Wel een hele oude foto...quote:
Welke doel heeft erdogan volgens jou dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn oproep aan al die duizenden/ enkele Turken die donderdag gaan protesteren
Jullie willen donderdag gaan protesteren tegen Jeugdzorg Nederland. Deze demonstratie zal slechts leiden tot polarisatie en vergroting van datgene, wat in jullie ogen een probleem is. Jullie protesteren dan tegen een organisatie die jullie wensen graag in zou willen vullen. Ondanks hun wil, zijn zij niet in staat jullie probleem te verhelpen. Jullie zijn dat wel en daarom hoop ik dat er enkele naar deze oproep wil luisteren. Al is het er maar 1, dan leid deze demonstratie in elk geval nog naar iets positiefs.
Jeugdzorg wil namelijk maar wat graag Islamitische kinderen onder brengen bij Islamitische pleeggezinnen. Dat is niet omdat zij de Islam preferen of wenselijker achtten dan welke andere religie dan ook. Dat is ook niet omdat zij vinden dat kinderen het beste door 2 moeders/ vaders, of een vader of moeder opgevoed kan worden.
Nee, Jeugdzorg heeft maar 1 doel voor ogen en dat is: 'Wat is het beste voor het kind'?
En het grootste obstakel zijn voor hun vaak de middelen die daar voor beschikbaar zijn.
Als jullie dus vinden dat Islamitische kinderen door Islamitische pleeggezinnen zodat ze ook zo'n opvoeding krijgen.....meld je dan aan als pleeggezin.
Jullie zijn niet alleen vrij om die kinderen de opvoeding krijgen die jullie hen toewensen, het wordt zelfs toegejuicht door Jeugdzorg. En terecht, want als het in het belang is van het kind dan is dat altijd goed.
En Erdogan, als jij echt om het belang van kinderen als Yunus gaf, dan riep je op aan Turken waar ook ter wereld, om zich aan te melden als pleeggezin. Nederland zal jouw oproep dan steunen en daarmee bereik je veel meer dan jouw oproep tot polarisatie. Helaas ben ik bang dat jij andere doelen voor ogen hebt dan het belang van kinderen.
Met vriendelijke groet,
een bezorgde Fok!-user
mwhahahahah opnaaier. Hoeveel vrijwilligers heb je alquote:Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn oproep aan al die duizenden/ enkele Turken die donderdag gaan protesteren
Jullie willen donderdag gaan protesteren tegen Jeugdzorg Nederland. Deze demonstratie zal slechts leiden tot polarisatie en vergroting van datgene, wat in jullie ogen een probleem is. Jullie protesteren dan tegen een organisatie die jullie wensen graag in zou willen vullen. Ondanks hun wil, zijn zij niet in staat jullie probleem te verhelpen. Jullie zijn dat wel en daarom hoop ik dat er enkele naar deze oproep wil luisteren. Al is het er maar 1, dan leid deze demonstratie in elk geval nog naar iets positiefs.
Jeugdzorg wil namelijk maar wat graag Islamitische kinderen onder brengen bij Islamitische pleeggezinnen. Dat is niet omdat zij de Islam preferen of wenselijker achtten dan welke andere religie dan ook. Dat is ook niet omdat zij vinden dat kinderen het beste door 2 moeders/ vaders, of een vader of moeder opgevoed kan worden.
Nee, Jeugdzorg heeft maar 1 doel voor ogen en dat is: 'Wat is het beste voor het kind'?
En het grootste obstakel zijn voor hun vaak de middelen die daar voor beschikbaar zijn.
Als jullie dus vinden dat Islamitische kinderen door Islamitische pleeggezinnen zodat ze ook zo'n opvoeding krijgen.....meld je dan aan als pleeggezin.
Jullie zijn niet alleen vrij om die kinderen de opvoeding krijgen die jullie hen toewensen, het wordt zelfs toegejuicht door Jeugdzorg. En terecht, want als het in het belang is van het kind dan is dat altijd goed.
En Erdogan, als jij echt om het belang van kinderen als Yunus gaf, dan riep je op aan Turken waar ook ter wereld, om zich aan te melden als pleeggezin. Nederland zal jouw oproep dan steunen en daarmee bereik je veel meer dan jouw oproep tot polarisatie. Helaas ben ik bang dat jij andere doelen voor ogen hebt dan het belang van kinderen.
Met vriendelijke groet,
een bezorgde Fok!-user
Stemmen trekken?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Welke doel heeft erdogan volgens jou dan?
En ik weet ckr dat de merendeel van de turken zich meer turks voelt dan hollands..quote:Op zondag 17 maart 2013 01:42 schreef expans het volgende:
Lol en facepalm @ dat loyaliteits/dubbele paspoort gedoe wat nu overal ten sprake komt.
Alsof persoon A een beslissing kan nemen voor persoon B.
Alsof een stom papiertje wat je gebruikt op vakantie iets uitmaakt, het gaat om het gevoel en dat verander je echt niet.
Vind jij het niet kwalijk dat men een kind uit een gezin wil rukken waar het al 9 jaar gelukkig is?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:43 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
En ik weet ckr dat de merendeel van de turken zich meer turks voelt dan hollands..
Welke stemmen? Hij is net verkozen tot premier vriend en hij hoeft dat niet te doen omdat heel het land op hem stemt.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Stemmen trekken?
Jouw held had dit nooit zo ver laten komen.
Jawel. Maar laten ze in ieder geval niet nog een keer zo'n fout maken...quote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind jij het niet kwalijk dat men een kind uit een gezin wil rukken waar het al 9 jaar gelukkig is?
Je kan mij niet wijsmaken dat dat in het belang van het kind is.
Erdogan wil alle Turken overal ter wereld onder zijn controle kunnen houden.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Welke doel heeft erdogan volgens jou dan?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je zegt steeds "wij" en "ons" alsof je spreekt voor alle Turkse Nederlanders.
Je zou beter kunnen lobby'en in je omgeving en ervoor zorgen dat meer mensen zich aanmelden als pleegouder.
In plaats van jezelf op te laten naaien door domme nieuwsberichten, net als onze occho.
Ik ben nog brak en ben ook maar net begonnen met het lezen van deeltje 1 maar......quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Turkije zijn er ook homo's en ik wens kinderen honderd keer liever de NL jeudzorg met aardige lesbiennes toe dan een Turks weeshuis waar ook misbruik voorkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Tja, aan eenieder die dit wil verspreidden....graag.quote:
Ik zweef ertussen in. Die erdogan heeft turkije economisch van een ondergang verholpen. Over 30 jaar passeerd het duitsland qua economie (bron:golden sachs) maar hij is een islamist ( ik ook) maar dat heeft ook invloed op zijn manier van regeren en dat vind ik slecht. Turkije moet ULTRA seculier blijven. Dus ja en nee.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:46 schreef arjan1212 het volgende:
Wat is jou politieke voorkeur dan pscycoturko... de partij van Kemal Ataturk ?
Dat deed turkije al zonder erdogan dus wat jij zegt klopt niet...quote:Op zondag 17 maart 2013 01:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Erdogan wil alle Turken overal ter wereld onder zijn controle kunnen houden.
Of in ieder geval onder controle van de Turkse staat.
Laat ze joh. Hoe je went of keert: men heeft altijd wat negatiefs te zeggen over turkije. Maar ondertussen zitten ze wel op fok in istanbul of antalya onder de parasol met een glas raki...quote:
Wou je zeggen dat alle seculiere in turkije atheïsten zijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:51 schreef arjan1212 het volgende:
een islamist die voor een seculiere staat is ? whehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |