abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124151968
ROTTERDAM - Duizenden woedende Turken demonstreren donderdag bij de Islamitische Universiteit in Rotterdam tegen de opvang van pleegkinderen bij Nederlandse gezinnen. Premier Erdogan brengt die dag een bezoek aan de instelling. De commotie wordt veroorzaakt door de zaak rond de 9-jarige Yunus die wordt opgevoed door twee lesbische ouders.

Turken worden via Facebook opgeroepen om massaal te komen. Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam is alert. Er is nog geen officiële aankondiging van het protest binnen. De komst van de minister-president gaat gepaard met extreme veiligheidsmaatregelen. „Politie en gemeente houden de berichten op internet daarom nauwlettend in de gaten”, reageert hij via zijn woordvoerder.

Jeugdzorg Nederland is deze week in Den Haag ontboden door de Turkse ambassadeur. „Er is gesproken over ons systeem”, vertelt vicevoorzitter Mark Bent van de koepelorganisatie. „We hopen escalatie te hebben voorkomen.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)in_zaak_Yunus__.html

:P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_124151982
Mijn oproep aan al die duizenden/ enkele Turken die donderdag gaan protesteren

Jullie willen donderdag gaan protesteren tegen Jeugdzorg Nederland. Deze demonstratie zal slechts leiden tot polarisatie en vergroting van datgene, wat in jullie ogen een probleem is. Jullie protesteren dan tegen een organisatie die jullie wensen graag in zou willen vullen. Ondanks hun wil, zijn zij niet in staat jullie probleem te verhelpen. Jullie zijn dat wel en daarom hoop ik dat er enkele naar deze oproep wil luisteren. Al is het er maar 1, dan leid deze demonstratie in elk geval nog naar iets positiefs.

Jeugdzorg wil namelijk maar wat graag Islamitische kinderen onder brengen bij Islamitische pleeggezinnen. Dat is niet omdat zij de Islam preferen of wenselijker achtten dan welke andere religie dan ook. Dat is ook niet omdat zij vinden dat kinderen het beste door 2 moeders/ vaders, of een vader of moeder opgevoed kan worden.

Nee, Jeugdzorg heeft maar 1 doel voor ogen en dat is: 'Wat is het beste voor het kind'?
En het grootste obstakel zijn voor hun vaak de middelen die daar voor beschikbaar zijn.
Als jullie dus vinden dat Islamitische kinderen door Islamitische pleeggezinnen zodat ze ook zo'n opvoeding krijgen.....meld je dan aan als pleeggezin.

Jullie zijn niet alleen vrij om die kinderen de opvoeding krijgen die jullie hen toewensen, het wordt zelfs toegejuicht door Jeugdzorg. En terecht, want als het in het belang is van het kind dan is dat altijd goed.

En Erdogan, als jij echt om het belang van kinderen als Yunus gaf, dan riep je op aan Turken waar ook ter wereld, om zich aan te melden als pleeggezin. Nederland zal jouw oproep dan steunen en daarmee bereik je veel meer dan jouw oproep tot polarisatie. Helaas ben ik bang dat jij andere doelen voor ogen hebt dan het belang van kinderen.

Met vriendelijke groet,
een bezorgde Fok!-user :{
pi_124151995
  zondag 17 maart 2013 @ 01:40:42 #4
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124152024
quote:
Wel een hele oude foto...
General M.Kemal Atatürk:"Men, I am not ordering you to attack. I am ordering you to die! In the time that it takes us to die, other forces and commanders can come and take our place." During the gallipoli war, 1915
  zondag 17 maart 2013 @ 01:41:58 #5
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124152049
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Jullie willen donderdag gaan protesteren tegen Jeugdzorg Nederland. Deze demonstratie zal slechts leiden tot polarisatie en vergroting van datgene, wat in jullie ogen een probleem is. Jullie protesteren dan tegen een organisatie die jullie wensen graag in zou willen vullen. Ondanks hun wil, zijn zij niet in staat jullie probleem te verhelpen. Jullie zijn dat wel en daarom hoop ik dat er enkele naar deze oproep wil luisteren. Al is het er maar 1, dan leid deze demonstratie in elk geval nog naar iets positiefs.

Jeugdzorg wil namelijk maar wat graag Islamitische kinderen onder brengen bij Islamitische pleeggezinnen. Dat is niet omdat zij de Islam preferen of wenselijker achtten dan welke andere religie dan ook. Dat is ook niet omdat zij vinden dat kinderen het beste door 2 moeders/ vaders, of een vader of moeder opgevoed kan worden.

Nee, Jeugdzorg heeft maar 1 doel voor ogen en dat is: 'Wat is het beste voor het kind'?
En het grootste obstakel zijn voor hun vaak de middelen die daar voor beschikbaar zijn.
Als jullie dus vinden dat Islamitische kinderen door Islamitische pleeggezinnen zodat ze ook zo'n opvoeding krijgen.....meld je dan aan als pleeggezin.

Jullie zijn niet alleen vrij om die kinderen de opvoeding krijgen die jullie hen toewensen, het wordt zelfs toegejuicht door Jeugdzorg. En terecht, want als het in het belang is van het kind dan is dat altijd goed.

En Erdogan, als jij echt om het belang van kinderen als Yunus gaf, dan riep je op aan Turken waar ook ter wereld, om zich aan te melden als pleeggezin. Nederland zal jouw oproep dan steunen en daarmee bereik je veel meer dan jouw oproep tot polarisatie. Helaas ben ik bang dat jij andere doelen voor ogen hebt dan het belang van kinderen.

Met vriendelijke groet,
Welke doel heeft erdogan volgens jou dan?
General M.Kemal Atatürk:"Men, I am not ordering you to attack. I am ordering you to die! In the time that it takes us to die, other forces and commanders can come and take our place." During the gallipoli war, 1915
pi_124152056
Lol en facepalm @ dat loyaliteits/dubbele paspoort gedoe wat nu overal ten sprake komt.

Alsof persoon A een beslissing kan nemen voor persoon B.
Alsof een stom papiertje wat je gebruikt op vakantie iets uitmaakt, het gaat om het gevoel en dat verander je echt niet.
  zondag 17 maart 2013 @ 01:42:42 #7
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124152064
Mooie oproep. Nu verspreiden...
pi_124152077
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Met vriendelijke groet,
mwhahahahah opnaaier. Hoeveel vrijwilligers heb je al
  zondag 17 maart 2013 @ 01:43:33 #9
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124152078
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Stemmen trekken?
Jouw held had dit nooit zo ver laten komen.
  zondag 17 maart 2013 @ 01:43:39 #10
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124152082
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:42 schreef expans het volgende:
Lol en facepalm @ dat loyaliteits/dubbele paspoort gedoe wat nu overal ten sprake komt.

Alsof persoon A een beslissing kan nemen voor persoon B.
Alsof een stom papiertje wat je gebruikt op vakantie iets uitmaakt, het gaat om het gevoel en dat verander je echt niet.
En ik weet ckr dat de merendeel van de turken zich meer turks voelt dan hollands..
pi_124152109
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:43 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

En ik weet ckr dat de merendeel van de turken zich meer turks voelt dan hollands..
Vind jij het niet kwalijk dat men een kind uit een gezin wil rukken waar het al 9 jaar gelukkig is?
Je kan mij niet wijsmaken dat dat in het belang van het kind is.
  zondag 17 maart 2013 @ 01:45:07 #12
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124152115
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:43 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Stemmen trekken?
Jouw held had dit nooit zo ver laten komen.
Welke stemmen? Hij is net verkozen tot premier vriend en hij hoeft dat niet te doen omdat heel het land op hem stemt.
pi_124152146
Wat is jou politieke voorkeur dan pscycoturko... de partij van Kemal Ataturk ?
  zondag 17 maart 2013 @ 01:46:39 #14
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124152157
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Vind jij het niet kwalijk dat men een kind uit een gezin wil rukken waar het al 9 jaar gelukkig is?
Je kan mij niet wijsmaken dat dat in het belang van het kind is.
Jawel. Maar laten ze in ieder geval niet nog een keer zo'n fout maken...
pi_124152171
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Erdogan wil alle Turken overal ter wereld onder zijn controle kunnen houden.

Of in ieder geval onder controle van de Turkse staat.
pi_124152181
dus ook kazachstan en west china enz ?
pi_124152191
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:36 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je zegt steeds "wij" en "ons" alsof je spreekt voor alle Turkse Nederlanders.

Je zou beter kunnen lobby'en in je omgeving en ervoor zorgen dat meer mensen zich aanmelden als pleegouder.

In plaats van jezelf op te laten naaien door domme nieuwsberichten, net als onze occho.
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:39 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

In Turkije zijn er ook homo's en ik wens kinderen honderd keer liever de NL jeudzorg met aardige lesbiennes toe dan een Turks weeshuis waar ook misbruik voorkomt.
Ik ben nog brak en ben ook maar net begonnen met het lezen van deeltje 1 maar......

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124152218
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:42 schreef n00b13 het volgende:
Mooie oproep. Nu verspreiden...
Tja, aan eenieder die dit wil verspreidden....graag.
  zondag 17 maart 2013 @ 01:49:47 #19
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124152236
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:46 schreef arjan1212 het volgende:
Wat is jou politieke voorkeur dan pscycoturko... de partij van Kemal Ataturk ?
Ik zweef ertussen in. Die erdogan heeft turkije economisch van een ondergang verholpen. Over 30 jaar passeerd het duitsland qua economie (bron:golden sachs) maar hij is een islamist ( ik ook) maar dat heeft ook invloed op zijn manier van regeren en dat vind ik slecht. Turkije moet ULTRA seculier blijven. Dus ja en nee.
  zondag 17 maart 2013 @ 01:50:52 #20
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124152263
quote:
9s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

Erdogan wil alle Turken overal ter wereld onder zijn controle kunnen houden.

Of in ieder geval onder controle van de Turkse staat.
Dat deed turkije al zonder erdogan dus wat jij zegt klopt niet...
pi_124152270
een islamist die voor een seculiere staat is ? whehe
  zondag 17 maart 2013 @ 01:53:52 #22
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124152329
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:47 schreef arjan1212 het volgende:
dus ook kazachstan en west china enz ?
Laat ze joh. Hoe je went of keert: men heeft altijd wat negatiefs te zeggen over turkije. Maar ondertussen zitten ze wel op fok in istanbul of antalya onder de parasol met een glas raki...
  zondag 17 maart 2013 @ 01:55:05 #23
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124152361
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 01:51 schreef arjan1212 het volgende:
een islamist die voor een seculiere staat is ? whehe
Wou je zeggen dat alle seculiere in turkije atheïsten zijn? :') ataturk was zelf ook een moslim..
pi_124152373
Islamisme of politieke islam is een verzameling van politieke ideologieën binnen de islam gebaseerd op een conservatieve, letterlijke (of 'literalistische') interpretatie van de Koran en de Hadith. De ideologie komt voort uit het islamitisch principe van tawhid, eenheid, en is daarmee tegen de scheiding van geloof en staat.

aldus wikipedia.

dus volgens mij dan. ben je geen islamist. maar gewoon een moslim
  Moderator zondag 17 maart 2013 @ 01:56:13 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124152381
aan het einde van de dag is er altijd wel iemand online die iets negatiefs te zeggen heeft over elk onderwerp

moet je je niet speciaal van gaan voelen ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')