Niet in de top10 volgorde maar wel mijn tien favo's:
![]()
Van links naar rechts:
OPI DS Royal: Omdat deze perfect kleurt bij mijn favoriete blouse.
Chanel Rouge Noir: Omdat dit de kleur is de mijn nagellakliefde jaren geleden aangewakkerd heeft, en omdat het een van de mooiste kleuren ooit is.
China Glaze Fortune Teller: Omdat het me doet denken aan herfst, open haard, lekker wijntje en een goed boek.
Illamasqua Hectic: Omdat het liefde op het eerste gezicht was, en nog steeds liefde blijft!
OPI DS Mystery: Omdat het een van de kleur is die ik altijd weer pak als ik niet kan kiezen en er iedere keer weer een andere kleur in zie.
![]()
Chanel Vendetta: Omdat deze kleur laat zien hoe mooi paars is.
KOH Jewel: Omdat het een unieke kleur is, en omdat de KOH lakjes het leuks verplakt zijn van allemaal.
Hard Candy Mr Wrong: Omdat alleen al de naam het doet, maar ook op de nagels een bijzonder kleur.
OPI Who the Shrek Are You?: Omdat het toch eigenlijk nergens op slaat om met die snottebel van een Shrek kleur op je nagels rond te gaan lopen als je 18
x2+ bent
Chanel Nouvelle Vague: Omdat dit de zee is, met een wit strand en palmbomen.
![]()
En nog een top drie top coats als bonus:
Toma Jungle Dust: Omdat ik dacht dat het heel iets anders was toen ik deze kleur bestelde maar nu mijn favoriet is.
OPI Top Coat Sugarplum yum: Omdat het echt net is alsof je in de suiker pot hebt gezeten.
Nfu-Oh 51: Omdat ik gewoon heel erg blij ben dat ik deze heb!