Hahaha, vandaar!!quote:Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had nog nagellak van 6 jaar oud met brokjes en sliertjes in mijn makeup tas zitten. Ik moet even rustig warmdraaien.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had nog nagellak van 6 jaar oud met brokjes en sliertjes in mijn makeup tas zitten. Ik moet even rustig warmdraaien.
Gebruik die fles remover eens om je nagelriemen te poetsenquote:Op zondag 11 april 2010 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice scream peach!
met nageaapte striper ding van liizle
Ik heb gisteren alles opnieuw gelakt, maar ik zit nu al te twijfelen of ik alles eraf ga halen om er weer een andere kleur op te doenquote:Op zondag 11 april 2010 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin te werken maar ben ondertussen de hele tijd aan het denken welk lakje ik straks op ga doen, hoe ik 'm op ga doen (french of helemaal e.d.) en met welke plate en lak ik ga stempelen.
Herkenbaar of moet ik nu echt naar Nagellak rehab?
... Niets helends, ik heb Lemony flutter. Waar krijg je dat spul dan?quote:Op zondag 11 april 2010 @ 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je iets vaneen zalfje om ze te laten helen? Ik heb zelf Eerste hulp balsem van Chi. Dat is voor kleine wondjes, en ruikt ook iets menthol, kruiderig. Dat zal het genezingsproces wel versnellen bovendien zal het niet lekker smaken
Dat moest ik nog doenquote:Op zondag 11 april 2010 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gebruik die fles remover eens om je nagelriemen te poetsen![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alles opnieuw gelakt, maar ik zit nu al te twijfelen of ik alles eraf ga halen om er weer een andere kleur op te doen.
http://www.chi.nl/waar/verkooppunten/chinlplaats.htmlquote:Op zondag 11 april 2010 11:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
... Niets helends, ik heb Lemony flutter. Waar krijg je dat spul dan?
Het punt is van viessmakende dingenDan kan ik mijn boterham op school niet meer eten
Daarom ben ik ooit gestopt met bite-x.
Gewoon doenquote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alles opnieuw gelakt, maar ik zit nu al te twijfelen of ik alles eraf ga halen om er weer een andere kleur op te doen.
Ik doe het soms ook wel 2 keer per dag hoor. Gewoon lekker doen.quote:Op zondag 11 april 2010 11:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al mijn nagels zijn gekortwiekt. En nu lakken
quote:Op zondag 11 april 2010 13:35 schreef RenRen- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al mijn nagels zijn gekortwiekt. En nu lakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Catrice lakjes zien er leuk uit!
Alleen je leest van die wisselende verhalen....maar nu heb ik dus een vraagje hierover.
Ik wil een klein nagellak pakketje samenstellen met remover, top en base coat, wat nagellakjes en een vijl.
Ik ga voor een vriendin nagellak kopen als cadeautje voor haar verjaardag, maar ze weet dus helemaal niets van nagellak. Maar is Catrice een lak die je aan iemand kan geven zonder te moeten verdunnen enz...?
of zouden jullie een ander merk aanraden? Ik zat ook te denken aan wat CG lakjes maar ze wil graag een mooie mintgroene/ jade lak en toen dacht ik dus aan Sold out for ever (en vind het dan leuk om lakjes van 1 merk te kopen, anders ziet het er zo rommelig uit).
quote:Op zondag 11 april 2010 13:35 schreef RenRen- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op zondag 11 april 2010 14:02 schreef miss--moana het volgende:
[..]Ik denk dat Catrice een prima beginners lakje is. het lakt makkelijk, en kost verder weinig onderhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Catrice lakjes zien er leuk uit!
Alleen je leest van die wisselende verhalen....maar nu heb ik dus een vraagje hierover.
Ik wil een klein nagellak pakketje samenstellen met remover, top en base coat, wat nagellakjes en een vijl.
Ik ga voor een vriendin nagellak kopen als cadeautje voor haar verjaardag, maar ze weet dus helemaal niets van nagellak. Maar is Catrice een lak die je aan iemand kan geven zonder te moeten verdunnen enz...?
of zouden jullie een ander merk aanraden? Ik zat ook te denken aan wat CG lakjes maar ze wil graag een mooie mintgroene/ jade lak en toen dacht ik dus aan Sold out for ever (en vind het dan leuk om lakjes van 1 merk te kopen, anders ziet het er zo rommelig uit).
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op zondag 11 april 2010 14:08 schreef Guess. het volgende:
[..]Dat argument werkt vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack Russels hebben ook van dat soort haar
![]()
Het gaat Sold Out Forever worden, met een konadje...weet nog niet welke.
@miss-moana: Ik vind de Catrice lakjes wel lekker lakken en ook al lak je een beetje ongelijk ze vloeien wel mooi glad uit.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zondag 11 april 2010 14:37 schreef tliciouz het volgende:
Oh god, kijk eens wat ik nu naar mijn email gestuurd krijg!*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal zo even swatches maken van m'n nieuwe Catrice lakjes
En voor de gene die vroeg of ik blond haar had en hakken en met m'n moeder was...Nee dat was ik niet. Ik heb bruin haar en draag geen hakken.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Keken de mensen niet raar naar je?quote:Op zondag 11 april 2010 15:07 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze OMG. Beetje onduidelijke foto, maar gistermiddag gemaakt bij de tramhalte.
Oh god, kijk eens wat ik nu naar mijn email gestuurd krijg!OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&
Heb net even zitten prutsen met konad en blijkbaar is konad met meerdere kleuren tegelijk helemaal niet zo moeilijk. Aangezien ik op elke nagel een ander plaatje had en ik morgen op mijn werk er niet mee aan mag komen helaas, heb ik het er maar weer afgehaald, maar morgen avond even nieuwe doen en dan komt er wel een foto.
Wel de nagels van mijn dochter nog even gedaan. Die begint deze week met een project over holbewoners, haha, dus iets wat enigzins bijpassend is gemaakt. Foto zo even uploaden![]()
Oh wauw! Dat ziet er echt gaaf uit!!quote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Catrice Sold Out Forever en Plum Play with Me, om en om gestempeld. De lak stempeld OK maar je moet wel snel zijn en geen fijne figuurtjes uitkiezen.
[ afbeelding ]
Ik vind het leukquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Catrice Sold Out Forever en Plum Play with Me, om en om gestempeld. De lak stempeld OK maar je moet wel snel zijn en geen fijne figuurtjes uitkiezen.
[ afbeelding ]
Oh god, kijk eens wat ik nu naar mijn email gestuurd krijg!wtf is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ach wat liefquote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
De holbewoner mani van mijn dochter
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zat alleen, maar zat wel recht tegen over m'n werk.quote:
Hahaha, ja, ze zei echt zo: zo doe jij dat toch altijd mam?quote:Op zondag 11 april 2010 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ach wat lief
ze leert ook al poseren met een flesje lak
Leuke kleuren bij elkaarquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Echt leukquote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
De holbewoner mani van mijn dochter
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zondag 11 april 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuke kleuren bij elkaar
[..]
Echt leukHahaha, het is zondag, dan is mijn creativiteit in woorden ook soms ver te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh god, kijk eens wat ik nu naar mijn email gestuurd krijg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze mail had ik vanmorgen dus ook! Hahaha
Ik ben er helemaal niet bij vandaag. Zo zou ik zweren dat ik al eerder gereageerd had vandaag, maar dat was dus niet zo.quote:Op zondag 11 april 2010 16:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, het is zondag, dan is mijn creativiteit in woorden ook soms ver te zoeken
welke is die helemaal rechtse?quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
In Etten-Leur bij de Trekpleister hadden ze alles nog!
[ afbeelding ]
1 lakje voor in het swaptopic
London's Weather Forecast!quote:
Huh? LWF?quote:Op zondag 11 april 2010 16:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
London's Weather Forecast!
Heb trouwens de tip gebruikt van wit papiertje voor de flitser houden en het werkt
Gisteren stond 1 lade open van mijn Helmer met de Color Club enzo, blijkt dat papa erin heeft gekeken, komt hij later vragen 'Sodeju, zit elk laatje zo vol'
Op mijn beeldscherm is hij gewoon grijsquote:Op zondag 11 april 2010 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Huh? LWF?hij lijkt niet grijs maar Lavendelkleurig zo op de foto
Volgende weke misschien eens langsgaanquote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
hij is hier haske paarsquote:Op zondag 11 april 2010 16:41 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm is hij gewoon grijs
dan werkt dat papiertje voor de flitser toch niet zo goed![]()
Mooie lila, heb je niet de verkeerde naam?quote:Op zondag 11 april 2010 @ 16:26 schreef DeltaCephei het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2010 17:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooie lila, heb je niet de verkeerde naam?
mjha ruffian inspired is het ook meerquote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Puckzzz het volgende:
Een Ruffian zou ik het niet noemen eigenlijkMaar wel mooi om te zien dat de Catrice erg goed dekt!
En je lakt erg netjes en mooie nagelriemen
Ik zit toevallig net op Sparkling*nails op Ebay te kijken en daar hebben ze Zoyaquote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef mirannie het volgende:
Iemand enig idee waar ik Zoya lakjes kan kopen?? Of verstuurt www.zoya.com gewoon internationaal??
TYquote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net op Sparkling*nails op Ebay te kijken en daar hebben ze Zoya![]()
http://stores.ebay.com/sparklingnailsbyjewels
Helaas hebben ze maar 3 van de 6 zoya´s die ik wil... is verzendkosten technisch niet zo heel voordelig dan.quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zit toevallig net op Sparkling*nails op Ebay te kijken en daar hebben ze Zoya![]()
http://stores.ebay.com/sparklingnailsbyjewels
Als je haar een berichtje stuurt met de lakjes die je wilt hebben, dan bestelt ze ze voor jequote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helaas hebben ze maar 3 van de 6 zoya´s die ik wil... is verzendkosten technisch niet zo heel voordelig dan.
Oh echt??quote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je haar een berichtje stuurt met de lakjes die je wilt hebben, dan bestelt ze ze voor je
Oeh, wat een mooie kleur rood!quote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
Drie foto's, omdat ik niet kan kiezen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat schattigquote:
Oeh, pretty!! (love holo's)quote:Op zondag 11 april 2010 21:45 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze 2nite![]()
clean up moet nog even wat beter![]()
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??quote:Op zondag 11 april 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond geen puf gehad om swatches en een nieuwe mani te doen. Maar gelukkig ben ik morgen vrij (op ziekenhuisbezoek na), dus tijd zat
Hihi, heb ik ook steeds. Dacht zelfs dat het fout stond in eht swapdoostopicquote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??
Ja, klopt. Maar destijds toen ik me aanmeldde hier, had ik te snel getypt en te enthousiast gedaan. Dus geen spelfauten gecontroleerdquote:Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou altijd gedacht dat jouw nick diSconnected was??
Oeh nicequote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
-knip-
je nagels zien er goed uit, en mooie warme kleurquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Ja hoi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cute!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
lost in mud, kleur komt niet overeen,' t is kunstlicht
[ afbeelding ]Met sterretjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Schlecker houdt volgens mij helemaal op te bestaanquote:Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje wat niet helemaal ontopic is, maar misschien dat iemand me toch wil helpen.
Ik heb pas ontdekt dat ze bij de Slecker super fijne mascara hebben,(een gele met erop: Wow effect, van het merk [B]asic) Nu gaat de enige slecker die hier in de buurt zit weg en ze krijgen dus geen nieuwe meer binnen.
Misschien dat iemand die in de buurt woont van een slecker die voor mij 2 zou willen meenemen en opsturen?Dan ben ik je heel dankbaar! PM maar even
quote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met sterretjesja van Dollar nail art, ik ga er zeker weer bestellen, zo vreselijk leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind catrice trouwens erg fijn lakken (lost in mud) die andere weet ik nog niet![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
lost in mud, kleur komt niet overeen,' t is kunstlicht
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |