quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:27 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Doen we ook niet alleen wij zeggen dat ze uit ons buurt moeten blijven.
Denk je dat het nu nog uitmaakt? De beste jongen woont al 8 jaar (praktisch zijn hele leven) bij die lesbische ouders.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:26 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nee, alleen wij willen niet dat hun bij ons kinderen komen.
En de biologische ouders met twee paspoorten en een land die achter hem staat zegt het omgekeerde en jij hebt er gewoon niets op te zeggen want het zijn onze kinderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het zijn niet jullie kinderen.
Kind is in de eerste plaats Nederlands. En daarna pas Turks.
Gast, en jij bent een fucking domme Nederlander. Houd toch je smoel.quote:
Het is niet jouw kind. Dus dat "onze" is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:28 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
En de biologische ouders met twee paspoorten en een land die achter hem staat zegt het omgekeerde en jij hebt er gewoon niets op te zeggen want het zijn onze kinderen.
Nee, het kind is Nederlands.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:28 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
En de biologische ouders met twee paspoorten en een land die achter hem staat zegt het omgekeerde en jij hebt er gewoon niets op te zeggen want het zijn onze kinderen.
Hij schrijft redelijk Nederlands. Hij is een genie onder de Turken. Altijd kijken naar wat theoretisch haalbaar is en wat in de praktijk gehaald wordt.quote:
Doe niet so flauw, joh! Niet iedereen over 1 kam scheren.. En je betrek nu " alle Turken erbij" moet dat nou echt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:25 schreef Nielsch het volgende:
Die Facebook pagina ook. Kankernederlands dit, kankerland dat... Wij turken goed, jullie hollanders dom en fout.
Maar ondertussen wel hier wonen en studeren. WAAROM IN GODSNAAM?
Mijn afkomst is ook Turks. Doe eens niet zo debiel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij schrijft redelijk Nederlands. Hij is een genie onder de Turken. Altijd kijken naar wat theoretisch haalbaar is en wat in de praktijk gehaald wordt.
Ik vraag me alleen af dat als je Nederlands bent, waarom je je dan zo enorm tegen Nederland afzet? En wat vindt je van het feit da die Lesbiennes ondergedoken moeten zitten terwijl zij toch niks aan die situatie kunnen doen? En wat vindt je van het feit dat die Turkse moeder zit te klagen dat het lesbiennes zijn? Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:21 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Mijne ook maar we zijn hele Nederlands en ook hele buitenlanders en niemand die der op wat kan zeggen.
Waar staat jullie er staat alleen wij.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wie zijn "jullie"? Spreek voor jezelf aub
Onze kinderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:28 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ja, en jij bent katholiek. Het mag een wonder heten dat je je niet vergrijpt aan minderjarigen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij schrijft redelijk Nederlands. Hij is een genie onder de Turken. Altijd kijken naar wat theoretisch haalbaar is en wat in de praktijk gehaald wordt.
Voor wie spreek jij? Niet voor mij in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Waar staat jullie er staat alleen wij.
Ik ben een Turk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, en jij bent een fucking domme Nederlander. Houd toch je smoel.
En hij is zelf ook nog enorm homofoob.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en jij bent katholiek. Het mag een wonder heten dat je je niet vergrijpt aan minderjarigen.
Nee, het is niet jouw kind. Het is een Nederlands kind dat valt onder Nederlandse wetten. Wat een hoop Turken daar van denken doet er niet toe.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:28 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Je bevestigt zijn punt aangezien 'mijn afkomst is Turks' ook niet kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mijn afkomst is ook Turks. Doe eens niet zo debiel.
Uit uw toetsenbord heeft zo'n opmerking natuurlijk weinig om het lijf.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:31 schreef ocho het volgende:
Koosvogel je bent ook niet 100%, maar dat is oud nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |