quote:Op donderdag 1 april 2010 13:45 schreef Nune het volgende:
Ik doe wat lakken weg in het swaptopic namelijk vanwege:weet je zeker dat dit van je nagellak komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een waarschijnlijke allergische reactie. En ik weet dat het 1 april is maar dat gaat helaas niet op voor mij want alles zit nu onder de jeukerige bultjes.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
It was fun, while it lastedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen OMG voor Suzanne![]()
wel fijn dat je niet in de shit zit, natuurlijk
It was fun, while it lastedIk vonnem goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
It was fun, while it lastedNou ja, dat was dus grap 3 waar ik intrapte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben in ieder geval blij dat het nog niet zo ernstig is dat je spullen moet gaan verkopen.
It was fun, while it lastedTrutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeej, t eerste jaar dat mensen goed genoeg zijn om mij te foppen
Knoei
It was fun, while it lastedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(gelukkig is mijn intuďtie nog oké deze dagen)
Don't come closer, I might hurt you
It was fun, while it lastedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nee dat weet ik helemaal niet zeker want: 1 april kikker in ieders bil!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
weet je zeker dat dit van je nagellak komt?
Als je in zo'n situatie zit is het niet echt om te lachen. Sowieso was het al niet om te lachen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Komkom Dames!
Beetje de fun erin houden he?
Ik vond ze beide goed!
I still love Ya'll
Ga je er nu niet een beetje te serieus op in?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je in zo'n situatie zit is het niet echt om te lachen. Sowieso was het al niet om te lachen.
Met open ogen ben ik er in gestonken!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Echt mijn oprechte excuses aan iedereen!
Ik had niet verwacht eigenlijk dat iedereen het zou geloven![]()
Het is tenslotte 1 april
Ik heb het haar allang vergeven hoor. Maar het is gewoon rot als iemand spot met een situatie waar ik op dit moment in zit. En waar ook echt alles weg moet.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ga je er nu niet een beetje te serieus op in?
SQ heeft haar excuses aangeboden, laat het daarbij
Dat vind ik heel vervelend voor jequote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het haar allang vergeven hoor. Maar het is gewoon rot als iemand spot met een situatie waar ik op dit moment in zit. En waar ook echt alles weg moet.
mja dat je blut bent care ik. jammer van de lakjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Meissies!
Ik ben echt haske blut!
Dus ik heb niet helemaaaaal gelogenAlleen wel over m'n lakjesverkoop
Die zal wel helemaal overladen zijn met mailtjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
overigens heb ik mijn grap van scrangie gejat, die heeft precies hetzelfde een keer op d'r blog gedaan, daar moest ik aan denken enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |