Ja maar zonder UV lamp, die moet je dan dus nog apart kopenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Loqi het volgende:
Ze verkopen wel gel startersets voor 50 euro... nog 2 op voorraad. En verschillende konad startersets met heel veel op voorraad... zo'n slechte uitverkoop is het dus niet als je nieuwe dingen wilt leren
En wij zijn trots op jouquote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Hmm.... ik had mijn mandje al gevuld bij enchantra, tot ik bedacht: heb ik echt weer voor 20 euro aan lakjes nodig?? En het antwoord was: nee...
Ik ben trots op mezelf!
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Hmm.... ik had mijn mandje al gevuld bij enchantra, tot ik bedacht: heb ik echt weer voor 20 euro aan lakjes nodig?? En het antwoord was: nee...
Ik ben trots op mezelf!
Ik ben trots op mezelf!
Ik ben trots op mezelf!
Ik ben trots op mezelf!
Is die Orly bonder een basecoat? En zijn je nagels echt snel droog met Opi Rapidry (als in Seche-Vite snel)?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:
Gisteravond lak opgedaan, eerst een laagje Orly bonder, toen 2 laagjes lak en daarna OPI Rapidry topcoat... en, nu zo ongeveer 15 uur later zit mijn lak nog steeds 100% ongeschonden![]()
En dat is heel wat voor mijn nagels, want normaal had ik al wel een chip of tipwear gehad.
Orly bonder![]()
![]()
OPI Rapidry topcoat![]()
Blauwquote:Op donderdag 1 april 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil lakken! Maar ik weet niet wat!
Hmz........... ik ga es kijken tussen mijn unusedsquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Loqi het volgende:
Ik heb nog geen een nieuwe catrice lakje![]()
[..]
Blauw![]()
Nou ben ik blij dat ik de bonder heb gekochtquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 11:58 schreef MissJ het volgende:
Gisteravond lak opgedaan, eerst een laagje Orly bonder, toen 2 laagjes lak en daarna OPI Rapidry topcoat... en, nu zo ongeveer 15 uur later zit mijn lak nog steeds 100% ongeschonden![]()
En dat is heel wat voor mijn nagels, want normaal had ik al wel een chip of tipwear gehad.
Orly bonder![]()
![]()
OPI Rapidry topcoat![]()
Ik heb het probleem wat jij hebt bij glitterlakken, omdat er dan zo'n dikke laag lak op zit dat het er meteen ook in 1 keer af komtquote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ben ik blij dat ik de bonder heb gekochtEn bijna krijg.
Want waarom mijn lak eraf gaat, is omdat er lucht onder lijkt te zitten (Heb het even bestudeerd)
Neen!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
Fijn weekend PeRi!
Lekker lang weekend heerlijk!
SQ heb je al wat gehoord van je sollicitatie?
Gelukkig zijn de mijne toch al geelquote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Bonder maakt je nagels wel geel hoorde ik op MUA.![]()
Oh toffe header trouwens!
* gaat kijken of ze haar nagels terug kan vinden
Scheelt wel een berg remover bij glitterlakkenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het probleem wat jij hebt bij glitterlakken, omdat er dan zo'n dikke laag lak op zit dat het er meteen ook in 1 keer af komtKan het daar nog aan liggen?
Idd, hoewel het van de nageljuffen eigenlijk niet magquote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Scheelt wel een berg remover bij glitterlakken
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh, dat is kut, want soms wil ik wel zonder nagellak rond kunnen lopen. He shit.quote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh toffe header trouwens!
* gaat kijken of ze haar nagels terug kan vinden
ja is een basecoat.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Ooi86 het volgende:
Is die Orly bonder een basecoat? En zijn je nagels echt snel droog met Opi Rapidry (als in Seche-Vite snel)?
Nou, ik heb er nog geen last van gehad met bonder. No panic.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat is kut, want soms wil ik wel zonder nagellak rond kunnen lopen. He shit.
oeps... nou ik wacht wel even af of dat zo gaat zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Huh, heeft dat ermee te maken dan? Dat de onderste helften niet geel zijn?quote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik heb er nog geen last van gehad met bonder. No panic.![]()
(ja, de onderste helften van mijn nagels zijn niet geel, vandaar)
Misschien moet ik dunner lakkenquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het probleem wat jij hebt bij glitterlakken, omdat er dan zo'n dikke laag lak op zit dat het er meteen ook in 1 keer af komtKan het daar nog aan liggen?
Ja, want ik heb al eerder gepost dat ze geel waren en anders klinkt het zo ongeloofwaardig, vandaar dat ik er even bij zet dat alleen de bovenste helft geel is en de onderste helft derhalve niet is aangetast door Bonderquote:Op donderdag 1 april 2010 12:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Huh, heeft dat ermee te maken dan? Dat de onderste helften niet geel zijn?![]()
Ik heb ook maar 1 keer in mijn leven last gehad van verkleurende nagels (Gebruikte tot een paar maanden terug geen basecoat en ze werden 1 keer geel bij het gebruiken van een heel oude zwarte lak), ligt het niet net aan je handen? Of is dat niet?
Nee volgens mij sta ik er niet in.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de mijne toch al geel
Hejje ze al gevonden?
Zie hierboven!quote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want ik heb al eerder gepost dat ze geel waren en anders klinkt het zo ongeloofwaardig, vandaar dat ik er even bij zet dat alleen de bovenste helft geel is en de onderste helft derhalve niet is aangetast door Bonder
Maareh, wat ik eerder zei over te dik lakken. Is dat niet het probleem?
Derde rij, vierde kolomquote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee volgens mij sta ik er niet in.
Joh, schijt aan de nageljuffen...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd, hoewel het van de nageljuffen eigenlijk niet mag
Oh gaafquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
De glitters komen natuurlijk weer es niet over, maar toch:
[afbeelding]
Appelgroen is my favourite colour!
2 laagjes ChG Treehugger met daarover 2 laagjes ChG Sour Apple
Oooh, jezus, dat is echt wel heel erg klotequote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Ik ben overigens niet zo heel erg vrolijk, want ik heb vanmorgen mijn hele financiele situatie eens door zitten nemen en het blijkt dat ik gewoon gigantisch in de shit zit. Het komt er op neer dat ik nu moet redden wat er te redden valt en al het geld bij elkaar moet schrapen waar mogelijk
Ik post dit hier omdat ik waarschijnlijk ook mijn nagellak zal moeten verkopen. En hier zijn genoeg junkies aan wie ik e.e.a. wel kwijt kan denk ik. Een lijst met al mijn nagellakjes kun je terug vinden onder het linkje in mijn signature.
Ik zit te denken aan een prijs van rond de drie euro per potje. Als je iets ziet waarvan je denkt "dat wil ik wel hebben" dan moet je het maar even laten weten.
Sq toch!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Ik ben overigens niet zo heel erg vrolijk, want ik heb vanmorgen mijn hele financiele situatie eens door zitten nemen en het blijkt dat ik gewoon gigantisch in de shit zit. Het komt er op neer dat ik nu moet redden wat er te redden valt en al het geld bij elkaar moet schrapen waar mogelijk
Ik post dit hier omdat ik waarschijnlijk ook mijn nagellak zal moeten verkopen. En hier zijn genoeg junkies aan wie ik e.e.a. wel kwijt kan denk ik. Een lijst met al mijn nagellakjes kun je terug vinden onder het linkje in mijn signature.
Ik zit te denken aan een prijs van rond de drie euro per potje. Als je iets ziet waarvan je denkt "dat wil ik wel hebben" dan moet je het maar even laten weten.
Nee!!! Wat erg.... jeetje, da's echt wel shit zeg....quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Ooh wat ontzettend klote zeg!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Snelle werk tvp, ik zie een haar op je fotoquote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kut zeg!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
Als je niets hebt, kan 20 euro heel veel uitmaken hequote:Op donderdag 1 april 2010 @ 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
OhNoes SQ!![]()
Is het echt zo erg dat je je lakjes moet gaan verkopen? Dat brengt per saldo toch ook niet zoveel op?![]()
Dat wil ik ook wel doen!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil ook wel een lakje kopen en eentje doneren.
One for you...one for me
Oh, gaaf SQ!! Zit al steeds te kijken naar Sour Apple, maar geloof dat ik het zelf niet zal dragen, dus dan is het eigenlijk wel een beetje zonde.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, oepsquote:Op donderdag 1 april 2010 11:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Het was voor de mail er uit was gegaan, stom toeval trouwens, ik zocht iets van konad
Wat erg SQ!! Moet wel zeggen dat ik misschien wel een ideetje heb voor je, zonder dat je al je lakjes weg hoeft te doen. Maar daar PM ik je wel even over.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een waarschijnlijke allergische reactie. En ik weet dat het 1 april is maar dat gaat helaas niet op voor mij want alles zit nu onder de jeukerige bultjes.![]()
Joh.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
SQ dit is toch geen 1 april grap van je he?
(dat dacht ik ook..... maar ik durfde het niet te zeggen...quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
SQ dit is toch geen 1 april grap van je he?
Pfff, ik ben er al in 2 getraptquote:Op donderdag 1 april 2010 13:58 schreef Loqi het volgende:
Zou het? Das dan de 1e waar ik in trap vandaag![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:45 schreef Nune het volgende:
Ik doe wat lakken weg in het swaptopic namelijk vanwege:Ah hè wat naar. Weet je ook wel bestanddeel verantwoordelijk is? Dan kan je daarop letten in het vervolg. Er is een blog van iemand die ook voor van alles allergisch is incl. formaldehyde en formaldehyderesin. Zij dacht dat ze helemaal geen lak meer kon dragen maar dat blijkt toch mee te vallen. Ben alleen even kwijt welk blog het is maar als ik die gevonden heb geef ik wel even een linkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een waarschijnlijke allergische reactie. En ik weet dat het 1 april is maar dat gaat helaas niet op voor mij want alles zit nu onder de jeukerige bultjes.
Misschien kan je er wat tips vandaan halen.There is no love sincerer than the love of food.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:45 schreef Nune het volgende:
Ik doe wat lakken weg in het swaptopic namelijk vanwege:weet je zeker dat dit van je nagellak komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een waarschijnlijke allergische reactie. En ik weet dat het 1 april is maar dat gaat helaas niet op voor mij want alles zit nu onder de jeukerige bultjes.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
It was fun, while it lastedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen OMG voor Suzanne![]()
wel fijn dat je niet in de shit zit, natuurlijk
It was fun, while it lastedIk vonnem goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
It was fun, while it lastedNou ja, dat was dus grap 3 waar ik intrapte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben in ieder geval blij dat het nog niet zo ernstig is dat je spullen moet gaan verkopen.
It was fun, while it lastedTrutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeej, t eerste jaar dat mensen goed genoeg zijn om mij te foppen
Knoei
It was fun, while it lastedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(gelukkig is mijn intuïtie nog oké deze dagen)
Don't come closer, I might hurt you
It was fun, while it lastedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nee dat weet ik helemaal niet zeker want: 1 april kikker in ieders bil!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
weet je zeker dat dit van je nagellak komt?
Als je in zo'n situatie zit is het niet echt om te lachen. Sowieso was het al niet om te lachen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Komkom Dames!
Beetje de fun erin houden he?
Ik vond ze beide goed!
I still love Ya'll
Ga je er nu niet een beetje te serieus op in?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je in zo'n situatie zit is het niet echt om te lachen. Sowieso was het al niet om te lachen.
Met open ogen ben ik er in gestonken!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Echt mijn oprechte excuses aan iedereen!
Ik had niet verwacht eigenlijk dat iedereen het zou geloven![]()
Het is tenslotte 1 april
Ik heb het haar allang vergeven hoor. Maar het is gewoon rot als iemand spot met een situatie waar ik op dit moment in zit. En waar ook echt alles weg moet.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ga je er nu niet een beetje te serieus op in?
SQ heeft haar excuses aangeboden, laat het daarbij
Dat vind ik heel vervelend voor jequote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het haar allang vergeven hoor. Maar het is gewoon rot als iemand spot met een situatie waar ik op dit moment in zit. En waar ook echt alles weg moet.
mja dat je blut bent care ik. jammer van de lakjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Meissies!
Ik ben echt haske blut!
Dus ik heb niet helemaaaaal gelogenAlleen wel over m'n lakjesverkoop
Die zal wel helemaal overladen zijn met mailtjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
overigens heb ik mijn grap van scrangie gejat, die heeft precies hetzelfde een keer op d'r blog gedaan, daar moest ik aan denken enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |