Helaas, ze hadden er geen 1 van de 3quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Debsterr; Graag! Ook al hebben ze er eentje maar ofzo, neem maar mee dan regelen we het wel!
Mirjam; Mocht het nog nodig zijn dan hoor je van me.
Superbedankt alvast allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:56 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil dit even met jullie delenMooi verhaal. En geluk enzo liggen dicht bij elkaar. Je kunt er in ieder geval veel lakjes voor kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De post had heel veel moeite met het verzenden van de verdunner, maar niet van een ander nagellakpakje die verzonden is op dinsdag. Bizar. Maar ik heb hem ook gehad SQ, vergeten te zeggen omdat drukte, maar hij staat naast mijquote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 15:24 schreef tanteklara het volgende:
@SQ,
Je mailbox is vol. Ik wilde je een berichtje sturen. Dan maar effe zo.
Ik zat al een dagje in dubio. Normaal bedank ik nogmaals als een pakje aankomt. Maar goed je kent mij niet, dus dan weet je dan niet. En als iets niet aan komt, dat kan allemaal gebeuren. Ik ga er ook niet vanuit dat jij het pakje niet verstuurd heb. Dus dacht ik dan zeg ik maar niks.
En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wat lag vandaag in mijn brievenbus. De verdunner.
SQ, heel hartelijk bedankt voor de moeite die je genomen hebt om het te kopen, organiseren en versturen.
De post heeft echt last gehad van de paasdagen.
SQ, bedankt
Hihi, mooi hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Blue Sparrow
@Partyhardy - Zou er dan toch waarheid in dat spreekwoord zitten?
Dankjewel voor het kijken in elk geval!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helaas, ze hadden er geen 1 van de 3. Sorry!
Iedere kruidvat en trekpleister gewoon, ik denk dat bijna iedereen ook gewoon moet wachten op de nieuwe ladingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 16:09 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Dankjewel voor het kijken in elk geval!
Nog iemand die tips heeft waar ik kan zoeken? Ik woon in de provincie Utrecht![]()
Gaat dus om de nieuwe Catrice lakken.
waar in provincie utrecht? misschien kan ik helpen, ik woon er ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:09 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nog iemand die tips heeft waar ik kan zoeken? Ik woon in de provincie Utrecht![]()
Euuhhhhh.quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 16:49 schreef mirannie het volgende:
Welke plate is dat RenRen??
Ah mooi, die stond al op mijn wishlistquote:
OPI DS Reflection en Gosh Holographic.quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuk RenRenWelke kleuren zijn het?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OPI DS Reflection en Gosh Holographic.
Normaal zijn ze allebei veel meer holo, maar ik doe er altijd een TC overheen omdat ik holo niet mooi vind bij mezelf.
Nah, met een TC vind ik deze kleuren net subtiel genoeg. Ik houd van knalkleuren, maar holo's slaan altijd heel flets uit. En deze zijn in de schaduw opeens helemaal niet holoquote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 16:59 schreef mirannie het volgende:
[..]als je dan toch niet van holo´s houdt, mag je ze best aan mij doneren
Dat is nou net wat ik het nadeel van holo´s vind, hahaquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:01 schreef RenRen- het volgende:
En deze zijn in de schaduw opeens helemaal niet holo
Boeven vangen met lange nagels kan ook inderdaad nadelig zijn, mensen krabben enzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 17:00 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Volgens mij de kortste stompjes hier...maar ja, ik mag niet langer vanwege mijn werk![]()
[afbeelding]
O.P.I. Russian Navy suede
Tsja, smaken verschillenquote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 17:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik het nadeel van holo´s vind, haha
Ha Maria,quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:09 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
leuk, maar je moet wel; voor die velletjes gaan zorgen hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Beutje een terugval gehad wat betreft bijten.
Mijn eerste echte konad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wowquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste echte konad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met Russian Navy wordt het allerkortste stompje nog een plaatje, zo mooi is ie!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:00 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Volgens mij de kortste stompjes hier...maar ja, ik mag niet langer vanwege mijn werk![]()
[ afbeelding ]
O.P.I. Russian Navy suede![]()
Nice!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:40 schreef leonie-89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is nr. 220 Lost in Mud
[ link | afbeelding ]
En dit is nr. 190 Wrapped Around My Finger
Ik heb ook nog nr. 120 Plum Play With Me in mijn collectie
quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 18:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk, maar je moet wel; voor die velletjes gaan zorgen hoor
Is je broek nog wel oke?quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 18:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh wow
[..]
met Russian Navy wordt het allerkortste stompje nog een plaatje, zo mooi is ie!
[..]
Nice!
Ik had vandaag La Girl Rockstar Groupie op naar mijn werk, nu wel wat tipwear jammer genoeg
[afbeelding]
Vanochtend had ik het Vite gedeelte van mijn Seche een 'beetje' overschat, trok mijn spijkerbroek aan en
[afbeelding]
Mooie kleurquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh wow![]()
[..]
[..]
Nice!
Ik had vandaag La Girl Rockstar Groupie op naar mijn werk, nu wel wat tipwear jammer genoeg
[ afbeelding ]
Vanochtend had ik het Vite gedeelte van mijn Seche een 'beetje' overschat, trok mijn spijkerbroek aan en
[ afbeelding ]
Waar in Rotterdam?quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 18:54 schreef Diconnected het volgende:![]()
![]()
Vanmiddag in Rotterdam 3 lakjes gekocht van Catrice! Wild Lilac, Peachy nog wat en Plum nog wat
![]()
Ik stond dus voor het schap daar, meisje stond daar ook met der vriend, ze had een Jade dupe achtig iets op der nagels, had ook 4 kleurtjes in der mandje. Ik moest de lakjes voor der pakken want ze kon der niet bij. Dus als je je aangesproken voelt door dit verhaal, ik was dus dat meisje van 1.86 met de groene jas.
Oh wooh, danhebben ze er daar weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 18:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kruidvat bij de Mediamarkt daar.
Was jij daar met je moeder misschien? Ik heb iemand daar zien staan toen ik er ook was, een blond meisje op hakken samen met dr moeder. Dr moeder zei nog iets van dat ze gisteren kleur ... had gekochtquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:54 schreef Diconnected het volgende:![]()
![]()
Vanmiddag in Rotterdam 3 lakjes gekocht van Catrice! Wild Lilac, Peachy nog wat en Plum nog wat
![]()
Ik stond dus voor het schap daar, meisje stond daar ook met der vriend, ze had een Jade dupe achtig iets op der nagels, had ook 4 kleurtjes in der mandje. Ik moest de lakjes voor der pakken want ze kon der niet bij. Dus als je je aangesproken voelt door dit verhaal, ik was dus dat meisje van 1.86 met de groene jas.
Nice!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:00 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[ afbeelding ]
O.P.I. Russian Navy suede![]()
Toffe kleurtjes!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:40 schreef leonie-89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is nr. 220 Lost in Mud
[ link | afbeelding ]
En dit is nr. 190 Wrapped Around My Finger
Ik heb ook nog nr. 120 Plum Play With Me in mijn collectie
Heh. Veegfail.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh wow![]()
[..]
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is je broek onbeschadigd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer boevenvangsters hier?!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Boeven vangen met lange nagels kan ook inderdaad nadelig zijn, mensen krabben enzoMaar ondanks dat je nagels kort zijn, vind ik ze wel mooi
[..]
Tsja, smaken verschillen
Ik heb nu helaas ook dat een lakje dat ik naar buzzwheedle heb gestuurd maar niet aankomt. En ik had het lakje nog wel in de brievenbus gedaan, dus het paste wel. Stomme TNTquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:27 schreef mirannie het volgende:
De post heeft sowieso nogal moeite met alles wat in een flesje verstuurd wordt volgens mij... 1 lakje dat ik geruild had is nooit aangekomen en een lakje dat ik moest ontvangen duurde maar liefst anderhalve week. De overige 4 ruilingen zijn gelukkig tot op heden goed gegaan.
Gaaf kleurtjequote:
Ds + Konad=quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste echte konad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik voel me er zo lullig over!! Maar ja, kan er niks aan doen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb nu helaas ook dat een lakje dat ik naar buzzwheedle heb gestuurd maar niet aankomt. En ik had het lakje nog wel in de brievenbus gedaan, dus het paste wel. Stomme TNT
Ik zat ook zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooie kleur![]()
wat een ravage!![]()
zonde zeg
In het echt is ie paarser en als je in heel fel licht staat dan is ie heeel mooi, zie je echt de paarse basis en dan zie je ook dat de glitters 'hoger' liggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik probeer al minder te bijten, maar dan worden de velletjes erger en kan ik er niet meer van af blijven en dan val ik weer terug, dus het is een beetje een lastige opgave.
[..]
Is je broek nog wel oke?
Wel m ooi kleurtje
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:43 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kim, leuke bestelling
Had je bij TD besteld? Zo ja, waarom niet meteen 9? Das het maximale in een flat rate pakketje![]()
Als ik daar weer durf te bestellen ben ik wel weer even verder denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:49 schreef Linnie20v het volgende:
Dat was je laatste keer, dat weet je toch he?
De volgende keer ga je net zo lang door met swatches zoeken tot je er 9 hebt hahaha!!! FAIL
Dat is geen grapjeghehe
Ooh jeeeeejquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:49 schreef babyfeet het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik geslaagd ben voor mijn trouwjurk![]()
in een keer had er 6 gepast en de eerste is het geworden ben helemaal blij
en het is zo moeilijk om mijn mond te houden![]()
hij is zo mooi
ik heb m naar hetzelfde adres gestuurd als de turned up turquoise, die is toen toch wel goed aangekomen? Raar!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:40 schreef PeRi het volgende:
Ik heb weer 3 lakjes van mn Catrice lijst kunnen schrappen. Eentje met MissJ geswapt en 2 gescoord
. Lost in Mud, I sea You en Sold Out For Ever
.
Plus; de nieuwe lading komt woensdagavond binnen, dus donderdagmiddag staan ze in de winkel en ik ben daar dan ook.
Ik heb mn verdunner ook nog niet binnen trouwens.
mijn schraper heeft volgens mij ook eerst een wereldreis gemaakt alvorens bij peri aan te komen, dus ik ga er vanuit dat het vast nog helemaal goed komtquote:Op zondag 11 april 2010 00:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb m naar hetzelfde adres gestuurd als de turned up turquoise, die is toen toch wel goed aangekomen? Raar!
k;alkda I has.quote:Op zondag 11 april 2010 @ 00:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb m naar hetzelfde adres gestuurd als de turned up turquoise, die is toen toch wel goed aangekomen? Raar!
mja, wie woont er dan ook in zo'n oordquote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn schraper heeft volgens mij ook eerst een wereldreis gemaakt alvorens bij peri aan te komen, dus ik ga er vanuit dat het vast nog helemaal goed komt
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Ik kon geen 9 kleuren bedenken die ik echt mooi vond, daarom heb ik er geen 9 besteld
.
heb je iets vaneen zalfje om ze te laten helen? Ik heb zelf Eerste hulp balsem van Chi. Dat is voor kleine wondjes, en ruikt ook iets menthol, kruiderig. Dat zal het genezingsproces wel versnellen bovendien zal het niet lekker smakenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik probeer al minder te bijten, maar dan worden de velletjes erger en kan ik er niet meer van af blijven en dan val ik weer terug, dus het is een beetje een lastige opgave.
[..]
Is je broek nog wel oke?
Wel m ooi kleurtje
Vorige keer ging het prima ja. Ik begrijp er echt niks van. De post doet het de laatste tijd echt niet goedquote:Op zondag 11 april 2010 00:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha geweldig! Eat that stupid Douglasquote:Op zondag 11 april 2010 10:21 schreef Juud- het volgende:
Ik heb gisteren Catrice-I Scream Peach en I sea You gekochtSold oud forever was indd overal sold out. Ik stond daarna even bij de Douglas voor een nieuwe mascara en daar zag ik Orange Fizz van Chanel staan, dus ik stond er zo'n beetje naar te kijken. Komt er een verkoopster naar me toe: "mooi he, en helemaal niet duur ook, ongeveer 20,-'. Dus ik..
vind je dat niet duur? "Nee voor zo'n unieke kleur niet!". En toen trok ik I Scream Peach uit mn tas en toen wist ze even niet hoe ze het had. Haha
2 laagjes, en het komt idd door de TC dat ie wat lichter wordt. De TC is wat melkachtig zeg maar.quote:Op zondag 11 april 2010 10:21 schreef Juud- het volgende:
Hoeveel laagjes van Clayton heb je daar op puckz? Bij mij valt -ie nl iets donkerder uit dan bij jou.. of komt dat door de foto/de topcoat?
Ik heb gisteren Catrice-I Scream Peach en I sea You gekochtSold oud forever was indd overal sold out. Ik stond daarna even bij de Douglas voor een nieuwe mascara en daar zag ik Orange Fizz van Chanel staan, dus ik stond er zo'n beetje naar te kijken. Komt er een verkoopster naar me toe: "mooi he, en helemaal niet duur ook, ongeveer 20,-'. Dus ik..
vind je dat niet duur? "Nee voor zo'n unieke kleur niet!". En toen trok ik I Scream Peach uit mn tas en toen wist ze even niet hoe ze het had. Haha
quote:Op zondag 11 april 2010 10:21 schreef Juud- het volgende:
Hoeveel laagjes van Clayton heb je daar op puckz? Bij mij valt -ie nl iets donkerder uit dan bij jou.. of komt dat door de foto/de topcoat?
Ik had nog nagellak van 6 jaar oud met brokjes en sliertjes in mijn makeup tas zitten. Ik moet even rustig warmdraaienquote:Op zondag 11 april 2010 06:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat? Je kon niet meer kleuren bedenken die je mooi vond? Dan vind ik je echt super knap, daar maak ik een dansje voor --->
Hahaha, vandaar!!quote:Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had nog nagellak van 6 jaar oud met brokjes en sliertjes in mijn makeup tas zitten. Ik moet even rustig warmdraaien.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had nog nagellak van 6 jaar oud met brokjes en sliertjes in mijn makeup tas zitten. Ik moet even rustig warmdraaien.
Gebruik die fles remover eens om je nagelriemen te poetsenquote:Op zondag 11 april 2010 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice scream peach!
met nageaapte striper ding van liizle
Ik heb gisteren alles opnieuw gelakt, maar ik zit nu al te twijfelen of ik alles eraf ga halen om er weer een andere kleur op te doenquote:Op zondag 11 april 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin te werken maar ben ondertussen de hele tijd aan het denken welk lakje ik straks op ga doen, hoe ik 'm op ga doen (french of helemaal e.d.) en met welke plate en lak ik ga stempelen.
Herkenbaar of moet ik nu echt naar Nagellak rehab?
... Niets helends, ik heb Lemony flutter. Waar krijg je dat spul dan?quote:Op zondag 11 april 2010 @ 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je iets vaneen zalfje om ze te laten helen? Ik heb zelf Eerste hulp balsem van Chi. Dat is voor kleine wondjes, en ruikt ook iets menthol, kruiderig. Dat zal het genezingsproces wel versnellen bovendien zal het niet lekker smaken
Dat moest ik nog doenquote:Op zondag 11 april 2010 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gebruik die fles remover eens om je nagelriemen te poetsen![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alles opnieuw gelakt, maar ik zit nu al te twijfelen of ik alles eraf ga halen om er weer een andere kleur op te doen.
http://www.chi.nl/waar/verkooppunten/chinlplaats.htmlquote:Op zondag 11 april 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Niets helends, ik heb Lemony flutter. Waar krijg je dat spul dan?
Het punt is van viessmakende dingenDan kan ik mijn boterham op school niet meer eten
Daarom ben ik ooit gestopt met bite-x.
Gewoon doenquote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alles opnieuw gelakt, maar ik zit nu al te twijfelen of ik alles eraf ga halen om er weer een andere kleur op te doen.
Ik doe het soms ook wel 2 keer per dag hoor. Gewoon lekker doen.quote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al mijn nagels zijn gekortwiekt. En nu lakken
quote:Op zondag 11 april 2010 13:35 schreef RenRen- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al mijn nagels zijn gekortwiekt. En nu lakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Catrice lakjes zien er leuk uit!
Alleen je leest van die wisselende verhalen....maar nu heb ik dus een vraagje hierover.
Ik wil een klein nagellak pakketje samenstellen met remover, top en base coat, wat nagellakjes en een vijl.
Ik ga voor een vriendin nagellak kopen als cadeautje voor haar verjaardag, maar ze weet dus helemaal niets van nagellak. Maar is Catrice een lak die je aan iemand kan geven zonder te moeten verdunnen enz...?
of zouden jullie een ander merk aanraden? Ik zat ook te denken aan wat CG lakjes maar ze wil graag een mooie mintgroene/ jade lak en toen dacht ik dus aan Sold out for ever (en vind het dan leuk om lakjes van 1 merk te kopen, anders ziet het er zo rommelig uit).
quote:Op zondag 11 april 2010 13:35 schreef RenRen- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op zondag 11 april 2010 14:02 schreef miss--moana het volgende:
[..]Ik denk dat Catrice een prima beginners lakje is. het lakt makkelijk, en kost verder weinig onderhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Catrice lakjes zien er leuk uit!
Alleen je leest van die wisselende verhalen....maar nu heb ik dus een vraagje hierover.
Ik wil een klein nagellak pakketje samenstellen met remover, top en base coat, wat nagellakjes en een vijl.
Ik ga voor een vriendin nagellak kopen als cadeautje voor haar verjaardag, maar ze weet dus helemaal niets van nagellak. Maar is Catrice een lak die je aan iemand kan geven zonder te moeten verdunnen enz...?
of zouden jullie een ander merk aanraden? Ik zat ook te denken aan wat CG lakjes maar ze wil graag een mooie mintgroene/ jade lak en toen dacht ik dus aan Sold out for ever (en vind het dan leuk om lakjes van 1 merk te kopen, anders ziet het er zo rommelig uit).
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op zondag 11 april 2010 14:08 schreef Guess. het volgende:
[..]Dat argument werkt vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack Russels hebben ook van dat soort haar
![]()
Het gaat Sold Out Forever worden, met een konadje...weet nog niet welke.
@miss-moana: Ik vind de Catrice lakjes wel lekker lakken en ook al lak je een beetje ongelijk ze vloeien wel mooi glad uit.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zondag 11 april 2010 14:37 schreef tliciouz het volgende:
Oh god, kijk eens wat ik nu naar mijn email gestuurd krijg!*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal zo even swatches maken van m'n nieuwe Catrice lakjes
En voor de gene die vroeg of ik blond haar had en hakken en met m'n moeder was...Nee dat was ik niet. Ik heb bruin haar en draag geen hakken.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Keken de mensen niet raar naar je?quote:Op zondag 11 april 2010 15:07 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze OMG. Beetje onduidelijke foto, maar gistermiddag gemaakt bij de tramhalte.
Oh god, kijk eens wat ik nu naar mijn email gestuurd krijg!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&
Heb net even zitten prutsen met konad en blijkbaar is konad met meerdere kleuren tegelijk helemaal niet zo moeilijk. Aangezien ik op elke nagel een ander plaatje had en ik morgen op mijn werk er niet mee aan mag komen helaas, heb ik het er maar weer afgehaald, maar morgen avond even nieuwe doen en dan komt er wel een foto.
Wel de nagels van mijn dochter nog even gedaan. Die begint deze week met een project over holbewoners, haha, dus iets wat enigzins bijpassend is gemaakt. Foto zo even uploaden![]()
Oh wauw! Dat ziet er echt gaaf uit!!quote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Catrice Sold Out Forever en Plum Play with Me, om en om gestempeld. De lak stempeld OK maar je moet wel snel zijn en geen fijne figuurtjes uitkiezen.
[ afbeelding ]
Ik vind het leukquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Catrice Sold Out Forever en Plum Play with Me, om en om gestempeld. De lak stempeld OK maar je moet wel snel zijn en geen fijne figuurtjes uitkiezen.
[ afbeelding ]
Oh god, kijk eens wat ik nu naar mijn email gestuurd krijg!wtf is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ach wat liefquote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
De holbewoner mani van mijn dochter
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zat alleen, maar zat wel recht tegen over m'n werk.quote:
Hahaha, ja, ze zei echt zo: zo doe jij dat toch altijd mam?quote:Op zondag 11 april 2010 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ach wat lief
ze leert ook al poseren met een flesje lak
Leuke kleuren bij elkaarquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Echt leukquote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zondag 11 april 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuke kleuren bij elkaar
[..]
Echt leukHahaha, het is zondag, dan is mijn creativiteit in woorden ook soms ver te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh god, kijk eens wat ik nu naar mijn email gestuurd krijg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze mail had ik vanmorgen dus ook! Hahaha
Ik ben er helemaal niet bij vandaag. Zo zou ik zweren dat ik al eerder gereageerd had vandaag, maar dat was dus niet zo.quote:Op zondag 11 april 2010 16:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, het is zondag, dan is mijn creativiteit in woorden ook soms ver te zoeken
welke is die helemaal rechtse?quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
In Etten-Leur bij de Trekpleister hadden ze alles nog!
[ afbeelding ]
1 lakje voor in het swaptopic
London's Weather Forecast!quote:
Huh? LWF?quote:Op zondag 11 april 2010 16:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
London's Weather Forecast!
Heb trouwens de tip gebruikt van wit papiertje voor de flitser houden en het werkt
Gisteren stond 1 lade open van mijn Helmer met de Color Club enzo, blijkt dat papa erin heeft gekeken, komt hij later vragen 'Sodeju, zit elk laatje zo vol'
Op mijn beeldscherm is hij gewoon grijsquote:Op zondag 11 april 2010 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Huh? LWF?hij lijkt niet grijs maar Lavendelkleurig zo op de foto
Volgende weke misschien eens langsgaanquote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
hij is hier haske paarsquote:Op zondag 11 april 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm is hij gewoon grijs
dan werkt dat papiertje voor de flitser toch niet zo goed![]()
Mooie lila, heb je niet de verkeerde naam?quote:Op zondag 11 april 2010 @ 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2010 17:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooie lila, heb je niet de verkeerde naam?
mjha ruffian inspired is het ook meerquote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
Een Ruffian zou ik het niet noemen eigenlijkMaar wel mooi om te zien dat de Catrice erg goed dekt!
En je lakt erg netjes en mooie nagelriemen
Ik zit toevallig net op Sparkling*nails op Ebay te kijken en daar hebben ze Zoyaquote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef mirannie het volgende:
Iemand enig idee waar ik Zoya lakjes kan kopen?? Of verstuurt www.zoya.com gewoon internationaal??
TYquote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net op Sparkling*nails op Ebay te kijken en daar hebben ze Zoya![]()
http://stores.ebay.com/sparklingnailsbyjewels
Helaas hebben ze maar 3 van de 6 zoya´s die ik wil... is verzendkosten technisch niet zo heel voordelig dan.quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net op Sparkling*nails op Ebay te kijken en daar hebben ze Zoya![]()
http://stores.ebay.com/sparklingnailsbyjewels
Als je haar een berichtje stuurt met de lakjes die je wilt hebben, dan bestelt ze ze voor jequote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helaas hebben ze maar 3 van de 6 zoya´s die ik wil... is verzendkosten technisch niet zo heel voordelig dan.
Oh echt??quote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je haar een berichtje stuurt met de lakjes die je wilt hebben, dan bestelt ze ze voor je
Oeh, wat een mooie kleur rood!quote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
Drie foto's, omdat ik niet kan kiezen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat schattigquote:
Oeh, pretty!! (love holo's)quote:Op zondag 11 april 2010 21:45 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze 2nite![]()
clean up moet nog even wat beter![]()
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond geen puf gehad om swatches en een nieuwe mani te doen. Maar gelukkig ben ik morgen vrij (op ziekenhuisbezoek na), dus tijd zat
Hihi, heb ik ook steeds. Dacht zelfs dat het fout stond in eht swapdoostopicquote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??
Ja, klopt. Maar destijds toen ik me aanmeldde hier, had ik te snel getypt en te enthousiast gedaan. Dus geen spelfauten gecontroleerdquote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??
Oeh nicequote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
-knip-
je nagels zien er goed uit, en mooie warme kleurquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cute!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
lost in mud, kleur komt niet overeen,' t is kunstlicht
[ afbeelding ]Met sterretjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Schlecker houdt volgens mij helemaal op te bestaanquote:Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje wat niet helemaal ontopic is, maar misschien dat iemand me toch wil helpen.
Ik heb pas ontdekt dat ze bij de Slecker super fijne mascara hebben,(een gele met erop: Wow effect, van het merk [B]asic) Nu gaat de enige slecker die hier in de buurt zit weg en ze krijgen dus geen nieuwe meer binnen.
Misschien dat iemand die in de buurt woont van een slecker die voor mij 2 zou willen meenemen en opsturen?Dan ben ik je heel dankbaar! PM maar even
quote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met sterretjesja van Dollar nail art, ik ga er zeker weer bestellen, zo vreselijk leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind catrice trouwens erg fijn lakken (lost in mud) die andere weet ik nog niet![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
[ afbeelding ]MOOI!!! Je nieuwe tats bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleurtje lak vind ik mwah maar dat is ws omdat de kleur niet echt overeenkomt met de werkelijkheid.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Is alles duurder?quote:Op maandag 12 april 2010 @ 09:43 schreef Daph_ het volgende:
En nogmaals dank ladies
Zag net op TD dat ook Essie duurder is gewordenNu $ 8 ipv $ 4!!!
$ 8 is echt TE veel gewoon!quote:Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Daph_ het volgende:
En nogmaals dank ladies
Ik vind wel dat Essie niet zo een klein beetje omhoog gegaan is ook!quote:Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Daph_ het volgende:
En nogmaals dank ladies
Dat las ik net idd ook op MUA. Zonde, want $8 vind ik 't echt niet waardquote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef Linnie20v het volgende:
Op andere etailers is Essie ook 8 dollar. Dus denk dat dit Essie's eigen wens is...
Dan zou ik het zelfs gewoon in de winkel gaan kopenquote:Op maandag 12 april 2010 @ 10:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat las ik net idd ook op MUA. Zonde, want $8 vind ik 't echt niet waardDat is nog meer dan OPI DS!
Lekker tacky, lijkt een beetje op mijn maniquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhh superleuk!quote:
[ afbeelding ]Oh wat zijn ze mooi gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
disclaimer
mooi, en zeker voor de eerste keerquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste echte konad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so cutequote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
leuk zijn ze, die plate moet ik ook eens gebruikenquote:
[ afbeelding ]noteert,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lost in mud, staat op lijstje
Die poesjes omg!!!quote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef buzzwheedle het volgende:
hier nog wat mani s van de afgelopen dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door RenRen- op 12-04-2010 11:28:56 ]
Oooooooooohhhhhhhquote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Celine Bugiba
details weergeven 11 apr. (2 dagen geleden)
Hello My Dear
How are you? I saw your profile today at(www.lacquerized.com) and feel like contacting you.I feel we may become matches.() is my contact. Kindly make a contact if you are interested.so that I can give you my picture for you to know who i am.
My name is Celine.I will appreciate it if you give a good responds.
Thanks and remain blessed.
(Remeber the distance,colour or age does not matter but love matters alot in life)
Celine..
mja, ik moet gewoon weer ff buffen, ik ben er verder namelijk wel helemaal wild van. Bling!quote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef buzzwheedle het volgende:
thnx dames, ben ook wel blij met de poesjes![]()
@SQ zonde he van die chrome en al die metallic achtige lakjes, daarom gebruik ik die meestal voor het stempelen
Wat is buffen eigenlijk?quote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, ik moet gewoon weer ff buffen, ik ben er verder namelijk wel helemaal wild van. Bling!
Wauw, wat leuk allemaal zeg!quote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
buffen, polijsten, hoe je het wil noemen, doe je met zo'n vierstappenvijlquote:Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat is buffen eigenlijk?En waar doe je dat mee?
Muh!quote:Op maandag 12 april 2010 11:55 schreef MissJ het volgende:
ik heb vandaag een nagel(lak)baaldag!![]()
![]()
Gisteravond 2nite opgedaan (zonder basecoat want dat lakt kut met die cg holo's) en gewoon nu al elke vinger een stukje gechipt![]()
Ook denk ik dat die Orly bonder niet zo tof is voor mijn nagels, want sinds ik die gebruik nu al de 3e nagel die scheurtIk denk dat ik ze vanavond maar allemaal zo kort ga wieken en dan voorlopig even verharder gebruiken en geen bonder meer (die doe ik dan wel alleen als ik de lak langer dan 1 dag wil laten zitten).
yep, verharder (maar dan wel 1 zonder formyhalyde nog wat, 1 die je volgens mij gewoon altijd kan dragen) of rigdefiller van Etos.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Muh!
Doe je er normaal verharder onder dan?
A. A.quote:Op maandag 12 april 2010 @ 12:18 schreef Lindytje het volgende:
@Kleintje: gave tat's!!!
@Buzzwheedle: wat een toffe mani's, die katjes zijn echt briljant!!
@SQ: Chrome is wel heel mooi, oneffenheden of niet!
@RenRen: mooi kleurtje blauw, welke is dat? En ik hoop dat je moeder snel mag!
Dat is shit zeg! Hoop dat het verdwenen pakje weer terecht komt en dat voor het gebroken lakje wat geregeld kan wordenquote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Argh vorige week 2 kneuspakketjes1 gebroken lakje en een pakketje dat verdwenen is daar baal ik zo van
Niet van mezelf maar van klanten, het wordt allemaal wel netjes opgelost maar gewoon vervelend.quote:Op maandag 12 april 2010 12:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is shit zeg! Hoop dat het verdwenen pakje weer terecht komt en dat voor het gebroken lakje wat geregeld kan worden
Ah, dat, haha... ik heb zo'n vijl, maar er staan geen nummertjes op. Die ik hiervoor had, had dat wel. Is irritant en ben bang dat ik anders mijn nagels verniel met deze vijl...quote:Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buffen, polijsten, hoe je het wil noemen, doe je met zo'n vierstappenvijl
Je kan ook voelen met je vinger waar je moet beginnenquote:Op maandag 12 april 2010 13:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, dat, haha... ik heb zo'n vijl, maar er staan geen nummertjes op. Die ik hiervoor had, had dat wel. Is irritant en ben bang dat ik anders mijn nagels verniel met deze vijl...
Da's inderdaad wel een nadeel jaquote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef buzzwheedle het volgende:
even voelen met je vingers, de grofste gebruik je eerst en dan zo door tot de fijnste.
gaan je nagels lekker glimmen (alleen bij mij glijdt de nagellak er dan bijna af)
Is die zo rozequote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Krijg net China Glaze Poetic lakje binnen en een mini Matte MagicMeteen geprobeerd, natuurlijk.
[ afbeelding ]
Volledig dekkend in 1 laagje
Oh, heerlijk lakken he, die chromes! Je bent echt binnen een minuut ready to goquote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Krijg net China Glaze Poetic lakje binnen en een mini Matte MagicMeteen geprobeerd, natuurlijk.
[ afbeelding ]
Love themquote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, heerlijk lakken he, die chromes! Je bent echt binnen een minuut ready to go
quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw stuk voor stuk allemaal cute! Van iedereen trouwens weer mooie nageltjes!quote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Glitters kunnen echt bizar chippen soms, dat klopt!
Kreeg net een telefoontje van Randstad over die sollicitatie van vrijdag. Ben uiteraard afgewezen, mijn ambitie zou te hoog liggen voor die functie
op dit moment heb ik veel over hoor, voor een baanquote:Op maandag 12 april 2010 15:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat een flauwekul reden. Nouja, zo leuk was het daar toch niet geweest als je had moeten werken met zo'n rare griet
Dat vind ik altijd zo'n onzinnige reden. Echt gewoon omdat ze niks anders kunnen verzinnen...quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Kreeg net een telefoontje van Randstad over die sollicitatie van vrijdag. Ben uiteraard afgewezen, mijn ambitie zou te hoog liggen voor die functie
Oh geloof me, ik heb vrijwel alle redenen al een keer gehad!quote:Op maandag 12 april 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzinnige reden. Echt gewoon omdat ze niks anders kunnen verzinnen...
quote:Op maandag 12 april 2010 @ 11:23 schreef RenRen- het volgende:
Buzz, die katjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn arme nageltjes.Zeker mijn pinken, zijn helemaal tot het roze afgebroken. Ik ben nu maar weer constant aan het smeren met nagelverharder en heb de rest van mijn nagels ook maarwat korter gevijld om ze langer te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus. Mijn moeder heeft -iets- aan haar duim, al jaren, en ze kan geen flessen meer opendraaien, maar wat het is weten we niet, dus gaan ze een kijkoperatie doen.quote:Op maandag 12 april 2010 @ 14:52 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
?? Heb ik denk ik gemist, maar is er iets met je moeder?
quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maandag is ze weer op kantoor zag ik in de planning.quote:
Dan pas, crapquote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maandag is ze weer op kantoor zag ik in de planning.
Oooh WAAAAR in Den Haag?quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Diconnected het volgende:
Net nog 2 kleurtjes catrice gescoord in den haag! vanavond swatches ervan, zit nu op mobiel
Heb je niet aangegeven dat het zeer waarschijnlijk geen objectief gesprek was door die tuthola die je kende?quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Pffffftquote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
PeRi, je verdunners zijn weer thuis... de adressticker had losgelaten![]()
Ik ga het opnieuw posten!
Ja, heb het erbij gezegd, dan weten ze dat bij randstad iigquote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je niet aangegeven dat het zeer waarschijnlijk geen objectief gesprek was door die tuthola die je kende?.
[..]
Pffffft!!!
Ach, je bent in ieder geval volhardend!quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef PeRi het volgende:
Mooie blauw Ren_Ren! Buzzwheedle ook lekker bezig geweest deze week! En die van SQ is sjiek!
Ik heb 1 Catrice gescoord vanmiddag, From Dusk till Dawn! LOVE! Stond een meisje voor me, die pakte de laatste I Scream Peach (die wil ik niet
) en vroeg wanneer nieuwe voorraad kwam, morgen dus. 3x raden wie er morgen ook staat..
. Ik moet er nog 3
.
HA zij heeft dus nooit meer een sollicitatiegesprek te voeren voor het bedrijf iigquote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, heb het erbij gezegd, dan weten ze dat bij randstad iig
Het is een nuttige invulling van mn pauze, ik wil altijd naar buiten (drukte ontvluchten) maar het komt er niet vaak van. Nu heb ik een redenquote:Op maandag 12 april 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval volhardend!
Misschien komen we elkaar deze keer wel tegenquote:Op maandag 12 april 2010 @ 16:49 schreef PeRi het volgende:
Mooie blauw Ren_Ren! Buzzwheedle ook lekker bezig geweest deze week! En die van SQ is sjiek!
Ik heb 1 Catrice gescoord vanmiddag, From Dusk till Dawn! LOVE! Stond een meisje voor me, die pakte de laatste I Scream Peach (die wil ik niet
) en vroeg wanneer nieuwe voorraad kwam, morgen dus. 3x raden wie er morgen ook staat..
. Ik moet er nog 3
.
Yep die in het centrum, tegenover de Donner, bij Mediamarkt/Bramquote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar deze keer wel tegenIn het centrum?
Dankje!Het is die snkr ook heeft geswatcht. Veel mooier natuurlij.
Supertof!quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon eigen nagels, ik verveelde me.Leuk topic!
Hij is cool, maar hij heet toch Kaleidoscope him out?quote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef Starstruck het volgende:
Ik heb er een nieuwe liefde bij en hij heet Him Out.
[ afbeelding ]
Ik heb hem eigenlijk al best lang maar heb hem nog nooit op gehad omdat ik hem toch te heftig vond.
But I love him.
Tof! Mooie nagels ook!quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon eigen nagels, ik verveelde me.Leuk topic!
Afgekort Him Out!quote:Op maandag 12 april 2010 18:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is cool, maar hij heet toch Kaleidoscope him out?
Ow dat wist ik ook niet maar hij is wel mooiquote:Op maandag 12 april 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Afgekort Him Out!zo zeg ik het ook altijd
![]()
ow ja, dat vroeg ik, dank je!quote:Op maandag 12 april 2010 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Voor die gene die vroeg welke kruidvat in den haag.. het was die in de fahrenheitstraat!
tis een beetje een kleur alsof je hebt vastgezeten in een achterstequote:Op maandag 12 april 2010 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MOOI!!! Je nieuwe tats bedoel ik
Kleurtje lak vind ik mwah maar dat is ws omdat de kleur niet echt overeenkomt met de werkelijkheid.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ degene die vroeg naar betekenis: ze hebben idd een betekenis, maar daarnaast zijn ze ook gewoon heel erg mooi
"zwaluwen koesteren hoop, het klavertje voor geluk, de kroon staat voor wie ik ben en de bloesem omdat ik in de bloei van mijn leven ben"
Anyway, ik net lekker werken ik denk verrek wat voelt mijn nagels vreemdis mijn middelvinger eraf gevallen in mijn tas, en ik heb t niet eens gemerkt
![]()
straks ff een nieuwe zetten en lakken maar ik weet echt niet meer welk kleurtje ik op wil![]()
Dat klinkt heel apart.quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
Anyway, ik net lekker werken ik denk verrek wat voelt mijn nagels vreemdis mijn middelvinger eraf gevallen in mijn tas, en ik heb t niet eens gemerkt
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
*knip*
![]()
straks ff een nieuwe zetten en lakken maar ik weet echt niet meer welk kleurtje ik op wil
quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
quote:
Yep, heb het gewoon net als de vorige keer gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik dacht hetzelfde!!
@Burdie wel primer gebruikt?
Dat ja.quote:Op maandag 12 april 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Afgekort Him Out!zo zeg ik het ook altijd
![]()
Jamaarja je was nu ook alleen maar de randjes aan het opvullen, dan heb je al die fases niet nodig lijkt me.quote:Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep, heb het gewoon net als de vorige keer gedaan.
Enig verschilletje: vorige keer heb ik die 3 verschillende lagen gebruikt (basisgel, bouwgel, verzegelingsgel) en nu alles met 1-fase-gel, en de lagen wat minder dik gemaakt (en minder lagen op elkaar, ik heb ze nu niet 'gebouwd')
Erm... bij opvullen vijl ik alle gel eraf, en doe ik alles netjes laagje voor laagje opnieuwquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaarja je was nu ook alleen maar de randjes aan het opvullen, dan heb je al die fases niet nodig lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |