leuk, maar je moet wel; voor die velletjes gaan zorgen hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Beutje een terugval gehad wat betreft bijten.
Mijn eerste echte konad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wowquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste echte konad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met Russian Navy wordt het allerkortste stompje nog een plaatje, zo mooi is ie!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:00 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Volgens mij de kortste stompjes hier...maar ja, ik mag niet langer vanwege mijn werk![]()
[ afbeelding ]
O.P.I. Russian Navy suede![]()
Nice!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:40 schreef leonie-89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is nr. 220 Lost in Mud
[ link | afbeelding ]
En dit is nr. 190 Wrapped Around My Finger
Ik heb ook nog nr. 120 Plum Play With Me in mijn collectie
quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 18:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk, maar je moet wel; voor die velletjes gaan zorgen hoor
Is je broek nog wel oke?quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 18:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh wow
[..]
met Russian Navy wordt het allerkortste stompje nog een plaatje, zo mooi is ie!
[..]
Nice!
Ik had vandaag La Girl Rockstar Groupie op naar mijn werk, nu wel wat tipwear jammer genoeg
[afbeelding]
Vanochtend had ik het Vite gedeelte van mijn Seche een 'beetje' overschat, trok mijn spijkerbroek aan en
[afbeelding]
Mooie kleurquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh wow![]()
[..]
[..]
Nice!
Ik had vandaag La Girl Rockstar Groupie op naar mijn werk, nu wel wat tipwear jammer genoeg
[ afbeelding ]
Vanochtend had ik het Vite gedeelte van mijn Seche een 'beetje' overschat, trok mijn spijkerbroek aan en
[ afbeelding ]
Waar in Rotterdam?quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 18:54 schreef Diconnected het volgende:![]()
![]()
Vanmiddag in Rotterdam 3 lakjes gekocht van Catrice! Wild Lilac, Peachy nog wat en Plum nog wat
![]()
Ik stond dus voor het schap daar, meisje stond daar ook met der vriend, ze had een Jade dupe achtig iets op der nagels, had ook 4 kleurtjes in der mandje. Ik moest de lakjes voor der pakken want ze kon der niet bij. Dus als je je aangesproken voelt door dit verhaal, ik was dus dat meisje van 1.86 met de groene jas.
Oh wooh, danhebben ze er daar weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 @ 18:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kruidvat bij de Mediamarkt daar.
Was jij daar met je moeder misschien? Ik heb iemand daar zien staan toen ik er ook was, een blond meisje op hakken samen met dr moeder. Dr moeder zei nog iets van dat ze gisteren kleur ... had gekochtquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:54 schreef Diconnected het volgende:![]()
![]()
Vanmiddag in Rotterdam 3 lakjes gekocht van Catrice! Wild Lilac, Peachy nog wat en Plum nog wat
![]()
Ik stond dus voor het schap daar, meisje stond daar ook met der vriend, ze had een Jade dupe achtig iets op der nagels, had ook 4 kleurtjes in der mandje. Ik moest de lakjes voor der pakken want ze kon der niet bij. Dus als je je aangesproken voelt door dit verhaal, ik was dus dat meisje van 1.86 met de groene jas.
Nice!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:00 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Volgens mij de kortste stompjes hier...maar ja, ik mag niet langer vanwege mijn werk![]()
[ afbeelding ]
O.P.I. Russian Navy suede![]()
Toffe kleurtjes!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:40 schreef leonie-89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is nr. 220 Lost in Mud
[ link | afbeelding ]
En dit is nr. 190 Wrapped Around My Finger
Ik heb ook nog nr. 120 Plum Play With Me in mijn collectie
Heh. Veegfail.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh wow![]()
[..]
[..]
Nice!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is je broek onbeschadigd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer boevenvangsters hier?!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Boeven vangen met lange nagels kan ook inderdaad nadelig zijn, mensen krabben enzoMaar ondanks dat je nagels kort zijn, vind ik ze wel mooi
[..]
Tsja, smaken verschillen
Ik heb nu helaas ook dat een lakje dat ik naar buzzwheedle heb gestuurd maar niet aankomt. En ik had het lakje nog wel in de brievenbus gedaan, dus het paste wel. Stomme TNTquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:27 schreef mirannie het volgende:
De post heeft sowieso nogal moeite met alles wat in een flesje verstuurd wordt volgens mij... 1 lakje dat ik geruild had is nooit aangekomen en een lakje dat ik moest ontvangen duurde maar liefst anderhalve week. De overige 4 ruilingen zijn gelukkig tot op heden goed gegaan.
Gaaf kleurtjequote:
Ds + Konad=quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
Mijn eerste echte konad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik voel me er zo lullig over!! Maar ja, kan er niks aan doen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb nu helaas ook dat een lakje dat ik naar buzzwheedle heb gestuurd maar niet aankomt. En ik had het lakje nog wel in de brievenbus gedaan, dus het paste wel. Stomme TNT
Ik zat ook zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooie kleur![]()
wat een ravage!![]()
zonde zeg
In het echt is ie paarser en als je in heel fel licht staat dan is ie heeel mooi, zie je echt de paarse basis en dan zie je ook dat de glitters 'hoger' liggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik probeer al minder te bijten, maar dan worden de velletjes erger en kan ik er niet meer van af blijven en dan val ik weer terug, dus het is een beetje een lastige opgave.
[..]
Is je broek nog wel oke?
Wel m ooi kleurtje
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:43 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kim, leuke bestelling
Had je bij TD besteld? Zo ja, waarom niet meteen 9? Das het maximale in een flat rate pakketje![]()
Als ik daar weer durf te bestellen ben ik wel weer even verder denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:49 schreef Linnie20v het volgende:
Dat was je laatste keer, dat weet je toch he?
De volgende keer ga je net zo lang door met swatches zoeken tot je er 9 hebt hahaha!!! FAIL
Dat is geen grapjeghehe
Ooh jeeeeejquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:49 schreef babyfeet het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik geslaagd ben voor mijn trouwjurk![]()
in een keer had er 6 gepast en de eerste is het geworden ben helemaal blij
en het is zo moeilijk om mijn mond te houden![]()
hij is zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |