Ja maar zonder UV lamp, die moet je dan dus nog apart kopenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Loqi het volgende:
Ze verkopen wel gel startersets voor 50 euro... nog 2 op voorraad. En verschillende konad startersets met heel veel op voorraad... zo'n slechte uitverkoop is het dus niet als je nieuwe dingen wilt leren
En wij zijn trots op jouquote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Hmm.... ik had mijn mandje al gevuld bij enchantra, tot ik bedacht: heb ik echt weer voor 20 euro aan lakjes nodig?? En het antwoord was: nee...
Ik ben trots op mezelf!
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Hmm.... ik had mijn mandje al gevuld bij enchantra, tot ik bedacht: heb ik echt weer voor 20 euro aan lakjes nodig?? En het antwoord was: nee...
Ik ben trots op mezelf!
Ik ben trots op mezelf!
Ik ben trots op mezelf!
Ik ben trots op mezelf!
Is die Orly bonder een basecoat? En zijn je nagels echt snel droog met Opi Rapidry (als in Seche-Vite snel)?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:58 schreef MissJ het volgende:
Gisteravond lak opgedaan, eerst een laagje Orly bonder, toen 2 laagjes lak en daarna OPI Rapidry topcoat... en, nu zo ongeveer 15 uur later zit mijn lak nog steeds 100% ongeschonden![]()
En dat is heel wat voor mijn nagels, want normaal had ik al wel een chip of tipwear gehad.
Orly bonder![]()
![]()
OPI Rapidry topcoat![]()
Blauwquote:Op donderdag 1 april 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil lakken! Maar ik weet niet wat!
Hmz........... ik ga es kijken tussen mijn unusedsquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Loqi het volgende:
Ik heb nog geen een nieuwe catrice lakje![]()
[..]
Blauw![]()
Nou ben ik blij dat ik de bonder heb gekochtquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 11:58 schreef MissJ het volgende:
Gisteravond lak opgedaan, eerst een laagje Orly bonder, toen 2 laagjes lak en daarna OPI Rapidry topcoat... en, nu zo ongeveer 15 uur later zit mijn lak nog steeds 100% ongeschonden![]()
En dat is heel wat voor mijn nagels, want normaal had ik al wel een chip of tipwear gehad.
Orly bonder![]()
![]()
OPI Rapidry topcoat![]()
Ik heb het probleem wat jij hebt bij glitterlakken, omdat er dan zo'n dikke laag lak op zit dat het er meteen ook in 1 keer af komtquote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ben ik blij dat ik de bonder heb gekochtEn bijna krijg.
Want waarom mijn lak eraf gaat, is omdat er lucht onder lijkt te zitten (Heb het even bestudeerd)
Neen!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
Fijn weekend PeRi!
Lekker lang weekend heerlijk!
SQ heb je al wat gehoord van je sollicitatie?
Gelukkig zijn de mijne toch al geelquote:Op donderdag 1 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Bonder maakt je nagels wel geel hoorde ik op MUA.![]()
Oh toffe header trouwens!
* gaat kijken of ze haar nagels terug kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |