet het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan mijn verhaal????
Was meer in het algemeen bedoeld voor iedereenquote:
Jij kent duidelijk Hicks niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jammer dat er geen negeer-optie is voor sommige users.
Hopen kun je altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat jij zelf Hicks niet helemaal lijkt te hebben begrepen, in die 'performance', waarin hij afgeeft op het soort 'middelmatigheid' waar jij zo nadrukkelijk blijk van geeft met je 'preventief ruimen', danwel 'chemische castratie'-oplossing.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef thedarkpoet het volgende:
Jij kent duidelijk Hicks niet.
Hij bedoelde de gehele mensheid.
Iedereen.
We zijn als ras als mens gewoon een compleet mislukt project.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |