quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Glitters kunnen echt bizar chippen soms, dat klopt!
Kreeg net een telefoontje van Randstad over die sollicitatie van vrijdag. Ben uiteraard afgewezen, mijn ambitie zou te hoog liggen voor die functie
op dit moment heb ik veel over hoor, voor een baanquote:Op maandag 12 april 2010 15:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat een flauwekul reden. Nouja, zo leuk was het daar toch niet geweest als je had moeten werken met zo'n rare griet
Dat vind ik altijd zo'n onzinnige reden. Echt gewoon omdat ze niks anders kunnen verzinnen...quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Kreeg net een telefoontje van Randstad over die sollicitatie van vrijdag. Ben uiteraard afgewezen, mijn ambitie zou te hoog liggen voor die functie
Oh geloof me, ik heb vrijwel alle redenen al een keer gehad!quote:Op maandag 12 april 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzinnige reden. Echt gewoon omdat ze niks anders kunnen verzinnen...
quote:Op maandag 12 april 2010 @ 11:23 schreef RenRen- het volgende:
Buzz, die katjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn arme nageltjes.Zeker mijn pinken, zijn helemaal tot het roze afgebroken. Ik ben nu maar weer constant aan het smeren met nagelverharder en heb de rest van mijn nagels ook maarwat korter gevijld om ze langer te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus. Mijn moeder heeft -iets- aan haar duim, al jaren, en ze kan geen flessen meer opendraaien, maar wat het is weten we niet, dus gaan ze een kijkoperatie doen.quote:Op maandag 12 april 2010 @ 14:52 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
?? Heb ik denk ik gemist, maar is er iets met je moeder?
quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Maandag is ze weer op kantoor zag ik in de planning.quote:
Dan pas, crapquote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maandag is ze weer op kantoor zag ik in de planning.
Oooh WAAAAR in Den Haag?quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Diconnected het volgende:
Net nog 2 kleurtjes catrice gescoord in den haag! vanavond swatches ervan, zit nu op mobiel
Heb je niet aangegeven dat het zeer waarschijnlijk geen objectief gesprek was door die tuthola die je kende?quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Pffffftquote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
PeRi, je verdunners zijn weer thuis... de adressticker had losgelaten![]()
Ik ga het opnieuw posten!
Ja, heb het erbij gezegd, dan weten ze dat bij randstad iigquote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je niet aangegeven dat het zeer waarschijnlijk geen objectief gesprek was door die tuthola die je kende?.
[..]
Pffffft!!!
Ach, je bent in ieder geval volhardend!quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef PeRi het volgende:
Mooie blauw Ren_Ren! Buzzwheedle ook lekker bezig geweest deze week! En die van SQ is sjiek!
Ik heb 1 Catrice gescoord vanmiddag, From Dusk till Dawn! LOVE! Stond een meisje voor me, die pakte de laatste I Scream Peach (die wil ik niet
) en vroeg wanneer nieuwe voorraad kwam, morgen dus. 3x raden wie er morgen ook staat..
. Ik moet er nog 3
.
HA zij heeft dus nooit meer een sollicitatiegesprek te voeren voor het bedrijf iigquote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, heb het erbij gezegd, dan weten ze dat bij randstad iig
Het is een nuttige invulling van mn pauze, ik wil altijd naar buiten (drukte ontvluchten) maar het komt er niet vaak van. Nu heb ik een redenquote:Op maandag 12 april 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, je bent in ieder geval volhardend!
Misschien komen we elkaar deze keer wel tegenquote:Op maandag 12 april 2010 @ 16:49 schreef PeRi het volgende:
Mooie blauw Ren_Ren! Buzzwheedle ook lekker bezig geweest deze week! En die van SQ is sjiek!
Ik heb 1 Catrice gescoord vanmiddag, From Dusk till Dawn! LOVE! Stond een meisje voor me, die pakte de laatste I Scream Peach (die wil ik niet
) en vroeg wanneer nieuwe voorraad kwam, morgen dus. 3x raden wie er morgen ook staat..
. Ik moet er nog 3
.
Yep die in het centrum, tegenover de Donner, bij Mediamarkt/Bramquote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar deze keer wel tegenIn het centrum?
Dankje!Het is die snkr ook heeft geswatcht. Veel mooier natuurlij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |