Mooi gedaan Loqi!!!! En leuk lijstje ook!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:25 schreef Loqi het volgende:
Mijn top 10 van vandaag (morgen issie vast weer anders)
1. Purple beach – Nubar
2. Let’s groove – China glaze
3. Dark lavender - Catrice
4. Short & sassy – China glaze
5. Nfu-oh 56 (over zwart)
6. Nfu-oh 45 (over zwart)
7. Let’s do it in 3D- China glaze
8. Nfu-oh 125
9. Dorothy who? – China glaze
10. Dangerous - P2
Met plaatjes op mn eigen nagels![]()
[ afbeelding ]
Jij ook, de helft van jouw lijstje is mijn wishlistquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mooi gedaan Loqi!!!! En leuk lijstje ook!
Zag er bij jou ook 1 staan die ik nog graag wilquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jij ook, de helft van jouw lijstje is mijn wishlist
Die Illamasque Wink en RBL scrangiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:42 schreef Daph_ het volgende:
Mijn top 10 (van lakken waar ik foto's van heb) op dit moment, in willekeurige volgorde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ManGlaze Matte is Murder
[ afbeelding ]
Illamasqua Wink
[ afbeelding ]
Chanel Gondola
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Never so Evergreen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
China Glaze Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
Orly Pixie Dust
[ afbeelding ]
Kinetics My Blue Heaven
[ afbeelding ]
Models Own Slate Green
[ afbeelding ]
RBL Scrangie
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
Bonus: de favoriet van m'n vriend
[ afbeelding ]
OPI Mediterranean Moonlight
Do not place piczzzzzzquote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:29 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god. Vriendin die nu in de VS zit stuurt me per mail drie foto's door met muurvullende nagellakrekken in de winkel "om de hoek"!! Help!
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:29 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god. Vriendin die nu in de VS zit stuurt me per mail drie foto's door met muurvullende nagellakrekken in de winkel "om de hoek"!! Help!
I won'tquote:
Ik heb ook mijn 10 favo's van "op dit moment" gepostquote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:40 schreef tliciouz het volgende:
Geen top 10 voor mij aangezien dat telkens weer wisselt.
Deze prijzen komen heel erg in de buurt:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I won't
Weet iemand wat OPI treatments in de winkel kosten in de VS? Lakken zijn normaal $ 8.50 maar ik wil graag m'n basecoat voorraad aanvullen(ze vroeg of ze dingen mee moest nemen voor me
)
DV8 heb ik niet op voorraad hij komt er wel aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Wat doen jullie met meDie DV8 had anders volgende week de mijne geweest als de groothandel open was geweest
Ik denk dat ik 'm gewoon via een site ga bestellen samen met GR8.
Bubs, heb jij ze?
Ik ga ook een top tientje maken later vandaag
$ 16.50 voor Nail Envy? Dat vind ik toch echt te gortig.. *gaat wéér op zoek naar andere basecoat*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Deze prijzen komen heel erg in de buurt:
http://www.haircareusa.com/opi_nail_treatments.htm
Dat bestaat, oa China Glaze heeft er één, ik geloof dat die Wireless Holographic topcoat heet. Effect is niet zo denderend als je zou denken trouwensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Zou er ook zoiets bestaan als een holo topcoat? Dat zou wel heul tof zijn
Hele swatches:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:49 schreef PeRi het volgende:
Morning ladies! Topic #150 alweer!! Ik was een paar daagjes weg en zo mis je heel wat.
Ik heb geen echte top 10. Wel echt heel tof om het zo bij elkaar te zien in een topic!!
Oh en ik ben echt heel erg afgeknapt op de nieuwe CG collectie na het zien van de swatches van Scrangie.
Daar heb je niet per se gelnagels voor nodig hoor. Als je dit met echte nagels doet, ziet het er veel mooier uit, dan kloppen de verhoudingen tenminste...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:41 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ik vind gelnagels oftewel 'french tips' gewoon het einde bij een meisje en/of vrouw !![]()
Dit soort nagels dus :
[ afbeelding ]
*KWIJL* !!!!![]()
Ik vind ze niet mooi.... Heel misschien Foxy, maar verder is het een heel saaie collectie.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hele swatches:
http://www.vampyvarnish.c(...)010-swatches-review/
Ah dat helpt nog beter idd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hele swatches:
Eigenlijk zie ik er best een paar mooie tussen zitten, alleen niet iets wat ik per se moet hebben of wat echt heel erg anders is dan wat ik heb.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hele swatches:
Zou idd kunnen. Gebruik je remover met aceton?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Bah er is een nagel gescheurd![]()
![]()
![]()
Echt raar, ik had vroeger nooit dat mijn nagels aan het scheuren waren. Sinds 2 weken geleden kreeg ik een scheur in mijn wijsvinger en in mijn middelvinger, en vorige week in mijn duim en nu in mijn middelvinger. Ik zit er nou maar aan te denken om alles kort te knippen![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand een idee hoe het kan komen dat nu opeens alles gaat? Misschien omdat ik de laatste tijd veel vaker wissel van nagellak? Eerst liet ik het altijd wel 4 a 5 dagen zitten maar nu wissel ik meestal al om de 2 dagen en soms laat ik het zelfs maar 1 dag zitten omdat andere kleurtjes me zo verleidelijk aankijken
Nee de remover van de etos, die paarse, zonder aceton.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou idd kunnen. Gebruik je remover met aceton?
Die ziet er raar uitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:16 schreef bernies het volgende:
http://cgi.ebay.com/OPI-NEEDLES-HAYSTACK-NAIL-POLISH-RARE-S71-/170485493132?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b1ba2d8c
Pak er maar eens een echt bij en zoek de verschillen!
Het zou mij op zich niet zo heel veel uitmaken, als de kwaliteit goed is en de kleur is zoals ik 'm wil. Moet eerlijk zeggen dat ik het waarschijnlijk toch niet zou zien, hahaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:16 schreef bernies het volgende:
Helaas op eBay is er veel fake OPI te koop!
Een van de duidelijkste voorbeelden (maar er zijn er veeeeeel meer):
http://cgi.ebay.com/OPI-NEEDLES-HAYSTACK-NAIL-POLISH-RARE-S71-/170485493132?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b1ba2d8c
Pak er maar eens een echt bij en zoek de verschillen!
Om te zien of je ook een "bijzondere uitgave" hebt:
http://reviews.ebay.com.a(...)idZ10000000016748144met dank aan het meisje met de mooie nagels van http://www.lacquerized.com
Ik heb zelf ook een paar van deze bijzondere uitgaves, ze lakken prima, mooie kleuren, maar het is natuurlijk niet wat gekocht is. Pas er voor op, en bij twijfel niet doen.
En zoals iemand anders al zei: Jammer dat ze TD aanpakken en niet dit soort verkopers!!
Echte OPI's hebben volgens mij ook een geprint nummer?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die ziet er raar uit
Ik heb dus fake OPI van eBayStaat nummer op geprint. Achja
Ohquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echte OPI's hebben volgens mij ook een geprint nummer?
Ik heb beiden... niet alle flesjes hebben een geprint nummerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:02 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
OhDus niet alleen dat relief nummer? Mijn Ogre-The-Top Blue die ik net binnen krijg heeft geen geprint nummer, die komt van TD..
En om het leuk te houden, picture van m'n nieuwe lakjes..
[ afbeelding ]
Als je een fake en een echte naast elkaar houd zie je gelijk de verschillen! Zit niet alleen in dat nummertje....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb beiden... niet alle flesjes hebben een geprint nummerIk zal ze nog eens goed onder de loep nemen
Behalve waarschijnlijk als je een heel bijzondere moeilijk te krijgen kleur gekocht hebt voor veel geld...dan denk ik niet dat je dit zegt.....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het zou mij op zich niet zo heel veel uitmaken, als de kwaliteit goed is en de kleur is zoals ik 'm wil. Moet eerlijk zeggen dat ik het waarschijnlijk toch niet zou zien, haha
Oh nee, bij een heel duur lakje zou ik er inderdaad echt niet blij van worden hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Behalve waarschijnlijk als je een heel bijzondere moeilijk te krijgen kleur gekocht hebt voor veel geld...dan denk ik niet dat je dit zegt.....
En neem maar van mij aan dat je het ziet als je ze naast elkaar hebt staan.
Ah, wat jammer zeg!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
Mijn mini Shrekjes naar zijn grootje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zonde en jammer zeg!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb ik geen fakersquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Als je een fake en een echte naast elkaar houd zie je gelijk de verschillen! Zit niet alleen in dat nummertje....
Mooi!quote:
Ohnoezquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu ben ik misselijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:27 schreef PartyHardy het volgende:
Ooh wat een mooie lakjes allemaal! Ik wordt er een beetje hebberig van![]()
http://www.handresearch.c(...)derly-patients-2.htm
Die site kwam ik tegen, staan allemaal nagel-aandoeningen op.. wel een beetje vies soms maar vond het ook wel interessant!
quote:
He, kak... da's niet leuk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend pakketje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb ook een fakert!! Uit de swapdoos(nou ja, die voor
uit de vorige swapdoos)
Gelnagels zijn natuurlijk niet per definitie een French tup, dat kan ongeacht of je echte of nepnagels hebt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:41 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ik vind gelnagels oftewel 'french tips' gewoon het einde bij een meisje en/of vrouw !![]()
Dit soort nagels dus :
[ afbeelding ]
*KWIJL* !!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |