Mooi gedaan Loqi!!!! En leuk lijstje ook!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:25 schreef Loqi het volgende:
Mijn top 10 van vandaag (morgen issie vast weer anders)
1. Purple beach – Nubar
2. Let’s groove – China glaze
3. Dark lavender - Catrice
4. Short & sassy – China glaze
5. Nfu-oh 56 (over zwart)
6. Nfu-oh 45 (over zwart)
7. Let’s do it in 3D- China glaze
8. Nfu-oh 125
9. Dorothy who? – China glaze
10. Dangerous - P2
Met plaatjes op mn eigen nagels![]()
[ afbeelding ]
Jij ook, de helft van jouw lijstje is mijn wishlistquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mooi gedaan Loqi!!!! En leuk lijstje ook!
Zag er bij jou ook 1 staan die ik nog graag wilquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jij ook, de helft van jouw lijstje is mijn wishlist
Die Illamasque Wink en RBL scrangiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:42 schreef Daph_ het volgende:
Mijn top 10 (van lakken waar ik foto's van heb) op dit moment, in willekeurige volgorde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ManGlaze Matte is Murder
[ afbeelding ]
Illamasqua Wink
[ afbeelding ]
Chanel Gondola
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Never so Evergreen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Orly Pixie Dust
[ afbeelding ]
Kinetics My Blue Heaven
[ afbeelding ]
Models Own Slate Green
[ afbeelding ]
RBL Scrangie
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
Bonus: de favoriet van m'n vriend
[ afbeelding ]
OPI Mediterranean Moonlight
Do not place piczzzzzzquote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:29 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god. Vriendin die nu in de VS zit stuurt me per mail drie foto's door met muurvullende nagellakrekken in de winkel "om de hoek"!! Help!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:29 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god. Vriendin die nu in de VS zit stuurt me per mail drie foto's door met muurvullende nagellakrekken in de winkel "om de hoek"!! Help!
I won'tquote:
Ik heb ook mijn 10 favo's van "op dit moment" gepostquote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:40 schreef tliciouz het volgende:
Geen top 10 voor mij aangezien dat telkens weer wisselt.
Deze prijzen komen heel erg in de buurt:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I won't
Weet iemand wat OPI treatments in de winkel kosten in de VS? Lakken zijn normaal $ 8.50 maar ik wil graag m'n basecoat voorraad aanvullen(ze vroeg of ze dingen mee moest nemen voor me
)
DV8 heb ik niet op voorraad hij komt er wel aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Wat doen jullie met meDie DV8 had anders volgende week de mijne geweest als de groothandel open was geweest
Ik denk dat ik 'm gewoon via een site ga bestellen samen met GR8.
Bubs, heb jij ze?
Ik ga ook een top tientje maken later vandaag
$ 16.50 voor Nail Envy? Dat vind ik toch echt te gortig.. *gaat wéér op zoek naar andere basecoat*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Deze prijzen komen heel erg in de buurt:
http://www.haircareusa.com/opi_nail_treatments.htm
Dat bestaat, oa China Glaze heeft er één, ik geloof dat die Wireless Holographic topcoat heet. Effect is niet zo denderend als je zou denken trouwensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Zou er ook zoiets bestaan als een holo topcoat? Dat zou wel heul tof zijn
Hele swatches:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:49 schreef PeRi het volgende:
Morning ladies! Topic #150 alweer!! Ik was een paar daagjes weg en zo mis je heel wat.
Ik heb geen echte top 10. Wel echt heel tof om het zo bij elkaar te zien in een topic!!
Oh en ik ben echt heel erg afgeknapt op de nieuwe CG collectie na het zien van de swatches van Scrangie.
Daar heb je niet per se gelnagels voor nodig hoor. Als je dit met echte nagels doet, ziet het er veel mooier uit, dan kloppen de verhoudingen tenminste...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:41 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ik vind gelnagels oftewel 'french tips' gewoon het einde bij een meisje en/of vrouw !![]()
Dit soort nagels dus :
[ afbeelding ]
*KWIJL* !!!!![]()
Ik vind ze niet mooi.... Heel misschien Foxy, maar verder is het een heel saaie collectie.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hele swatches:
http://www.vampyvarnish.c(...)010-swatches-review/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |