Durf jij dat wel? Het is geen Hollandsche pot.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef sp3c het volgende:
ik ook niet koken vandaag
vraag me af of er een redelijke Surinamer in de buurt zit hier
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Durf jij dat wel? Het is geen Hollandsche pot.
Nog niet voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik krijg nog geen topic gevonden over het nieuwe project van Rob Wijnberg 'De Correspondent'. Is er al een topic over?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik krijg nog geen topic gevonden over het nieuwe project van Rob Wijnberg 'De Correspondent'. Is er al een topic over?
www.corr.esquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:59 schreef sp3c het volgende:
denk het niet
geen idee
nooit van gehoord
go for it
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Ja, is het druk op je zolderkamer met al je vrienden?
Deze was eerder en daar is men ook weer verder gegaan met de discussie:quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan deze gereekst worden alstublieft?
NWS / Conflict in Syrie #21 Met westerse steun en chemishe wapens
NWS / Crisis in Syrië #20 Met westerse steun en chemische wapens?
Hij is ook bezig in het forum over Marianne Vaatstra, vrij smakeloos.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:55 schreef Elfletterig het volgende:
Kan iemand even een klooncheckje op deze user loslaten?
dashung
Iets zegt mij dat dit een oude bekende is. Dat leid ik af uit zijn postgedrag hier: NWS / Groenlinks 8 maanden voor oud en nieuw al op VERBIEDTtour (en de daarop volgende berichten)
Overigens hoeft "etterige elf" niet weggemod te worden hoor. Ik vind het wel aandoenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |