Ik zit toevallig net op Sparkling*nails op Ebay te kijken en daar hebben ze Zoyaquote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef mirannie het volgende:
Iemand enig idee waar ik Zoya lakjes kan kopen?? Of verstuurt www.zoya.com gewoon internationaal??
TYquote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net op Sparkling*nails op Ebay te kijken en daar hebben ze Zoya![]()
http://stores.ebay.com/sparklingnailsbyjewels
Helaas hebben ze maar 3 van de 6 zoya´s die ik wil... is verzendkosten technisch niet zo heel voordelig dan.quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net op Sparkling*nails op Ebay te kijken en daar hebben ze Zoya![]()
http://stores.ebay.com/sparklingnailsbyjewels
Als je haar een berichtje stuurt met de lakjes die je wilt hebben, dan bestelt ze ze voor jequote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helaas hebben ze maar 3 van de 6 zoya´s die ik wil... is verzendkosten technisch niet zo heel voordelig dan.
Oh echt??quote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je haar een berichtje stuurt met de lakjes die je wilt hebben, dan bestelt ze ze voor je
Oeh, wat een mooie kleur rood!quote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
Drie foto's, omdat ik niet kan kiezen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat schattigquote:
Oeh, pretty!! (love holo's)quote:Op zondag 11 april 2010 21:45 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze 2nite![]()
clean up moet nog even wat beter![]()
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond geen puf gehad om swatches en een nieuwe mani te doen. Maar gelukkig ben ik morgen vrij (op ziekenhuisbezoek na), dus tijd zat
Hihi, heb ik ook steeds. Dacht zelfs dat het fout stond in eht swapdoostopicquote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??
Ja, klopt. Maar destijds toen ik me aanmeldde hier, had ik te snel getypt en te enthousiast gedaan. Dus geen spelfauten gecontroleerdquote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??
Oeh nicequote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
-knip-
je nagels zien er goed uit, en mooie warme kleurquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cute!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
lost in mud, kleur komt niet overeen,' t is kunstlicht
[ afbeelding ]Met sterretjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Schlecker houdt volgens mij helemaal op te bestaanquote:Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje wat niet helemaal ontopic is, maar misschien dat iemand me toch wil helpen.
Ik heb pas ontdekt dat ze bij de Slecker super fijne mascara hebben,(een gele met erop: Wow effect, van het merk [B]asic) Nu gaat de enige slecker die hier in de buurt zit weg en ze krijgen dus geen nieuwe meer binnen.
Misschien dat iemand die in de buurt woont van een slecker die voor mij 2 zou willen meenemen en opsturen?Dan ben ik je heel dankbaar! PM maar even
quote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met sterretjesja van Dollar nail art, ik ga er zeker weer bestellen, zo vreselijk leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind catrice trouwens erg fijn lakken (lost in mud) die andere weet ik nog niet![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
lost in mud, kleur komt niet overeen,' t is kunstlicht
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |