Ik heb nog wel wat lak in het ruiltopic staanquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja dat je blut bent care ik. jammer van de lakjes.
Die haalt dan zo duizenden dollars opquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Die zal wel helemaal overladen zijn met mailtjes.
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Die zal wel helemaal overladen zijn met mailtjes.
Nee ik weet ook niet dat ze dat zo bedoelde, maar ik voel me op dit moment met alles wel aangesproken vandaarquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vind ik heel vervelend voor jemaar dit moet je niet op jezelf betrekken, ik weet zéker dat dat niet zo bedoeld is.
Da's wel matig dan, maar het ziet er wel heel leuk uitquote:Op donderdag 1 april 2010 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn NOTD
sold out forever met essence nailart stickers
een beetje jammer dat je deze ziet zitten en dat ze afgeven als je er topcoat over doet
lollers!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo, zometeen op naar 1ste middagje echt werken
Hopen dat ik daar niet aan kom en dat ze zeggen: Hahahahahahahaahahhaha, 1 april!!! Je was helemaal niet aangenomen!!! Hahahahah!!11EINZ!!111!!!!![]()
Was toch in een zwembad? In Arnhem?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Hopen dat ik daar niet aan kom en dat ze zeggen: Hahahahahahahaahahhaha, 1 april!!! Je was helemaal niet aangenomen!!! Hahahahah!!11EINZ!!111!!!!![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Dankjewel!!quote:
Is in een zwembad ja, maar niet in Arnhem.... stukje verder naar het zuidenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was toch in een zwembad? In Arnhem?want ik moet er zo een naar zwemles brengen.
Dankjewel!!quote:
that makes 2 of usquote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen gevoel voor humor.
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:53 schreef Mirjam het volgende:
nune, de plates zijn binnen
thanks
the moneyz iz on the wayz
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
SQ dit is toch geen 1 april grap van je he?
Dat zou pas wreed zijn!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
daarom was hij ook niet leuk.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik las dit, en ik dacht meteen "Ja ja, 1 April:
Maar ik durfde het niet te zeggen omdat iedereen zo serieus erop in ging!
Ik heb een aantal jaar geleden op mijn eerste werkdag een ongeluk gekregen. Was op 3 april (1 april was toen op een zaterdag) maar alsnog niet grappigquote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Dat is mijn schoonmoeder niet gelukt! Mijn schoonzusje is vandaag jarig. Geen grapquote:Op donderdag 1 april 2010 15:10 schreef Tammymara het volgende:
Maar ik heb mooi mijn benen over elkaar gehouden tot 2 april!!!!!!!!
Hij is erquote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ben ik blij dat ik de bonder heb gekochtEn bijna krijg.
Want waarom mijn lak eraf gaat, is omdat er lucht onder lijkt te zitten (Heb het even bestudeerd)
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er
IK was vandaag helemaal chagrijnig. Ik heb al vanalles kapot gemaakt vandaag en het was toch zou koud. En toen kwam ik thuis en lag er dit op me te wachten!
[ afbeelding ]
2 x Orly Bonder, Orly Smudgefixer, China Glaze - Thunderbird, China Glaze - Ruby Pumps, China Glaze - Atlantis, OPI - My Private Jet, OPI Ink Suede - Orly - Iron Butterfly.
Blij
Tof!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er
IK was vandaag helemaal chagrijnig. Ik heb al vanalles kapot gemaakt vandaag en het was toch zou koud. En toen kwam ik thuis en lag er dit op me te wachten!
[ afbeelding ]
2 x Orly Bonder, Orly Smudgefixer, China Glaze - Thunderbird, China Glaze - Ruby Pumps, China Glaze - Atlantis, OPI - My Private Jet, OPI Ink Suede - Orly - Iron Butterfly.
Blij
Je bent gewoon een kutjequote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Luister. Ik heb mijn excuses aangeboden, uitgelegd dat het financieel echt niet zonnig gaat en dat ik geenszins mensen wilde kwetsen. Wat willen jullie nou nog meer?
dat je je nagels afknipt!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Luister. Ik heb mijn excuses aangeboden, uitgelegd dat het financieel echt niet zonnig gaat en dat ik geenszins mensen wilde kwetsen. Wat willen jullie nou nog meer?
ik zie alleen een laptopquote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er
[ afbeelding ]
Blij
FUFRt, doe dat es niet schatje. Kom mee terug naar ons eigen topicquote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je je nagels afknipt!
Maar kom op zeg, een GRAP mensen!
Dat sommige van jullie er meteen je eigen $$ situatie bij moeten betrekken is ronduit zielig.
Je shizzle moeten verkopen is nooit leuk maar mogen anderen dan geen grappen meer maken?
allemaal verplicht je financiële situatie kenbaar maken dan en waar je wel en niet tegen kan. Dan kan de rest er rekening mee houden.
ja maar, ja maarquote:Op donderdag 1 april 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUFRt, doe dat es niet schatje. Kom mee terug naar ons eigen topic
*riem en halsband pakt
Zorgen dat je het geen tweede keer doet, anders raak je ze aan de straatstenen niet meer kwijt omdat niemand je gelooftquote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
amenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik beloof hierbij plechtig dat ik het noooooooit meer doe.
Ach, dan heb je wat te doen terwijl je op de bank ligtquote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Mehehelzs het volgende:
Haha SQ wat ben je ook een tuttebol![]()
Ik ben geopereerd en weer uit het ziekenhuis, in anderhalve dag moet ik 2 topics bijlezen
Jawel! Had gister wel erg veel pijn, maar vandaag al weer minder gelukkigquote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, dan heb je wat te doen terwijl je op de bank ligt
Alles goed gegaan?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Echt mijn oprechte excuses aan iedereen!
Ik had niet verwacht eigenlijk dat iedereen het zou geloven![]()
Het is tenslotte 1 april
Fijn dat het goed gat. Doe je wel rustig aan? En kom maar op met die swatches!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Jawel! Had gister wel erg veel pijn, maar vandaag al weer minder gelukkigdank!
![]()
mocht gister alleen op de bank zitten, was weer een mooie gelegenheid om de lakjes op te doen
Zou wel moeten maar zit alweer op het werk omdat het mega druk wasquote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gat. Doe je wel rustig aan? En kom maar op met die swatches!
Zomers!!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
party op m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Color Club setje gedaan
foto's zijn slecht, met BB genomen omdat camera leeg was.
Wat supergaaf zeg!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
party op m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaafquote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
party op m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je aan geopereerd bent, maar zodra je je neus op het werk laat zien vergeet iedereen dat je herstellende bent en is het business as usual, waarvan jij thuis de gevolgen weer mag opvangen.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:04 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Zou wel moeten maar zit alweer op het werk omdat het mega druk was![]()
Fijn trouwens, je gaat naar het werk om collega's te helpen zodat ze niet helemaal gek worden, wordt je gehaald met de auto omdat ik niet mag fietsen, zijn ze allemaal naar huis en heb ik geen idee hoe ik zo naar huis moetdat wordt met de taxi, fijn die kosten in amsterdam
![]()
on-topic: ik wil mijn lakjes-uit-het-TD-pakketje-die-nog-onderweg-is op doen!!!
je draaft door.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je je nagels afknipt!
Maar kom op zeg, een GRAP mensen!
Dat sommige van jullie er meteen je eigen $$ situatie bij moeten betrekken is ronduit zielig.
Je shizzle moeten verkopen is nooit leuk maar mogen anderen dan geen grappen meer maken?
allemaal verplicht je financiële situatie kenbaar maken dan en waar je wel en niet tegen kan. Dan kan de rest er rekening mee houden.
Bij mijn lies hebben ze een stukje lymfeklier weggehaald en uit mijn knie wat weefsel voor onderzoekquote:Op donderdag 1 april 2010 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je aan geopereerd bent, maar zodra je je neus op het werk laat zien vergeet iedereen dat je herstellende bent en is het business as usual, waarvan jij thuis de gevolgen weer mag opvangen.
Niet doen dus!!
Echt stom dat ze er niet aan gedacht hebben dat je ook nog thuis moet komenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Bij mijn lies hebben ze een stukje lymfeklier weggehaald en uit mijn knie wat weefsel voor onderzoekloop nu als een vrouw van 80 met mijn been, maar het is zoooooooooo fijn als je collega's wilt helpen en je daarna zelf met de problemen achterblijft
![]()
gelukkig morgen vrij
Vind het eigenlijk behoorlijk schandalig van die collega´s!! Eigenlijk moet je rustig aan doen, vervolgens ga je naar je werk om hen te helpen, maar jou laten ze gewoon zo achterquote:Op donderdag 1 april 2010 16:15 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Bij mijn lies hebben ze een stukje lymfeklier weggehaald en uit mijn knie wat weefsel voor onderzoekloop nu als een vrouw van 80 met mijn been, maar het is zoooooooooo fijn als je collega's wilt helpen en je daarna zelf met de problemen achterblijft
![]()
gelukkig morgen vrij
Dat dacht ik dus ook..... Dat laatste zou ik ook zeker doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk behoorlijk schandalig van die collega´s!! Eigenlijk moet je rustig aan doen, vervolgens ga je naar je werk om hen te helpen, maar jou laten ze gewoon zo achterIk geloof dat ik zelden zoiets oncollegiaals heb gehoord!
Oh ja, en taxi kosten op de baas verhalen uiteraard!
foto! ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:32 schreef mirannie het volgende:
Heb ik eindelijk de Golden Rose 307 binnen, kreeg ik het flesje met geen mogelijkheid openMoest gewoon een waterpomptang aan te pas komen
Maar wat is ie prachtig
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef PartyHardy het volgende:
Ik zag dit op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/335287684
Vond het een beetje zielig maar het lijkt net nagellak(roze ook
)
thanks allemaalquote:Op donderdag 1 april 2010 16:32 schreef Skaai het volgende:
Ik zou de baas bellen.
"Ehr ik heb ons uit de brand geholpen, je komt me nu halen en naar huis bellen of ik zorg voor een vette taxirekening".
Heb 'm net bij m'n dochter opgesmeerd, aangezien mijn nagelwielen vol zijn en ik morgen weer moet werken en het dan zonde vind om het er meteen vanavond weer af te moeten halen. Maar goed, mijn smurf was weer ongeduldig, dus het is er al weer half afquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh en dat is dan zeker WEL grappig![]()
Inmiddels was ik gewaarschuwd, dus trapte er nu mooi niet in. Wel een ranzig verhaal trouwens!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef PartyHardy het volgende:
Ik zag dit op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/335287684
Vond het een beetje zielig maar het lijkt net nagellak(roze ook
)
Ik zou wel voor straf een maand lang alleen voor mezelf koffie meenemenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:39 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
thanks allemaal![]()
baas heeft net al gebeld dat ik taxi mag nemen en kosten terug krijg
bij "most beautyful polish" stopte ik al haar post geloofwaardig te vindenquote:
glory van p2, helaas alleen nog in de swap te verkrijgenquote:Op donderdag 1 april 2010 17:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek olijfgroene nagellak, wie weet een mooie?
illamasqua hectic, RBL swamp thingquote:Op donderdag 1 april 2010 17:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek olijfgroene nagellak, wie weet een mooie?
Dat je met je billen bloot gaat enquote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ikquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
party op m'n nagels![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een faalDouglas. Mens wist wel waar ik het over had, maar zei dat ze het niet hadden. NOU DAN NIET HEUR!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:53 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat je met je billen bloot gaat en![]()
Late reactie,ik vond het ook niet zo grappig,heb zelf ooit in zo'n situatie gezeten en das niet lollig als je je spullen moet verkopen.Ik maakte me vanochtend ook wel een beetje zorgen,toen ik net het topic opende hoopte ik dan ook dat veel mensen je wilde helpen en was t een grap.....stouterd![]()
![]()
De nieuwe Catrice lakjes waren weer aangevuld bij het KV dus heb er nog 3 bijgekocht
200-From Dusk To Dawn
280-London's Weather Forecasr
250-I Sea You!
En bij Douglas nagelakverdunner van Mavala,verkoopster wist gelijk wat ik bedoelde.HIj was alleen belachlijk duur,hij is wel erg geconsentreed en je hebt maar enkele druppels nodig....ben benieuwd!!!
Fijne avond allemaal ik ga zo lekker happie eten in de stad en naar de schouwburg
Verleidelijk maar nee, ik heb namelijk echt geen rooie cent te makken momenteelquote:Op donderdag 1 april 2010 17:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog iemand interesse in O lakjes?
Heb nog 4 verschillende![]()
Zo mijn TD pakket zit al vanaf maandag in het vliegtuig
Deze keer stond er bij dat het pakket in het vliegtuig zatquote:Op donderdag 1 april 2010 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verleidelijk maar nee, ik heb namelijk echt geen rooie cent te makken momenteel
vanaf maandag in vliegtuig
Moet snel mijn eigen lakjes weer goed in een excel sheet zetten en nagelwielen lakken loop een beetje achter. En weer gaan lakken is ook wel handigquote:Your item left the United States from ISC MIAMI FL (USPS) at 8:03 pm on March 28, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
ik gleed vanaf mijn stoel dat de zon er bij jou wel isquote:Op donderdag 1 april 2010 17:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik gleed al van de stoel af toen ik haar in zonlicht zag.
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:26 schreef deerntie het volgende:
Ik ben vandaag naar de groothandel in Veldhoven geweest! Mijn toets was goed gegaan, dus ik vond dat ik mezelf wel mocht belonen na een aantal dagen non stop leren. Heel drama voordat ik dr eindelijk was, want 9292 reisinformatie stuurde me naar bushalte de run, dus ik stap braaf daar uit, kon ik 3 km terug lopen voordat ik bij de beauty company was!![]()
Maargoed, ik heb heel ernstig gefaald! ik heb 2x 7 lakjes voor 10 euro genomen, en ga zo lekker swatchen!Als iemand nog interesse heeft in het ruilen van fairy dust en/of golden enchangement dan hoor ik het wel, aangezien ik ze nu 2x heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |