Ja maar zonder UV lamp, die moet je dan dus nog apart kopenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Loqi het volgende:
Ze verkopen wel gel startersets voor 50 euro... nog 2 op voorraad. En verschillende konad startersets met heel veel op voorraad... zo'n slechte uitverkoop is het dus niet als je nieuwe dingen wilt leren
En wij zijn trots op jouquote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Hmm.... ik had mijn mandje al gevuld bij enchantra, tot ik bedacht: heb ik echt weer voor 20 euro aan lakjes nodig?? En het antwoord was: nee...
Ik ben trots op mezelf!
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Hmm.... ik had mijn mandje al gevuld bij enchantra, tot ik bedacht: heb ik echt weer voor 20 euro aan lakjes nodig?? En het antwoord was: nee...
Ik ben trots op mezelf!
Ik ben trots op mezelf!
Ik ben trots op mezelf!
Ik ben trots op mezelf!
Is die Orly bonder een basecoat? En zijn je nagels echt snel droog met Opi Rapidry (als in Seche-Vite snel)?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:
Gisteravond lak opgedaan, eerst een laagje Orly bonder, toen 2 laagjes lak en daarna OPI Rapidry topcoat... en, nu zo ongeveer 15 uur later zit mijn lak nog steeds 100% ongeschonden![]()
En dat is heel wat voor mijn nagels, want normaal had ik al wel een chip of tipwear gehad.
Orly bonder![]()
![]()
OPI Rapidry topcoat![]()
Blauwquote:Op donderdag 1 april 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil lakken! Maar ik weet niet wat!
Hmz........... ik ga es kijken tussen mijn unusedsquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Loqi het volgende:
Ik heb nog geen een nieuwe catrice lakje![]()
[..]
Blauw![]()
Nou ben ik blij dat ik de bonder heb gekochtquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 11:58 schreef MissJ het volgende:
Gisteravond lak opgedaan, eerst een laagje Orly bonder, toen 2 laagjes lak en daarna OPI Rapidry topcoat... en, nu zo ongeveer 15 uur later zit mijn lak nog steeds 100% ongeschonden![]()
En dat is heel wat voor mijn nagels, want normaal had ik al wel een chip of tipwear gehad.
Orly bonder![]()
![]()
OPI Rapidry topcoat![]()
Ik heb het probleem wat jij hebt bij glitterlakken, omdat er dan zo'n dikke laag lak op zit dat het er meteen ook in 1 keer af komtquote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ben ik blij dat ik de bonder heb gekochtEn bijna krijg.
Want waarom mijn lak eraf gaat, is omdat er lucht onder lijkt te zitten (Heb het even bestudeerd)
Neen!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
Fijn weekend PeRi!
Lekker lang weekend heerlijk!
SQ heb je al wat gehoord van je sollicitatie?
Gelukkig zijn de mijne toch al geelquote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Bonder maakt je nagels wel geel hoorde ik op MUA.![]()
Oh toffe header trouwens!
* gaat kijken of ze haar nagels terug kan vinden
Scheelt wel een berg remover bij glitterlakkenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het probleem wat jij hebt bij glitterlakken, omdat er dan zo'n dikke laag lak op zit dat het er meteen ook in 1 keer af komtKan het daar nog aan liggen?
Idd, hoewel het van de nageljuffen eigenlijk niet magquote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Scheelt wel een berg remover bij glitterlakken
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh, dat is kut, want soms wil ik wel zonder nagellak rond kunnen lopen. He shit.quote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh toffe header trouwens!
* gaat kijken of ze haar nagels terug kan vinden
ja is een basecoat.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Ooi86 het volgende:
Is die Orly bonder een basecoat? En zijn je nagels echt snel droog met Opi Rapidry (als in Seche-Vite snel)?
Nou, ik heb er nog geen last van gehad met bonder. No panic.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat is kut, want soms wil ik wel zonder nagellak rond kunnen lopen. He shit.
oeps... nou ik wacht wel even af of dat zo gaat zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Huh, heeft dat ermee te maken dan? Dat de onderste helften niet geel zijn?quote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik heb er nog geen last van gehad met bonder. No panic.![]()
(ja, de onderste helften van mijn nagels zijn niet geel, vandaar)
Misschien moet ik dunner lakkenquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het probleem wat jij hebt bij glitterlakken, omdat er dan zo'n dikke laag lak op zit dat het er meteen ook in 1 keer af komtKan het daar nog aan liggen?
Ja, want ik heb al eerder gepost dat ze geel waren en anders klinkt het zo ongeloofwaardig, vandaar dat ik er even bij zet dat alleen de bovenste helft geel is en de onderste helft derhalve niet is aangetast door Bonderquote:Op donderdag 1 april 2010 12:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Huh, heeft dat ermee te maken dan? Dat de onderste helften niet geel zijn?![]()
Ik heb ook maar 1 keer in mijn leven last gehad van verkleurende nagels (Gebruikte tot een paar maanden terug geen basecoat en ze werden 1 keer geel bij het gebruiken van een heel oude zwarte lak), ligt het niet net aan je handen? Of is dat niet?
Nee volgens mij sta ik er niet in.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de mijne toch al geel
Hejje ze al gevonden?
Zie hierboven!quote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want ik heb al eerder gepost dat ze geel waren en anders klinkt het zo ongeloofwaardig, vandaar dat ik er even bij zet dat alleen de bovenste helft geel is en de onderste helft derhalve niet is aangetast door Bonder
Maareh, wat ik eerder zei over te dik lakken. Is dat niet het probleem?
Derde rij, vierde kolomquote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee volgens mij sta ik er niet in.
Joh, schijt aan de nageljuffen...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd, hoewel het van de nageljuffen eigenlijk niet mag
Oh gaafquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
De glitters komen natuurlijk weer es niet over, maar toch:
[afbeelding]
Appelgroen is my favourite colour!
2 laagjes ChG Treehugger met daarover 2 laagjes ChG Sour Apple
Oooh, jezus, dat is echt wel heel erg klotequote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Ik ben overigens niet zo heel erg vrolijk, want ik heb vanmorgen mijn hele financiele situatie eens door zitten nemen en het blijkt dat ik gewoon gigantisch in de shit zit. Het komt er op neer dat ik nu moet redden wat er te redden valt en al het geld bij elkaar moet schrapen waar mogelijk
Ik post dit hier omdat ik waarschijnlijk ook mijn nagellak zal moeten verkopen. En hier zijn genoeg junkies aan wie ik e.e.a. wel kwijt kan denk ik. Een lijst met al mijn nagellakjes kun je terug vinden onder het linkje in mijn signature.
Ik zit te denken aan een prijs van rond de drie euro per potje. Als je iets ziet waarvan je denkt "dat wil ik wel hebben" dan moet je het maar even laten weten.
Sq toch!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Ik ben overigens niet zo heel erg vrolijk, want ik heb vanmorgen mijn hele financiele situatie eens door zitten nemen en het blijkt dat ik gewoon gigantisch in de shit zit. Het komt er op neer dat ik nu moet redden wat er te redden valt en al het geld bij elkaar moet schrapen waar mogelijk
Ik post dit hier omdat ik waarschijnlijk ook mijn nagellak zal moeten verkopen. En hier zijn genoeg junkies aan wie ik e.e.a. wel kwijt kan denk ik. Een lijst met al mijn nagellakjes kun je terug vinden onder het linkje in mijn signature.
Ik zit te denken aan een prijs van rond de drie euro per potje. Als je iets ziet waarvan je denkt "dat wil ik wel hebben" dan moet je het maar even laten weten.
Nee!!! Wat erg.... jeetje, da's echt wel shit zeg....quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Ooh wat ontzettend klote zeg!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Snelle werk tvp, ik zie een haar op je fotoquote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kut zeg!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Als je niets hebt, kan 20 euro heel veel uitmaken hequote:Op donderdag 1 april 2010 @ 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
OhNoes SQ!![]()
Is het echt zo erg dat je je lakjes moet gaan verkopen? Dat brengt per saldo toch ook niet zoveel op?![]()
Dat wil ik ook wel doen!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil ook wel een lakje kopen en eentje doneren.
One for you...one for me
Oh, gaaf SQ!! Zit al steeds te kijken naar Sour Apple, maar geloof dat ik het zelf niet zal dragen, dus dan is het eigenlijk wel een beetje zonde.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, oepsquote:Op donderdag 1 april 2010 11:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Het was voor de mail er uit was gegaan, stom toeval trouwens, ik zocht iets van konad
Wat erg SQ!! Moet wel zeggen dat ik misschien wel een ideetje heb voor je, zonder dat je al je lakjes weg hoeft te doen. Maar daar PM ik je wel even over.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een waarschijnlijke allergische reactie. En ik weet dat het 1 april is maar dat gaat helaas niet op voor mij want alles zit nu onder de jeukerige bultjes.![]()
Joh.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
SQ dit is toch geen 1 april grap van je he?
(dat dacht ik ook..... maar ik durfde het niet te zeggen...quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
Pfff, ik ben er al in 2 getraptquote:Op donderdag 1 april 2010 13:58 schreef Loqi het volgende:
Zou het? Das dan de 1e waar ik in trap vandaag![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:45 schreef Nune het volgende:
Ik doe wat lakken weg in het swaptopic namelijk vanwege:Ah hč wat naar. Weet je ook wel bestanddeel verantwoordelijk is? Dan kan je daarop letten in het vervolg. Er is een blog van iemand die ook voor van alles allergisch is incl. formaldehyde en formaldehyderesin. Zij dacht dat ze helemaal geen lak meer kon dragen maar dat blijkt toch mee te vallen. Ben alleen even kwijt welk blog het is maar als ik die gevonden heb geef ik wel even een linkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een waarschijnlijke allergische reactie. En ik weet dat het 1 april is maar dat gaat helaas niet op voor mij want alles zit nu onder de jeukerige bultjes.
Misschien kan je er wat tips vandaan halen.There is no love sincerer than the love of food.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:45 schreef Nune het volgende:
Ik doe wat lakken weg in het swaptopic namelijk vanwege:weet je zeker dat dit van je nagellak komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een waarschijnlijke allergische reactie. En ik weet dat het 1 april is maar dat gaat helaas niet op voor mij want alles zit nu onder de jeukerige bultjes.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
It was fun, while it lastedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen OMG voor Suzanne![]()
wel fijn dat je niet in de shit zit, natuurlijk
It was fun, while it lastedIk vonnem goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
It was fun, while it lastedNou ja, dat was dus grap 3 waar ik intrapte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben in ieder geval blij dat het nog niet zo ernstig is dat je spullen moet gaan verkopen.
It was fun, while it lastedTrutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeej, t eerste jaar dat mensen goed genoeg zijn om mij te foppen
Knoei
It was fun, while it lastedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(gelukkig is mijn intuītie nog oké deze dagen)
Don't come closer, I might hurt you
It was fun, while it lastedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nee dat weet ik helemaal niet zeker want: 1 april kikker in ieders bil!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
weet je zeker dat dit van je nagellak komt?
Als je in zo'n situatie zit is het niet echt om te lachen. Sowieso was het al niet om te lachen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Komkom Dames!
Beetje de fun erin houden he?
Ik vond ze beide goed!
I still love Ya'll
Ga je er nu niet een beetje te serieus op in?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je in zo'n situatie zit is het niet echt om te lachen. Sowieso was het al niet om te lachen.
Met open ogen ben ik er in gestonken!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Echt mijn oprechte excuses aan iedereen!
Ik had niet verwacht eigenlijk dat iedereen het zou geloven![]()
Het is tenslotte 1 april
Ik heb het haar allang vergeven hoor. Maar het is gewoon rot als iemand spot met een situatie waar ik op dit moment in zit. En waar ook echt alles weg moet.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ga je er nu niet een beetje te serieus op in?
SQ heeft haar excuses aangeboden, laat het daarbij
Dat vind ik heel vervelend voor jequote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het haar allang vergeven hoor. Maar het is gewoon rot als iemand spot met een situatie waar ik op dit moment in zit. En waar ook echt alles weg moet.
mja dat je blut bent care ik. jammer van de lakjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Meissies!
Ik ben echt haske blut!
Dus ik heb niet helemaaaaal gelogenAlleen wel over m'n lakjesverkoop
Die zal wel helemaal overladen zijn met mailtjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
overigens heb ik mijn grap van scrangie gejat, die heeft precies hetzelfde een keer op d'r blog gedaan, daar moest ik aan denken enzulks
Ik heb nog wel wat lak in het ruiltopic staanquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja dat je blut bent care ik. jammer van de lakjes.
Die haalt dan zo duizenden dollars opquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Die zal wel helemaal overladen zijn met mailtjes.
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Die zal wel helemaal overladen zijn met mailtjes.
Nee ik weet ook niet dat ze dat zo bedoelde, maar ik voel me op dit moment met alles wel aangesproken vandaarquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vind ik heel vervelend voor jemaar dit moet je niet op jezelf betrekken, ik weet zéker dat dat niet zo bedoeld is.
Da's wel matig dan, maar het ziet er wel heel leuk uitquote:Op donderdag 1 april 2010 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn NOTD
sold out forever met essence nailart stickers
een beetje jammer dat je deze ziet zitten en dat ze afgeven als je er topcoat over doet
lollers!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo, zometeen op naar 1ste middagje echt werken
Hopen dat ik daar niet aan kom en dat ze zeggen: Hahahahahahahaahahhaha, 1 april!!! Je was helemaal niet aangenomen!!! Hahahahah!!11EINZ!!111!!!!![]()
Was toch in een zwembad? In Arnhem?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Hopen dat ik daar niet aan kom en dat ze zeggen: Hahahahahahahaahahhaha, 1 april!!! Je was helemaal niet aangenomen!!! Hahahahah!!11EINZ!!111!!!!![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Dankjewel!!quote:
Is in een zwembad ja, maar niet in Arnhem.... stukje verder naar het zuidenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was toch in een zwembad? In Arnhem?want ik moet er zo een naar zwemles brengen.
Dankjewel!!quote:
that makes 2 of usquote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen gevoel voor humor.
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:53 schreef Mirjam het volgende:
nune, de plates zijn binnen
thanks
the moneyz iz on the wayz
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
Dat zou pas wreed zijn!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
daarom was hij ook niet leuk.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik las dit, en ik dacht meteen "Ja ja, 1 April:
Maar ik durfde het niet te zeggen omdat iedereen zo serieus erop in ging!
Ik heb een aantal jaar geleden op mijn eerste werkdag een ongeluk gekregen. Was op 3 april (1 april was toen op een zaterdag) maar alsnog niet grappigquote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Dat is mijn schoonmoeder niet gelukt! Mijn schoonzusje is vandaag jarig. Geen grapquote:Op donderdag 1 april 2010 15:10 schreef Tammymara het volgende:
Maar ik heb mooi mijn benen over elkaar gehouden tot 2 april!!!!!!!!
Hij is erquote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ben ik blij dat ik de bonder heb gekochtEn bijna krijg.
Want waarom mijn lak eraf gaat, is omdat er lucht onder lijkt te zitten (Heb het even bestudeerd)
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er
IK was vandaag helemaal chagrijnig. Ik heb al vanalles kapot gemaakt vandaag en het was toch zou koud. En toen kwam ik thuis en lag er dit op me te wachten!
[ afbeelding ]
2 x Orly Bonder, Orly Smudgefixer, China Glaze - Thunderbird, China Glaze - Ruby Pumps, China Glaze - Atlantis, OPI - My Private Jet, OPI Ink Suede - Orly - Iron Butterfly.
Blij
Tof!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er
IK was vandaag helemaal chagrijnig. Ik heb al vanalles kapot gemaakt vandaag en het was toch zou koud. En toen kwam ik thuis en lag er dit op me te wachten!
[ afbeelding ]
2 x Orly Bonder, Orly Smudgefixer, China Glaze - Thunderbird, China Glaze - Ruby Pumps, China Glaze - Atlantis, OPI - My Private Jet, OPI Ink Suede - Orly - Iron Butterfly.
Blij
Je bent gewoon een kutjequote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Luister. Ik heb mijn excuses aangeboden, uitgelegd dat het financieel echt niet zonnig gaat en dat ik geenszins mensen wilde kwetsen. Wat willen jullie nou nog meer?
dat je je nagels afknipt!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Luister. Ik heb mijn excuses aangeboden, uitgelegd dat het financieel echt niet zonnig gaat en dat ik geenszins mensen wilde kwetsen. Wat willen jullie nou nog meer?
ik zie alleen een laptopquote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er
[ afbeelding ]
Blij
FUFRt, doe dat es niet schatje. Kom mee terug naar ons eigen topicquote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je je nagels afknipt!
Maar kom op zeg, een GRAP mensen!
Dat sommige van jullie er meteen je eigen $$ situatie bij moeten betrekken is ronduit zielig.
Je shizzle moeten verkopen is nooit leuk maar mogen anderen dan geen grappen meer maken?
allemaal verplicht je financiële situatie kenbaar maken dan en waar je wel en niet tegen kan. Dan kan de rest er rekening mee houden.
ja maar, ja maarquote:Op donderdag 1 april 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUFRt, doe dat es niet schatje. Kom mee terug naar ons eigen topic
*riem en halsband pakt
Zorgen dat je het geen tweede keer doet, anders raak je ze aan de straatstenen niet meer kwijt omdat niemand je gelooftquote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
amenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik beloof hierbij plechtig dat ik het noooooooit meer doe.
Ach, dan heb je wat te doen terwijl je op de bank ligtquote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Mehehelzs het volgende:
Haha SQ wat ben je ook een tuttebol![]()
Ik ben geopereerd en weer uit het ziekenhuis, in anderhalve dag moet ik 2 topics bijlezen
Jawel! Had gister wel erg veel pijn, maar vandaag al weer minder gelukkigquote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, dan heb je wat te doen terwijl je op de bank ligt
Alles goed gegaan?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Echt mijn oprechte excuses aan iedereen!
Ik had niet verwacht eigenlijk dat iedereen het zou geloven![]()
Het is tenslotte 1 april
Fijn dat het goed gat. Doe je wel rustig aan? En kom maar op met die swatches!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Jawel! Had gister wel erg veel pijn, maar vandaag al weer minder gelukkigdank!
![]()
mocht gister alleen op de bank zitten, was weer een mooie gelegenheid om de lakjes op te doen
Zou wel moeten maar zit alweer op het werk omdat het mega druk wasquote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gat. Doe je wel rustig aan? En kom maar op met die swatches!
Zomers!!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
party op m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Color Club setje gedaan
foto's zijn slecht, met BB genomen omdat camera leeg was.
Wat supergaaf zeg!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
party op m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaafquote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
party op m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je aan geopereerd bent, maar zodra je je neus op het werk laat zien vergeet iedereen dat je herstellende bent en is het business as usual, waarvan jij thuis de gevolgen weer mag opvangen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:04 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Zou wel moeten maar zit alweer op het werk omdat het mega druk was![]()
Fijn trouwens, je gaat naar het werk om collega's te helpen zodat ze niet helemaal gek worden, wordt je gehaald met de auto omdat ik niet mag fietsen, zijn ze allemaal naar huis en heb ik geen idee hoe ik zo naar huis moetdat wordt met de taxi, fijn die kosten in amsterdam
![]()
on-topic: ik wil mijn lakjes-uit-het-TD-pakketje-die-nog-onderweg-is op doen!!!
je draaft door.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je je nagels afknipt!
Maar kom op zeg, een GRAP mensen!
Dat sommige van jullie er meteen je eigen $$ situatie bij moeten betrekken is ronduit zielig.
Je shizzle moeten verkopen is nooit leuk maar mogen anderen dan geen grappen meer maken?
allemaal verplicht je financiële situatie kenbaar maken dan en waar je wel en niet tegen kan. Dan kan de rest er rekening mee houden.
Bij mijn lies hebben ze een stukje lymfeklier weggehaald en uit mijn knie wat weefsel voor onderzoekquote:Op donderdag 1 april 2010 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je aan geopereerd bent, maar zodra je je neus op het werk laat zien vergeet iedereen dat je herstellende bent en is het business as usual, waarvan jij thuis de gevolgen weer mag opvangen.
Niet doen dus!!
Echt stom dat ze er niet aan gedacht hebben dat je ook nog thuis moet komenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Bij mijn lies hebben ze een stukje lymfeklier weggehaald en uit mijn knie wat weefsel voor onderzoekloop nu als een vrouw van 80 met mijn been, maar het is zoooooooooo fijn als je collega's wilt helpen en je daarna zelf met de problemen achterblijft
![]()
gelukkig morgen vrij
Vind het eigenlijk behoorlijk schandalig van die collega´s!! Eigenlijk moet je rustig aan doen, vervolgens ga je naar je werk om hen te helpen, maar jou laten ze gewoon zo achterquote:Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Bij mijn lies hebben ze een stukje lymfeklier weggehaald en uit mijn knie wat weefsel voor onderzoekloop nu als een vrouw van 80 met mijn been, maar het is zoooooooooo fijn als je collega's wilt helpen en je daarna zelf met de problemen achterblijft
![]()
gelukkig morgen vrij
Dat dacht ik dus ook..... Dat laatste zou ik ook zeker doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk behoorlijk schandalig van die collega´s!! Eigenlijk moet je rustig aan doen, vervolgens ga je naar je werk om hen te helpen, maar jou laten ze gewoon zo achterIk geloof dat ik zelden zoiets oncollegiaals heb gehoord!
Oh ja, en taxi kosten op de baas verhalen uiteraard!
foto! ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:32 schreef mirannie het volgende:
Heb ik eindelijk de Golden Rose 307 binnen, kreeg ik het flesje met geen mogelijkheid openMoest gewoon een waterpomptang aan te pas komen
Maar wat is ie prachtig
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef PartyHardy het volgende:
Ik zag dit op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/335287684
Vond het een beetje zielig maar het lijkt net nagellak(roze ook
)
thanks allemaalquote:Op donderdag 1 april 2010 16:32 schreef Skaai het volgende:
Ik zou de baas bellen.
"Ehr ik heb ons uit de brand geholpen, je komt me nu halen en naar huis bellen of ik zorg voor een vette taxirekening".
Heb 'm net bij m'n dochter opgesmeerd, aangezien mijn nagelwielen vol zijn en ik morgen weer moet werken en het dan zonde vind om het er meteen vanavond weer af te moeten halen. Maar goed, mijn smurf was weer ongeduldig, dus het is er al weer half afquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh en dat is dan zeker WEL grappig![]()
Inmiddels was ik gewaarschuwd, dus trapte er nu mooi niet in. Wel een ranzig verhaal trouwens!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef PartyHardy het volgende:
Ik zag dit op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/335287684
Vond het een beetje zielig maar het lijkt net nagellak(roze ook
)
Ik zou wel voor straf een maand lang alleen voor mezelf koffie meenemenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:39 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
thanks allemaal![]()
baas heeft net al gebeld dat ik taxi mag nemen en kosten terug krijg
bij "most beautyful polish" stopte ik al haar post geloofwaardig te vindenquote:
glory van p2, helaas alleen nog in de swap te verkrijgenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek olijfgroene nagellak, wie weet een mooie?
illamasqua hectic, RBL swamp thingquote:Op donderdag 1 april 2010 17:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je met je billen bloot gaat enquote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ikquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
party op m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een faalDouglas. Mens wist wel waar ik het over had, maar zei dat ze het niet hadden. NOU DAN NIET HEUR!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:53 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat je met je billen bloot gaat en![]()
Late reactie,ik vond het ook niet zo grappig,heb zelf ooit in zo'n situatie gezeten en das niet lollig als je je spullen moet verkopen.Ik maakte me vanochtend ook wel een beetje zorgen,toen ik net het topic opende hoopte ik dan ook dat veel mensen je wilde helpen en was t een grap.....stouterd![]()
![]()
De nieuwe Catrice lakjes waren weer aangevuld bij het KV dus heb er nog 3 bijgekocht
200-From Dusk To Dawn
280-London's Weather Forecasr
250-I Sea You!
En bij Douglas nagelakverdunner van Mavala,verkoopster wist gelijk wat ik bedoelde.HIj was alleen belachlijk duur,hij is wel erg geconsentreed en je hebt maar enkele druppels nodig....ben benieuwd!!!
Fijne avond allemaal ik ga zo lekker happie eten in de stad en naar de schouwburg
Verleidelijk maar nee, ik heb namelijk echt geen rooie cent te makken momenteelquote:Op donderdag 1 april 2010 17:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog iemand interesse in O lakjes?
Heb nog 4 verschillende![]()
Zo mijn TD pakket zit al vanaf maandag in het vliegtuig
Deze keer stond er bij dat het pakket in het vliegtuig zatquote:Op donderdag 1 april 2010 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee, ik heb namelijk echt geen rooie cent te makken momenteel
vanaf maandag in vliegtuig
Moet snel mijn eigen lakjes weer goed in een excel sheet zetten en nagelwielen lakken loop een beetje achter. En weer gaan lakken is ook wel handigquote:Your item left the United States from ISC MIAMI FL (USPS) at 8:03 pm on March 28, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
ik gleed vanaf mijn stoel dat de zon er bij jou wel isquote:Op donderdag 1 april 2010 17:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik gleed al van de stoel af toen ik haar in zonlicht zag.
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:26 schreef deerntie het volgende:
Ik ben vandaag naar de groothandel in Veldhoven geweest! Mijn toets was goed gegaan, dus ik vond dat ik mezelf wel mocht belonen na een aantal dagen non stop leren. Heel drama voordat ik dr eindelijk was, want 9292 reisinformatie stuurde me naar bushalte de run, dus ik stap braaf daar uit, kon ik 3 km terug lopen voordat ik bij de beauty company was!![]()
Maargoed, ik heb heel ernstig gefaald! ik heb 2x 7 lakjes voor 10 euro genomen, en ga zo lekker swatchen!Als iemand nog interesse heeft in het ruilen van fairy dust en/of golden enchangement dan hoor ik het wel, aangezien ik ze nu 2x heb!
Haha wat toevallig! Wat heb je allemaal gehaald? Moest me echt inhouden met kopen, ook alleen maar 7 voor 10 euro lakjes gekocht, hoewel ik heel veel mooie kleuren zag, maarja die kan ik goedkoper via internet bestellen.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
30% korting! Dus het was een koopje!
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
Bij de kruidvat hier hadden ze alle catricekleuren, behalve die die ik wou![]()
Heb er toch 3 gekocht
P2-Glory is pretty!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wauwquote:
Srsly?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
ik kom vannacht je handen afhakken om ze op stokjes in de zon te zetten
.
Overigens heeft heul Eindhoven NOG geen Catrice. Maar schijnbaar wel het rek in het centrum..
Srsly. De KV op het Franz Leharplein verkoopt heul geen Catrice meer, net als die op de Strijpsestraat. En die muts van de KV in de stad zei tegenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Srsly. De KV op het Franz Leharplein verkoopt heul geen Catrice meer, net als die op de Strijpsestraat. En die muts van de KV in de stad zei tegendat het vandaag pas binnen was gekomen bij alle KV"s in heel NL en daar stond alleen het schap opgebouwd. Bagger. Morgen om 3 uur klaar met werken dus ik ga falen
.
Waarom dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef RenRen- het volgende:
Ben ik echt de enige die holo poep vindt?
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Op een stuk of drie na heb ik net de gehele Catrice collectie gekocht.
vast nietquote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef RenRen- het volgende:
Ben ik echt de enige die holo poep vindt?
is niet grappigquote:
Hihi het is net suikerquote:
Die is mooi jaquote:Op donderdag 1 april 2010 18:41 schreef Juud- het volgende:
[..]
P2-Glory is pretty!
[ afbeelding ]
De rechter dus..zit wel een gouden gloed overheen maar hij is mooi!
*verder eindelijk bij gelezen is*
SQ met je flauwe grapje![]()
Mehe...nogiets: wat een fijne collegs's zeg..hopelijk ben je goed thuisgekomen
Lindy: succes met je eerste werkdag!
Maandag naar de groothandel tog?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
is niet grappig. Ik MOET nagellak kopen. moet moet moet moet moer ik voel het in m'n tenen.
[..]
Hihi het is net suiker.
Nee, Color Club Magic Attractionnnn!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:58 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Zijn dat losse glitters? dat lijkt
WTFquote:Op donderdag 1 april 2010 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
ik kom vannacht je handen afhakken om ze op stokjes in de zon te zetten
.
Wauw!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:27 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit NoorwegenZe is zichzelf helemaal te buiten gegaan vind ik..
[ afbeelding ]
Boven: Misa Cherry Glazed, Art de Lautrec 10B, Orly Gumdrop, Depend 058, Nfu Oh 104, Milani Hi-Tech (holo!)
Onder: BarryM Bright Purple, Illamasqua Wink, OPI Sahara Sapphire
Ooooooooooh allemaal nieuwe merken![]()
*stuitert*
Oh Daph wat heeeerlijk! *jaloers*quote:Op donderdag 1 april 2010 19:27 schreef Daph_ het volgende:
Swappakketje uit NoorwegenZe is zichzelf helemaal te buiten gegaan vind ik..
(was een verassing wat ik zou krijgen, ik wist alleen de Depend
)
[ afbeelding ]
De doos waar het in zatZo zag de hele doos eruit. Letterlijk helemaal dichtgetaped! Ben er dik tien minuten mee bezig geweest om het doosje open te krijgen
![]()
[ afbeelding ]
Boven: Misa Cherry Glazed, Art de Lautrec 10B, Orly Gumdrop, Depend 058, Nfu Oh 104, Milani Hi-Tech (holo!)
Ooooooooooh allemaal nieuwe merken![]()
*stuitert*
PS: Sorry voor de smileyoverload
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:33 schreef deerntie het volgende:
[..]
Haha wat toevallig! Wat heb je allemaal gehaald? Moest me echt inhouden met kopen, ook alleen maar 7 voor 10 euro lakjes gekocht, hoewel ik heel veel mooie kleuren zag, maarja die kan ik goedkoper via internet bestellen.
OMG echt?! Lucky basterd!!quote:Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zie net op de factuur dat ze 1x de actie niet aangeslagen heeft, heb dus 1x 7 voor 10,= gratis
Wauw je hebt DS'en ingeslagenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Td pakje dat gelukkig toch niet vermist is
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:27 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Met andere woorden: je hebt 14 lakjes voor 10 euroquote:Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zie net op de factuur dat ze 1x de actie niet aangeslagen heeft, heb dus 1x 7 voor 10,= gratis
Is dit het pakketje waar je al een maand ofzo op gewacht hebt?? Mooie bestellingquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is door de douane onderschept? Wat een pechquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
IK!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:00 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb eindelijk na 4 dagen zoeken de Catrice kleuren gevonden die ik wilde hebben![]()
Was bij een KV, dus 30% korting ook nog![]()
Ze hadden zowaar alle kleuren nog, alleen van de populaire kleuren wat minder.
[ afbeelding ]
vlnr
240 Sold out for ever 2x
170 I scream peach!
250 I sea you
280 London's weather forecast
En jaaa 2 rollen anti-slipmat bij de Blokker gehaald![]()
En ja jullie zien het goed, heb 2 maal Sold out for ever gekocht. Dat waren de laatste 2 en ik dacht die kleur is zķ populair hiero, dus laat ik er 2 meenemen dan kan ik er 1 swappen met een liefhebber die 'm nog niet heeft![]()
Dus laat maar weten
Ik gooi 'm ook wel even officieel in het swaptopic![]()
Super super super mooi!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:04 schreef Nune het volgende:
Mooie buit heeft iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Here Today... Aragorn Tomorrow, gestempeld met CG Cherish.
DSquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
't Is Pasen danquote:Op donderdag 1 april 2010 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maandag naar de groothandel tog?
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is dit het pakketje waar je al een maand ofzo op gewacht hebt?? Mooie bestelling
Ook erg goed geslaagd zegquote:Op donderdag 1 april 2010 19:56 schreef deerntie het volgende:
De hele buit:
[ afbeelding ]
Nog een keer:
[ afbeelding ]
2x Fairy dust, 2x Golden enchantment en Ooh lala peach pearl
[ afbeelding ]
Simply stunning, Pink champagne, Tantalize me, Mr. & Mrs.
[ afbeelding ]
Beauty & the beach, Sexy in the city, DV8, Passion in the pacific en Tree Hugger!
[ afbeelding ]
quote:Reisduur: 1:15 u
Afstand: 128,7 km
Dat is maar eventjes!quote:
Haha ja was wel iets langer dan gepland, maar ach, ik heb ov, kan vrij reizen, dus waarom niet!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:. 5 Uur? Oke ik hou van nagels lakken maar 5 uur reizen is zelfs mij te gek
.
eerlijk gepiktquote:Op donderdag 1 april 2010 20:50 schreef Skaai het volgende:
Keiverweg man, gaat 'm niet worden.
Leuke sig.
ik ook, maar ik woon er maar 141 km vandaanquote:Op donderdag 1 april 2010 21:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook cheap ass lakjes uit Veldhoven
De Kruidvat was al dichtquote:
Nieuwe standaard collectiequote:Op donderdag 1 april 2010 21:22 schreef E.T. het volgende:
Die nieuwe Catrice kleurtjes, is dat eigenlijk een tijdelijke collectie of gewoon nieuwe "standaard"? Worden ze weer bijgevuld na verloop van tijd of is het op=op?
Hihi, ik woon in Veldhoven.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef Reska het volgende:
Ik wil ook naar Veldhoven... maar het is voor mij 2 uur met de trein...
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Op een stuk of drie na heb ik net de gehele Catrice collectie gekocht.
Whehehe!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Wauw, hoop nieuwe lakjes gezien weer.
En die groene met dat steentje is mooi! (Nog meer moois gezien, maar te lui om terug te bladeren.)
Straks lekker nagelwieltjes lakken.(I haz failedz againz. Nu met Clay-ton, my hero; Lost in mud; Don't feed the birds; My best friend's tiara; Lucky in lilac en Bella's Choice en Sinful Seņorita thuisgekomen.
)
@SQ: Had jij mijn PM nog gehad?
Oeh erg mooi!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
china glaze emerald sparkle
Prachtigquote:Op donderdag 1 april 2010 20:04 schreef Nune het volgende:
Mooie buit heeft iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Here Today... Aragon Tomorrow, gestempeld met CG Cherish.
Tof!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okido, was nieuwsgierigquote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja, maar even vergeten dat het pasen was
Ik ga ze dus dinsdag halen!
Das mooiquote:
Mooi geworden Mirjam,blijft een mooie konad!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleur blijft zo mooi he!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja was het leuk? Super!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik ben weer bij...
Wat een mooie vangsten en nagels heb ik voorbij zien komen!!![]()
Nu is het tijd om te douchen, ik stink helemaal naar chloor...Dat krijg je van werken in een zwembad.. (t was trouwens erg geslaagd, en vanaf volgende week sta ik alleen!!
)
Echt ik zie het nergens staanquote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Burdie het volgende:
Op de site staat dat ze morgen gesloten zijn.
Edit: dat dacht ik gelezen te hebben, maar kan het nu natuurlijk niet meer vinden.
Ja, was wel leuk!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |