Supertof!quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon eigen nagels, ik verveelde me.Leuk topic!
Hij is cool, maar hij heet toch Kaleidoscope him out?quote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef Starstruck het volgende:
Ik heb er een nieuwe liefde bij en hij heet Him Out.
[ afbeelding ]
Ik heb hem eigenlijk al best lang maar heb hem nog nooit op gehad omdat ik hem toch te heftig vond.
But I love him.
Tof! Mooie nagels ook!quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef iSuuz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon eigen nagels, ik verveelde me.Leuk topic!
Afgekort Him Out!quote:Op maandag 12 april 2010 18:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is cool, maar hij heet toch Kaleidoscope him out?
Ow dat wist ik ook niet maar hij is wel mooiquote:Op maandag 12 april 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Afgekort Him Out!zo zeg ik het ook altijd
![]()
ow ja, dat vroeg ik, dank je!quote:Op maandag 12 april 2010 19:38 schreef Diconnected het volgende:
Voor die gene die vroeg welke kruidvat in den haag.. het was die in de fahrenheitstraat!
tis een beetje een kleur alsof je hebt vastgezeten in een achterstequote:Op maandag 12 april 2010 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MOOI!!! Je nieuwe tats bedoel ik
Kleurtje lak vind ik mwah maar dat is ws omdat de kleur niet echt overeenkomt met de werkelijkheid.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ degene die vroeg naar betekenis: ze hebben idd een betekenis, maar daarnaast zijn ze ook gewoon heel erg mooi
"zwaluwen koesteren hoop, het klavertje voor geluk, de kroon staat voor wie ik ben en de bloesem omdat ik in de bloei van mijn leven ben"
Anyway, ik net lekker werken ik denk verrek wat voelt mijn nagels vreemdis mijn middelvinger eraf gevallen in mijn tas, en ik heb t niet eens gemerkt
![]()
straks ff een nieuwe zetten en lakken maar ik weet echt niet meer welk kleurtje ik op wil![]()
Dat klinkt heel apart.quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
Anyway, ik net lekker werken ik denk verrek wat voelt mijn nagels vreemdis mijn middelvinger eraf gevallen in mijn tas, en ik heb t niet eens gemerkt
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
*knip*
![]()
straks ff een nieuwe zetten en lakken maar ik weet echt niet meer welk kleurtje ik op wil
quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
quote:
Yep, heb het gewoon net als de vorige keer gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik dacht hetzelfde!!
@Burdie wel primer gebruikt?
Dat ja.quote:Op maandag 12 april 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Afgekort Him Out!zo zeg ik het ook altijd
![]()
Jamaarja je was nu ook alleen maar de randjes aan het opvullen, dan heb je al die fases niet nodig lijkt me.quote:Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep, heb het gewoon net als de vorige keer gedaan.
Enig verschilletje: vorige keer heb ik die 3 verschillende lagen gebruikt (basisgel, bouwgel, verzegelingsgel) en nu alles met 1-fase-gel, en de lagen wat minder dik gemaakt (en minder lagen op elkaar, ik heb ze nu niet 'gebouwd')
Erm... bij opvullen vijl ik alle gel eraf, en doe ik alles netjes laagje voor laagje opnieuwquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaarja je was nu ook alleen maar de randjes aan het opvullen, dan heb je al die fases niet nodig lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |