Oeh, pretty!! (love holo's)quote:Op zondag 11 april 2010 21:45 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze 2nite
clean up moet nog even wat beter

Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond geen puf gehad om swatches en een nieuwe mani te doen. Maar gelukkig ben ik morgen vrij (op ziekenhuisbezoek na), dus tijd zat

Hihi, heb ik ook steeds. Dacht zelfs dat het fout stond in eht swapdoostopicquote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??

Ja, klopt. Maar destijds toen ik me aanmeldde hier, had ik te snel getypt en te enthousiast gedaan. Dus geen spelfauten gecontroleerdquote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??
 . Zit te denken om ook een andere nick te maken
. Zit te denken om ook een andere nick te maken  

Oeh nicequote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
Drie foto's, omdat ik niet kan kiezen:
-knip-
 . *noteert op lijstje*
. *noteert op lijstje*   .
.

je nagels zien er goed uit, en mooie warme kleurquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
Drie foto's, omdat ik niet kan kiezen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

cute!quote:

Dan ben ik je heel dankbaar! PM maar even
  Dan ben ik je heel dankbaar! PM maar even  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 11 april 2010 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
lost in mud, kleur komt niet overeen,' t is kunstlicht
[ afbeelding ]Met sterretjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys

Schlecker houdt volgens mij helemaal op te bestaanquote:Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje wat niet helemaal ontopic is, maar misschien dat iemand me toch wil helpen.
Ik heb pas ontdekt dat ze bij de Slecker super fijne mascara hebben,(een gele met erop: Wow effect, van het merk [B]asic) Nu gaat de enige slecker die hier in de buurt zit weg en ze krijgen dus geen nieuwe meer binnen.
Misschien dat iemand die in de buurt woont van een slecker die voor mij 2 zou willen meenemen en opsturen?Dan ben ik je heel dankbaar! PM maar even

quote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met sterretjesja van Dollar nail art, ik ga er zeker weer bestellen, zo vreselijk leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind catrice trouwens erg fijn lakken (lost in mud) die andere weet ik nog niet

Heb nu Clay-ton op (Geen foto want geen licht
 Heb nu Clay-ton op (Geen foto want geen licht  ), maar afgezien van een veegfail van mijn kant was het echt prima om mee te lakken. Hoefde amper bij te werken ook.
), maar afgezien van een veegfail van mijn kant was het echt prima om mee te lakken. Hoefde amper bij te werken ook.  

quote:Op zondag 11 april 2010 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
lost in mud, kleur komt niet overeen,' t is kunstlicht
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |