Ik heb nog wel wat lak in het ruiltopic staanquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja dat je blut bent care ik. jammer van de lakjes.
Die haalt dan zo duizenden dollars opquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Die zal wel helemaal overladen zijn met mailtjes.
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Die zal wel helemaal overladen zijn met mailtjes.
Nee ik weet ook niet dat ze dat zo bedoelde, maar ik voel me op dit moment met alles wel aangesproken vandaarquote:Op donderdag 1 april 2010 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vind ik heel vervelend voor jemaar dit moet je niet op jezelf betrekken, ik weet zéker dat dat niet zo bedoeld is.
Da's wel matig dan, maar het ziet er wel heel leuk uitquote:Op donderdag 1 april 2010 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn NOTD
sold out forever met essence nailart stickers
een beetje jammer dat je deze ziet zitten en dat ze afgeven als je er topcoat over doet
lollers!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo, zometeen op naar 1ste middagje echt werken
Hopen dat ik daar niet aan kom en dat ze zeggen: Hahahahahahahaahahhaha, 1 april!!! Je was helemaal niet aangenomen!!! Hahahahah!!11EINZ!!111!!!!![]()
Was toch in een zwembad? In Arnhem?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Hopen dat ik daar niet aan kom en dat ze zeggen: Hahahahahahahaahahhaha, 1 april!!! Je was helemaal niet aangenomen!!! Hahahahah!!11EINZ!!111!!!!![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Dankjewel!!quote:
Is in een zwembad ja, maar niet in Arnhem.... stukje verder naar het zuidenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was toch in een zwembad? In Arnhem?want ik moet er zo een naar zwemles brengen.
Dankjewel!!quote:
that makes 2 of usquote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen gevoel voor humor.
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:53 schreef Mirjam het volgende:
nune, de plates zijn binnen
thanks
the moneyz iz on the wayz
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
SQ dit is toch geen 1 april grap van je he?
Dat zou pas wreed zijn!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
daarom was hij ook niet leuk.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik las dit, en ik dacht meteen "Ja ja, 1 April:
Maar ik durfde het niet te zeggen omdat iedereen zo serieus erop in ging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |