Maar jou naam stond ook nergensquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor wie spreek jij? Niet voor mij in ieder geval.
Volg je het allemaal nog een beetje?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volg je het allemaal nog een beetje?
Mocht een paar honderd jaar geleden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:32 schreef ocho het volgende:
Ja in de islamitische wereld mag je trouwen met 9 jarige meisjes.
Dé islamitische wereld?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:32 schreef ocho het volgende:
Ik spreek gewoon prima en accentloos Nederlands. En studeer op een universiteit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je bevestigt zijn punt aangezien 'mijn afkomst is Turks' ook niet klopt.
In de Westerse wereld mag je bevallen op je 15de.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:32 schreef ocho het volgende:
Vanwege alle Turkse haat die er op stond jegens alle Nederlanders zou ik me dat wel kunnen voorstellen. Vuile gore parasiterende ratten die jou een kankerhoer vinden (want vrouw) en Nederland een kankerland vinden maar die ondertussen maar niet teruggaan naar Turkije. Hoe slecht moet het daar dan wel niet zijn vraag ik me af?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is de site die opriep tot demonstreren op Facebook verwijderd?
Denk je?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:33 schreef ocho het volgende:
Turken zouden gewoon massaal naar eigen land moeten terugkeren, zou beter voor Nederland zijn.
Kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon prima en accentloos Nederlands. En studeer op een universiteit.
Het is wellicht niet geheel correct, maar jij maakt ook wel eens een fout.
Maar dat vind jij sowieso al. Dus je geniet van dit soort nieuws.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:33 schreef ocho het volgende:
Turken zouden gewoon massaal naar eigen land moeten terugkeren, zou beter voor Nederland zijn.
En als ze hier geboren zijn, dan is dit hun eigen land toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:33 schreef ocho het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:33 schreef ocho het volgende:
Turken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Behalve die Turken die onze WC's poetsen, die mogen blijven.
Wat doe jij hier als je zo baalt van het feit dat Turken hier wonen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |