Wie moet anders betalen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:21 schreef Confetti het volgende:
Maffiapraktijken. Hopelijk breekt er anarchie uit daar.
Dát.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:31 schreef Dagonet het volgende:
EU: All your monies are belong to us.
Zo leggen ze een behoorlijke bom onder de zekerheid van spaartegoeden.
Geloof me, als je het in een oude sok van mij bewaart dan is het ook zo weg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dát.
Geld kan je beter thuis in een oude sok bewaren, als de shit de fan raakt ben je het kwijt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:41 schreef Good_Luck het volgende:
Wat een overdreven actie. Wat is 6,75% nou? Dat is geeneens 10%. Als je dat al niet over hebt voor je land dan heb je daar ook niets te zoeken lijkt mij. Iedereen moet offers leveren dus dit vind ik een goed idee. Misschien een idee om in Nederland dit ook preventief toe te passen zodat we extra geld hebben wanneer de volgende zich aandient?
We kunnen wel wachten tot er iets fout gaat maar dan loop je achter de feiten aan.
Hout verkopen, dat is een goed idee. Men moet inderdaad weer een productieland worden, handel drijven. Zo groeit de economie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:42 schreef MichaelScott het volgende:
Er staan vast wel een paar mooie hoge bomen op Cyprus.
Sorry hoor met dit is nogal dom.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:41 schreef Good_Luck het volgende:
Wat een overdreven actie. Wat is 6,75% nou? Dat is geeneens 10%. Als je dat al niet over hebt voor je land dan heb je daar ook niets te zoeken lijkt mij. Iedereen moet offers leveren dus dit vind ik een goed idee. Misschien een idee om in Nederland dit ook preventief toe te passen zodat we extra geld hebben wanneer de volgende zich aandient?
We kunnen wel wachten tot er iets fout gaat maar dan loop je achter de feiten aan.
Wil je beweren dat het voor de mensen op straat niets uitmaakt of het land daadwerkelijk failliet gaat of dat het land (in jouw woorden "de banken") gered wordt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:44 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Sorry hoor met dit is nogal dom.
in een vrij europa hoort dit gewoon niet te gebeuren. Bovendien help je met het geld niet het land, maar alleen de banken (bankiers) Niemand in cyprus die ook maar iets van onze steun gaat zien hoor.
Jij moet wel een troll zijn. Hoe durven ze zo aan mensen hun geld te zittenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:41 schreef Good_Luck het volgende:
Het komt er op neer dat men nu weer moet betalen voor de fouten van een ander. Dit is gewoon afpakken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Wil je beweren dat het voor de mensen op straat niets uitmaakt of het land daadwerkelijk failliet gaat of dat het land (in jouw woorden "de banken") gered wordt?
Betalen voor de fouten van anderen, dat is al jaren aan de gang hoor. Waarom denk je dat jouw verzekeringspremie een bepaalde hoogte heeft. Denk je niet dat zij de fraude aan jou doorberekenen. Of warenhuizen de diefstal niet in de prijzen verwerken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:55 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat men nu weer moet betalen voor de fouten van een ander. Dit is gewoon afpakken.
Nee, dat heeft de financiele wereld gedaan. Met goedkeuring van de EU weliswaar, maar niettemin.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:31 schreef Dagonet het volgende:
EU: All your monies are belong to us.
Zo leggen ze een behoorlijke bom onder de zekerheid van spaartegoeden.
Dat is natuurlijk iets heel anders. In dit geval zet je geld op je rekening wat van jou is, wat je er ook ten allen tijde af moet kunnen halen als je dat wilt. Hoop dat iedereen in ziet dat je geld dus niet van jou is als het op de bank staat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Betalen voor de fouten van anderen, dat is al jaren aan de gang hoor. Waarom denk je dat jouw verzekeringspremie een bepaalde hoogte heeft. Denk je niet dat zij de fraude aan jou doorberekenen. Of warenhuizen de diefstal niet in de prijzen verwerken?
Het is echt onwaarschijnlijk. Hoelang moet die kut EU met zijn steeds achterlijkere regeltjes nog geaccepteerd worden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:42 schreef Dagonet het volgende:
Wat als ze besluiten dat om Spanje of Italië te redden ze de spaartegoeden uit heel Europa maar moeten aanspreken..
Ehh.. nee. Jij hebt vast niet de voorwaarden van elke bank in NL gelezen? Waarvan het relevante gedeelte bij elke bank hetzelfde is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:08 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk iets heel anders. In dit geval zet je geld op je rekening wat van jou is, wat je er ook ten allen tijde af moet kunnen halen als je dat wilt. Hoop dat iedereen in ziet dat je geld dus niet van jou is als het op de bank staat.
Voorwaarden mogen niet boven de wet staan. En als de wet daarop aangepast hebben alleen om de banken dit voordeel te geven dan klopt er iets niet (maar dat was al duidelijk)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ehh.. nee. Jij hebt vast niet de voorwaarden van elke bank in NL gelezen? Waarvan het relevante gedeelte bij elke bank hetzelfde is.
Ik vind het wel een goede actie. Het overgrote gedeelte van het spaargeld komt van russen, die via cyprus de russische belasting ontduiken. Als dit niet zo gedaan was, dan helpen wij in principe de russische belastingontduikers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |