Hij woont er al 9 jaarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:37 schreef niels0 het volgende:
Een turks jochie laten opvoeden door 2 lesbiennes is vragen om problemen.
9 Jaar al? Sorry, had de bron niet gelezen. Ja dan is het wel raar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij woont er al 9 jaarHad al die ophef 9 jaar geleden gemaakt.
Ik denk dat hij zelf over een jaar of 10 op tv verschijnt en zegt dat hij er geen enkel probleem mee had.
Dat dusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Over ejaculatie hoeven ze niet bang te zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:35 schreef tong80 het volgende:
We hopen escalatie te hebben voorkomen.”
En dan komt die 'biologische moeder' ook nog aan het woord bij sbs6 met d'r hysterische geschreeuw in het Turks.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf over een jaar of 10 op tv verschijnt en zegt dat hij er geen enkel probleem mee had.
ik vind dat ook nogal wat. zo'n ventje kan niet kiezen waar hij terecht komt. als de tijd komt dat hij erover na kan denken kan het wel eens een probleem worden als hij niks met "lesbisch" heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:35 schreef tong80 het volgende:
De commotie wordt veroorzaakt door de zaak rond de 9-jarige Yunus die wordt opgevoed door twee lesbische ouders.
Staat ook niet in het artikel, maar was wel gister op tv. Toen hij een paar maanden oud was is hij al weggehaald daar en ondergebracht bij het lesbische stel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
9 Jaar al? Sorry, had de bron niet gelezen. Ja dan is het wel raar.
waar is het feestje ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:45 schreef niels0 het volgende:
Zal me benieuwen hoeveel demonstranten er komen opdagen. Hoop stiekum dat het uit de hand loopt. Ben ik slecht?
Ik hoop in het centrum tussen het winkelend publiek. Ach, heeft de oproerpolitie ook weer wat te doen.quote:
Echt he...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:42 schreef Hyperdude het volgende:
Handig dat ze die dag net ff tijd hebben.
Waarom?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:37 schreef niels0 het volgende:
Een turks jochie laten opvoeden door 2 lesbiennes is vragen om problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |