Ja, wij trouwen met jullie zussen en we blijven het zelfde.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef ocho het volgende:
Nee een Turk blijft toch altijd een Turk, alleen al van uiterlijk.
Dus je vindt dat de turken die vinden dat Yulmuz Turks is en dat Turkije er iets over te zeggen heeft gelijk hebben?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef ocho het volgende:
Wat ben jij toch ook een lafbek he. Probeer je je in te likken bij de Turken ofzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doe jij hier als je zo baalt van het feit dat Turken hier wonen?
Gefeliciteerd, jij hebt jezelf ook weer laten opnaaien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Behalve die Turken die onze WC's poetsen, die mogen blijven.
Heb me ook verbaasd over wat er gezegd werd op die site. Wat een haat tegen Nederlanders en wat een onzin geloven er veel. Ze denken echt dat ze in het verleden met hun Ottomaanse rijk bijna de hele wereld hebben overheerst, wij tot een paar jaar geleden vies waren en zij ons de hygiene hebben gebracht, Nederlanders zijn smerige kolonisten want kijk maar wat ze de Indonesiers hebben aangedaan, ongelovigen moeten branden in de hel enz enz.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vanwege alle Turkse haat die er op stond jegens alle Nederlanders zou ik me dat wel kunnen voorstellen. Vuile gore parasiterende ratten die jou een kankerhoer vinden (want vrouw) en Nederland een kankerland vinden maar die ondertussen maar niet teruggaan naar Turkije. Hoe slecht moet het daar dan wel niet zijn vraag ik me af?
Dit klopt natuurlijk wel. Hoewel ik ocho ervan verdenk niet bijster intelligent te zijn en dat hij zijn troll-posts dus daadwerkelijk meent.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Volgens mij loopt die ocho maar loze statemens te posten zonder het topic te lezen en te hopen dat wij er op happen.
Nee jij bent op niveau bezig vandaag. Hoe gaat het met je bloeddruk?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een lafbek he. Probeer je je in te likken bij de Turken ofzo?
Ja met lesbies en homo's en honden die jullie pijpen zeker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:37 schreef ocho het volgende:
Nee hoor ik erger me niet aan Turken en waar ik woon zie ik zelden of nooit een Turk.
Ah, je bent een boertje die zich op laat naaien door de Televaag. Dat verklaart jouw posts wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:37 schreef ocho het volgende:
Nee hoor ik erger me niet aan Turken en waar ik woon zie ik zelden of nooit een Turk.
Volgens mij werkt het prima zo te lezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Volgens mij loopt die ocho maar loze statemens te posten zonder het topic te lezen en te hopen dat wij er op happen.
Een lafbek? Omdat ik het opneem voor een Turk? Het is natuurlijk toffer om mee te huilen met de wolven, of niet, jankzak.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een lafbek he. Probeer je je in te likken bij de Turken ofzo?
Hoe herken je die dan? Sommige zijn net zo blond als ik met blauwe ogen en er zijn er die meer een chinees uiterlijk hebben. 'De' Turk bestaat niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef ocho het volgende:
In Turkije zijn er ook homo's en ik wens kinderen honderd keer liever de NL jeudzorg met aardige lesbiennes toe dan een Turks weeshuis waar ook misbruik voorkomt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:37 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ja met lesbies en homo's en honden die jullie pijpen zeker.
Maar in het dagelijks leven haat jij homo's behalve als je ermee op Turken kan haten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het prima zo te lezen.
Kijk, dat jij een laffe hond bent die zijn eigen moeder en land graag laat onderschijten door Turken wil nog niet zeggen dat we allemaal zo zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee jij bent op niveau bezig vandaag. Hoe gaat het met je bloeddruk?
Rotterdam Noordquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:39 schreef denizZ30 het volgende:
Ey maar wie met turken een probleem heeft moet naar rotterdam noord gaan en in een turkse cafe turken uitschelden.
Ik heb een probleem met Turken als jij ja. Tot zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:39 schreef denizZ30 het volgende:
Ey maar wie met turken een probleem heeft moet naar rotterdam noord gaan en in een turkse cafe turken uitschelden.
Aardige lesbies die hun pijpen zeker.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In Turkije zijn er ook homo's en ik wens kinderen honderd keer liever de NL jeudzorg met aardige lesbiennes toe dan een Turks weeshuis waar ook misbruik voorkomt.
Ik heb geen hekel aan homo's.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar in het dagelijks leven haat jij homo's behalve als je ermee op Turken kan haten?
Hypocrietje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |