ik begrijp Hicks nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat jij zelf Hicks niet helemaal lijkt te hebben begrepen, in die 'performance', waarin hij afgeeft op het soort 'middelmatigheid' waar jij zo nadrukkelijk blijk van geeft met je 'preventief ruimen', danwel 'chemische castratie'-oplossing.
Niet helemaal. Hier stonden net twee kleine meisjes, jaar of 8, denk ik, voor de deur met een ruilhandeltje. Bedoeling is, natuurlijk dat ze straks de spullen die ze kwijt willen, geruild hebben voor iets bruikbaars. Zo schattig! Natuurlijk heb ik iets geruild.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef thedarkpoet het volgende:
We zijn als ras als mens gewoon een compleet mislukt project.
Daar zullen "de marokkanen-roepers" wel van staan te kijken. Een Nederlander!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Uit het KLB topic mogelijke foto's van de daders:
[..]
ik zie ze liever gewoon een goede straf krijgen, maar dat is misschien verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
Daders zijn gemiddeld 17 jaar die heldhaftig een meisje van 9 beroven en bijna vermoorden. Voor dergelijke helden behoort men minstens een standbeeld op te richten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want Nederlandse jeugd doet nooooit iets. Rot toch een eind op. Door er op voorhand al van uit te gaan dat het Marokkaanse Nederlanders zijn lijkt het inderdaad alsof alle criminaliteit afkomstig is van rotte appels met die afkomst. Het is niet fair.
Toch zou het mij nog steeds niet verbazen.....quote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het feit dat dit gevoel bij het lezen van dit courantenartikel bij mij naar boven komt emotioneerde mij.
Ja, kei en keihard straffen met 2 uurtjes schoffelen. Dát zal ze leren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie ze liever gewoon een goede straf krijgen, maar dat is misschien verkeerd gedacht
ik denk dat dat geen harde straf is eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, kei en keihard straffen met 2 uurtjes schoffelen. Dát zal ze leren.
Mijn voorkeur gaat er naar uit dat politie en Justitie de zaak tot op de bodem uitzoeken, alvorens we gaan praten over straf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef Re het volgende:
ik zie ze liever gewoon een goede straf krijgen, maar dat is misschien verkeerd gedacht
dat lijkt me een mooi begin en ijk-punt jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:44 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat er naar uit dat politie en Justitie de zaak tot op de bodem uitzoeken, alvorens we gaan praten over straf.
In het echte leven wel ja, hier op FOK! vind ik het nogal een saai standpuntquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Re het volgende:
[..]
dat lijkt me een mooi begin en ijk-punt ja
We hebben inderdaad geen nieuwe wetten nodig, we hebben een overheid nodig die beter handhaaft.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Flow3r het volgende:
Maar wat zou de politiek kunnen doen? Nog meer leuke wetten en verboden maken?
Die moeten dan gehandhaafd worden door onze ambtenaren, geloof het maar niet![]()
Mijn vriendin moet werklozen aan het werk zetten met behoud van uitkering.Een paar van die lui zijn al gaan flippen, heel agressief tegen anderen op de werkvloer. Te gevaarlijk voor anderen om hem heen en de veiligheid voor de werknemers moet gewaarborgd blijven nietwaar? Volgt er een gesprek met de casemanager en krijgt diegene een stempel onbemiddelbaar in zijn dossier, hoeft niet meer te werken en kan op straat rondlummelen zoveel ie wil.Goeie smoes om er onderuit te komen; doe effe hartstikke gestoord en je bent er van af.
De ouderen van boven de 50, moeders met kinderen worden wel aan het werk gezet .Dat durven die ambtenaren namelijk wel.
Mijn vriendin geeft het ruiterlijk toe; ze heeft geen zin in gedoe en schrijft ze liever af zodat ze anderen die zich wel gedragen aan de bak kan helpen en daarmee helpt ze zichzelf natuurlijk ook aan het werk.
Hetzelfde geldt voor de politieambtenaar die liever niet het kamp op gaat en dus maar een oogje dichtknijpt.
Of jeugdzorg die op de hoogte is van brandgevaarlijke internaten gebeurt ook niks mee.
Mensen zijn bang en denken alleen aan hun eigen belang.
Dus harde aanpak? Hoe dan en door wie?
Wetten en regels zijn leuk in theorie, maar degene die ze uit moet voeren zit er mee te kijken.
En dus gebeurt het niet.
Kortom, aggressief gedrag wordt gewoon beloond. Maar hoe gaat het verder als dat soort knullen 30 jaar, 40 jaar oud worden? Of hebben ze een uitkering van oneindige duur?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Flow3r het volgende:
Maar wat zou de politiek kunnen doen? Nog meer leuke wetten en verboden maken?
Die moeten dan gehandhaafd worden door onze ambtenaren, geloof het maar niet![]()
Mijn vriendin moet werklozen aan het werk zetten met behoud van uitkering.Een paar van die lui zijn al gaan flippen, heel agressief tegen anderen op de werkvloer. Te gevaarlijk voor anderen om hem heen en de veiligheid voor de werknemers moet gewaarborgd blijven nietwaar? Volgt er een gesprek met de casemanager en krijgt diegene een stempel onbemiddelbaar in zijn dossier, hoeft niet meer te werken en kan op straat rondlummelen zoveel ie wil.Goeie smoes om er onderuit te komen; doe effe hartstikke gestoord en je bent er van af.
Doe dat nou niet,anders zijn hun het slachtoffer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef AlexJones het volgende:
Foto's van de daders aub! Zodat ze zwartgemaakt kunnen worden!
Deels zal het liggen aan de opgedrongen opvoedings-normen? Vroeger kreeg je, vér voordat je zulke kunstjes flikte, van je ouders een pak slaag. Dat mag niet meer. Nu moet je met je kinderen praten. 'Alsjeblieft jongen! Ik smeek je! Doe niet van die domme dingen!'. Op de scholen moest je vroeger ook niet dat soort kunstjes flikken, want dan nam eerst de leraar je onder handen. Daarna het hoofd van de school. En tot slot kreeg je alsnog thuis dat pak slaag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef TLC het volgende:
Waarom kunnen ouders hun kinderen tegenwoordig niet meer opvoeden ????? als je er geen tijd voor hebt neem dan geen kinderen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze gaan het criminele pad verder op en eindigen vaak zoals vele criminelen eindigen ; ergens op een parkeerplaats in hun auto, geliquideerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kortom, aggressief gedrag wordt gewoon beloond. Maar hoe gaat het verder als dat soort knullen 30 jaar, 40 jaar oud worden? Of hebben ze een uitkering van oneindige duur?
Dat is waar ja, daar gaat je bloed wel van koken...quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:45 schreef AlexJones het volgende:
Reactie op nujij.nl:
"Het meisje liep met een collectebus voor een goed doel, georganiseerd door de school waar zij op zit. De daders wilden haar de opbrengst afhandig maken. Mijn dochter zit bij haar op school."
http://www.nujij.nl/algem(...)-zijn.22581091.lynkx
Ja mensen daar gaat uw bloed toch van koken.
Dat kookpunt heb ik al vanaf ik het bericht gelezen had van wat er gebeurt was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, daar gaat je bloed wel van koken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |