quote:Op zondag 11 april 2010 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
lost in mud, kleur komt niet overeen,' t is kunstlicht
[ afbeelding ]MOOI!!! Je nieuwe tats bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleurtje lak vind ik mwah maar dat is ws omdat de kleur niet echt overeenkomt met de werkelijkheid.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Is alles duurder?quote:Op maandag 12 april 2010 @ 09:43 schreef Daph_ het volgende:
En nogmaals dank ladies
Zag net op TD dat ook Essie duurder is gewordenNu $ 8 ipv $ 4!!!
$ 8 is echt TE veel gewoon!quote:Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Daph_ het volgende:
En nogmaals dank ladies
Ik vind wel dat Essie niet zo een klein beetje omhoog gegaan is ook!quote:Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Daph_ het volgende:
En nogmaals dank ladies
Dat las ik net idd ook op MUA. Zonde, want $8 vind ik 't echt niet waardquote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef Linnie20v het volgende:
Op andere etailers is Essie ook 8 dollar. Dus denk dat dit Essie's eigen wens is...
Dan zou ik het zelfs gewoon in de winkel gaan kopenquote:Op maandag 12 april 2010 @ 10:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat las ik net idd ook op MUA. Zonde, want $8 vind ik 't echt niet waardDat is nog meer dan OPI DS!
Lekker tacky, lijkt een beetje op mijn maniquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Catrice Sold Out Forever en Plum Play with Me, om en om gestempeld. De lak stempeld OK maar je moet wel snel zijn en geen fijne figuurtjes uitkiezen.
[ afbeelding ]
Ohhhh superleuk!quote:
[ afbeelding ]Oh wat zijn ze mooi gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
disclaimer
mooi, en zeker voor de eerste keerquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Beutje een terugval gehad wat betreft bijten.
Mijn eerste echte konad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so cutequote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
De holbewoner mani van mijn dochter
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
leuk zijn ze, die plate moet ik ook eens gebruikenquote:
[ afbeelding ]noteert,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lost in mud, staat op lijstje
Die poesjes omg!!!quote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef buzzwheedle het volgende:
hier nog wat mani s van de afgelopen dagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door RenRen- op 12-04-2010 11:28:56 ]
Oooooooooohhhhhhhquote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Celine Bugiba
details weergeven 11 apr. (2 dagen geleden)
Hello My Dear
How are you? I saw your profile today at(www.lacquerized.com) and feel like contacting you.I feel we may become matches.() is my contact. Kindly make a contact if you are interested.so that I can give you my picture for you to know who i am.
My name is Celine.I will appreciate it if you give a good responds.
Thanks and remain blessed.
(Remeber the distance,colour or age does not matter but love matters alot in life)
Celine..
mja, ik moet gewoon weer ff buffen, ik ben er verder namelijk wel helemaal wild van. Bling!quote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef buzzwheedle het volgende:
thnx dames, ben ook wel blij met de poesjes![]()
@SQ zonde he van die chrome en al die metallic achtige lakjes, daarom gebruik ik die meestal voor het stempelen
Wat is buffen eigenlijk?quote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, ik moet gewoon weer ff buffen, ik ben er verder namelijk wel helemaal wild van. Bling!
Wauw, wat leuk allemaal zeg!quote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
buffen, polijsten, hoe je het wil noemen, doe je met zo'n vierstappenvijlquote:Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat is buffen eigenlijk?En waar doe je dat mee?
Muh!quote:Op maandag 12 april 2010 11:55 schreef MissJ het volgende:
ik heb vandaag een nagel(lak)baaldag!![]()
![]()
Gisteravond 2nite opgedaan (zonder basecoat want dat lakt kut met die cg holo's) en gewoon nu al elke vinger een stukje gechipt![]()
Ook denk ik dat die Orly bonder niet zo tof is voor mijn nagels, want sinds ik die gebruik nu al de 3e nagel die scheurtIk denk dat ik ze vanavond maar allemaal zo kort ga wieken en dan voorlopig even verharder gebruiken en geen bonder meer (die doe ik dan wel alleen als ik de lak langer dan 1 dag wil laten zitten).
yep, verharder (maar dan wel 1 zonder formyhalyde nog wat, 1 die je volgens mij gewoon altijd kan dragen) of rigdefiller van Etos.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Muh!
Doe je er normaal verharder onder dan?
A. A.quote:Op maandag 12 april 2010 @ 12:18 schreef Lindytje het volgende:
@Kleintje: gave tat's!!!
@Buzzwheedle: wat een toffe mani's, die katjes zijn echt briljant!!
@SQ: Chrome is wel heel mooi, oneffenheden of niet!
@RenRen: mooi kleurtje blauw, welke is dat? En ik hoop dat je moeder snel mag!
Dat is shit zeg! Hoop dat het verdwenen pakje weer terecht komt en dat voor het gebroken lakje wat geregeld kan wordenquote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Argh vorige week 2 kneuspakketjes1 gebroken lakje en een pakketje dat verdwenen is daar baal ik zo van
Niet van mezelf maar van klanten, het wordt allemaal wel netjes opgelost maar gewoon vervelend.quote:Op maandag 12 april 2010 12:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is shit zeg! Hoop dat het verdwenen pakje weer terecht komt en dat voor het gebroken lakje wat geregeld kan worden
Ah, dat, haha... ik heb zo'n vijl, maar er staan geen nummertjes op. Die ik hiervoor had, had dat wel. Is irritant en ben bang dat ik anders mijn nagels verniel met deze vijl...quote:Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buffen, polijsten, hoe je het wil noemen, doe je met zo'n vierstappenvijl
Je kan ook voelen met je vinger waar je moet beginnenquote:Op maandag 12 april 2010 13:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, dat, haha... ik heb zo'n vijl, maar er staan geen nummertjes op. Die ik hiervoor had, had dat wel. Is irritant en ben bang dat ik anders mijn nagels verniel met deze vijl...
Da's inderdaad wel een nadeel jaquote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef buzzwheedle het volgende:
even voelen met je vingers, de grofste gebruik je eerst en dan zo door tot de fijnste.
gaan je nagels lekker glimmen (alleen bij mij glijdt de nagellak er dan bijna af)
Is die zo rozequote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Krijg net China Glaze Poetic lakje binnen en een mini Matte MagicMeteen geprobeerd, natuurlijk.
[ afbeelding ]
Volledig dekkend in 1 laagje
Oh, heerlijk lakken he, die chromes! Je bent echt binnen een minuut ready to goquote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Krijg net China Glaze Poetic lakje binnen en een mini Matte MagicMeteen geprobeerd, natuurlijk.
[ afbeelding ]
Love themquote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, heerlijk lakken he, die chromes! Je bent echt binnen een minuut ready to go
quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw stuk voor stuk allemaal cute! Van iedereen trouwens weer mooie nageltjes!quote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Glitters kunnen echt bizar chippen soms, dat klopt!
Kreeg net een telefoontje van Randstad over die sollicitatie van vrijdag. Ben uiteraard afgewezen, mijn ambitie zou te hoog liggen voor die functie
op dit moment heb ik veel over hoor, voor een baanquote:Op maandag 12 april 2010 15:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat een flauwekul reden. Nouja, zo leuk was het daar toch niet geweest als je had moeten werken met zo'n rare griet
Dat vind ik altijd zo'n onzinnige reden. Echt gewoon omdat ze niks anders kunnen verzinnen...quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Kreeg net een telefoontje van Randstad over die sollicitatie van vrijdag. Ben uiteraard afgewezen, mijn ambitie zou te hoog liggen voor die functie
Oh geloof me, ik heb vrijwel alle redenen al een keer gehad!quote:Op maandag 12 april 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzinnige reden. Echt gewoon omdat ze niks anders kunnen verzinnen...
quote:Op maandag 12 april 2010 @ 11:23 schreef RenRen- het volgende:
Buzz, die katjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn arme nageltjes.Zeker mijn pinken, zijn helemaal tot het roze afgebroken. Ik ben nu maar weer constant aan het smeren met nagelverharder en heb de rest van mijn nagels ook maarwat korter gevijld om ze langer te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus. Mijn moeder heeft -iets- aan haar duim, al jaren, en ze kan geen flessen meer opendraaien, maar wat het is weten we niet, dus gaan ze een kijkoperatie doen.quote:Op maandag 12 april 2010 @ 14:52 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
?? Heb ik denk ik gemist, maar is er iets met je moeder?
quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maandag is ze weer op kantoor zag ik in de planning.quote:
Dan pas, crapquote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maandag is ze weer op kantoor zag ik in de planning.
Oooh WAAAAR in Den Haag?quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Diconnected het volgende:
Net nog 2 kleurtjes catrice gescoord in den haag! vanavond swatches ervan, zit nu op mobiel
Heb je niet aangegeven dat het zeer waarschijnlijk geen objectief gesprek was door die tuthola die je kende?quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Pffffftquote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
PeRi, je verdunners zijn weer thuis... de adressticker had losgelaten![]()
Ik ga het opnieuw posten!
Ja, heb het erbij gezegd, dan weten ze dat bij randstad iigquote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je niet aangegeven dat het zeer waarschijnlijk geen objectief gesprek was door die tuthola die je kende?.
[..]
Pffffft!!!
Ach, je bent in ieder geval volhardend!quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef PeRi het volgende:
Mooie blauw Ren_Ren! Buzzwheedle ook lekker bezig geweest deze week! En die van SQ is sjiek!
Ik heb 1 Catrice gescoord vanmiddag, From Dusk till Dawn! LOVE! Stond een meisje voor me, die pakte de laatste I Scream Peach (die wil ik niet
) en vroeg wanneer nieuwe voorraad kwam, morgen dus. 3x raden wie er morgen ook staat..
. Ik moet er nog 3
.
HA zij heeft dus nooit meer een sollicitatiegesprek te voeren voor het bedrijf iigquote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, heb het erbij gezegd, dan weten ze dat bij randstad iig
Het is een nuttige invulling van mn pauze, ik wil altijd naar buiten (drukte ontvluchten) maar het komt er niet vaak van. Nu heb ik een redenquote:Op maandag 12 april 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval volhardend!
Misschien komen we elkaar deze keer wel tegenquote:Op maandag 12 april 2010 @ 16:49 schreef PeRi het volgende:
Mooie blauw Ren_Ren! Buzzwheedle ook lekker bezig geweest deze week! En die van SQ is sjiek!
Ik heb 1 Catrice gescoord vanmiddag, From Dusk till Dawn! LOVE! Stond een meisje voor me, die pakte de laatste I Scream Peach (die wil ik niet
) en vroeg wanneer nieuwe voorraad kwam, morgen dus. 3x raden wie er morgen ook staat..
. Ik moet er nog 3
.
Yep die in het centrum, tegenover de Donner, bij Mediamarkt/Bramquote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar deze keer wel tegenIn het centrum?
Dankje!Het is die snkr ook heeft geswatcht. Veel mooier natuurlij.
Supertof!quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon eigen nagels, ik verveelde me.Leuk topic!
Hij is cool, maar hij heet toch Kaleidoscope him out?quote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef Starstruck het volgende:
Ik heb er een nieuwe liefde bij en hij heet Him Out.
[ afbeelding ]
Ik heb hem eigenlijk al best lang maar heb hem nog nooit op gehad omdat ik hem toch te heftig vond.
But I love him.
Tof! Mooie nagels ook!quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon eigen nagels, ik verveelde me.Leuk topic!
Afgekort Him Out!quote:Op maandag 12 april 2010 18:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is cool, maar hij heet toch Kaleidoscope him out?
Ow dat wist ik ook niet maar hij is wel mooiquote:Op maandag 12 april 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Afgekort Him Out!zo zeg ik het ook altijd
![]()
ow ja, dat vroeg ik, dank je!quote:Op maandag 12 april 2010 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Voor die gene die vroeg welke kruidvat in den haag.. het was die in de fahrenheitstraat!
tis een beetje een kleur alsof je hebt vastgezeten in een achterstequote:Op maandag 12 april 2010 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MOOI!!! Je nieuwe tats bedoel ik
Kleurtje lak vind ik mwah maar dat is ws omdat de kleur niet echt overeenkomt met de werkelijkheid.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ degene die vroeg naar betekenis: ze hebben idd een betekenis, maar daarnaast zijn ze ook gewoon heel erg mooi
"zwaluwen koesteren hoop, het klavertje voor geluk, de kroon staat voor wie ik ben en de bloesem omdat ik in de bloei van mijn leven ben"
Anyway, ik net lekker werken ik denk verrek wat voelt mijn nagels vreemdis mijn middelvinger eraf gevallen in mijn tas, en ik heb t niet eens gemerkt
![]()
straks ff een nieuwe zetten en lakken maar ik weet echt niet meer welk kleurtje ik op wil![]()
Dat klinkt heel apart.quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
Anyway, ik net lekker werken ik denk verrek wat voelt mijn nagels vreemdis mijn middelvinger eraf gevallen in mijn tas, en ik heb t niet eens gemerkt
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
*knip*
![]()
straks ff een nieuwe zetten en lakken maar ik weet echt niet meer welk kleurtje ik op wil
quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
quote:
Yep, heb het gewoon net als de vorige keer gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik dacht hetzelfde!!
@Burdie wel primer gebruikt?
Dat ja.quote:Op maandag 12 april 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Afgekort Him Out!zo zeg ik het ook altijd
![]()
Jamaarja je was nu ook alleen maar de randjes aan het opvullen, dan heb je al die fases niet nodig lijkt me.quote:Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep, heb het gewoon net als de vorige keer gedaan.
Enig verschilletje: vorige keer heb ik die 3 verschillende lagen gebruikt (basisgel, bouwgel, verzegelingsgel) en nu alles met 1-fase-gel, en de lagen wat minder dik gemaakt (en minder lagen op elkaar, ik heb ze nu niet 'gebouwd')
Erm... bij opvullen vijl ik alle gel eraf, en doe ik alles netjes laagje voor laagje opnieuwquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaarja je was nu ook alleen maar de randjes aan het opvullen, dan heb je al die fases niet nodig lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |