Ik heb een aantal jaar geleden op mijn eerste werkdag een ongeluk gekregen. Was op 3 april (1 april was toen op een zaterdag) maar alsnog niet grappigquote:Op donderdag 1 april 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo, zometeen op naar 1ste middagje echt werken
Hopen dat ik daar niet aan kom en dat ze zeggen: Hahahahahahahaahahhaha, 1 april!!! Je was helemaal niet aangenomen!!! Hahahahah!!11EINZ!!111!!!!![]()
Dat is mijn schoonmoeder niet gelukt! Mijn schoonzusje is vandaag jarig. Geen grapquote:Op donderdag 1 april 2010 15:10 schreef Tammymara het volgende:
Maar ik heb mooi mijn benen over elkaar gehouden tot 2 april!!!!!!!!
Hij is erquote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ben ik blij dat ik de bonder heb gekochtEn bijna krijg.
Want waarom mijn lak eraf gaat, is omdat er lucht onder lijkt te zitten (Heb het even bestudeerd)
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er
IK was vandaag helemaal chagrijnig. Ik heb al vanalles kapot gemaakt vandaag en het was toch zou koud. En toen kwam ik thuis en lag er dit op me te wachten!
[ afbeelding ]
2 x Orly Bonder, Orly Smudgefixer, China Glaze - Thunderbird, China Glaze - Ruby Pumps, China Glaze - Atlantis, OPI - My Private Jet, OPI Ink Suede - Orly - Iron Butterfly.
Blij
Tof!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er
IK was vandaag helemaal chagrijnig. Ik heb al vanalles kapot gemaakt vandaag en het was toch zou koud. En toen kwam ik thuis en lag er dit op me te wachten!
[ afbeelding ]
2 x Orly Bonder, Orly Smudgefixer, China Glaze - Thunderbird, China Glaze - Ruby Pumps, China Glaze - Atlantis, OPI - My Private Jet, OPI Ink Suede - Orly - Iron Butterfly.
Blij
Je bent gewoon een kutjequote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Luister. Ik heb mijn excuses aangeboden, uitgelegd dat het financieel echt niet zonnig gaat en dat ik geenszins mensen wilde kwetsen. Wat willen jullie nou nog meer?
dat je je nagels afknipt!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Luister. Ik heb mijn excuses aangeboden, uitgelegd dat het financieel echt niet zonnig gaat en dat ik geenszins mensen wilde kwetsen. Wat willen jullie nou nog meer?
ik zie alleen een laptopquote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er
[ afbeelding ]
Blij
FUFRt, doe dat es niet schatje. Kom mee terug naar ons eigen topicquote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je je nagels afknipt!
Maar kom op zeg, een GRAP mensen!
Dat sommige van jullie er meteen je eigen $$ situatie bij moeten betrekken is ronduit zielig.
Je shizzle moeten verkopen is nooit leuk maar mogen anderen dan geen grappen meer maken?
allemaal verplicht je financiële situatie kenbaar maken dan en waar je wel en niet tegen kan. Dan kan de rest er rekening mee houden.
ja maar, ja maarquote:Op donderdag 1 april 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FUFRt, doe dat es niet schatje. Kom mee terug naar ons eigen topic
*riem en halsband pakt
Zorgen dat je het geen tweede keer doet, anders raak je ze aan de straatstenen niet meer kwijt omdat niemand je gelooftquote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
amenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik beloof hierbij plechtig dat ik het noooooooit meer doe.
Ach, dan heb je wat te doen terwijl je op de bank ligtquote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef Mehehelzs het volgende:
Haha SQ wat ben je ook een tuttebol![]()
Ik ben geopereerd en weer uit het ziekenhuis, in anderhalve dag moet ik 2 topics bijlezen
Jawel! Had gister wel erg veel pijn, maar vandaag al weer minder gelukkigquote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, dan heb je wat te doen terwijl je op de bank ligt
Alles goed gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |